De Gordon-TT's.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, nu mogen jullie allemaal raden welk tijdperk.
quote:
3FM topicnr. 40**quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat'ie meegaat tot de 5000
hiiio lief fogletju.. waar bne je heen fegladdred vnaadaag.. ik naar mjin werk wnt andesr kryg ik blilenkoek haah en oko geen geltquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hiiio lief fogletju.. waar bne je heen fegladdred vnaadaag.. ik naar mjin werk wnt andesr kryg ik blilenkoek haah en oko geen gelt
doej
Hooooi!!quote:
*FOGLETJU FOGLETJU FOGLETJU FOGLETJU FOGETJU FOGETJU FOGEJU FOGEJU FOGEJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOJU FOJU FOJU FOJU FOJU FJU FJU FJU FUU FUU FUUUUU FUUUUUUUUU FUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hiiio lief fogletju.. waar bne je heen fegladdred vnaadaag.. ik naar mjin werk wnt andesr kryg ik blilenkoek haah en oko geen gelt
doej
Het mei 2013 tijdperk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, nu mogen jullie allemaal raden welk tijdperk.
ja wtaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*FOGLETJU FOGLETJU FOGLETJU FOGLETJU FOGETJU FOGETJU FOGEJU FOGEJU FOGEJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOGJU FOJU FOJU FOJU FOJU FOJU FJU FJU FJU FUU FUU FUUUUU FUUUUUUUUU FUUUUUUUUUUUUUUUU
Ja dat was topquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hooooi!!
Je had aardig weer vanavond, mazzelkont!
GMTAquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GMTA
* SilentChaos checkt meteen FoBo, want zo ben ik
quote:
quote:
Nee niet eensquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hosselskillzzz
Training van SC gehad?
Ik ben net thuisquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet waar Pino is.
Hallo muisje!quote:
Hoi Lamaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Lamabal het volgende:
HENK, doe is rustig. 3 posts achter elkaar?
Ik heb een missiequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat'ie meegaat tot de 5000
Eensquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Lamabal het volgende:
Chanante lijvenquote:
Een tikje chanant is het wel, ja...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh, wat een lelijke spelfout
Het moet gênante zijn
Dat is te eng. Kijk ik dus niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja meer dat ik American horror story ga kijken. Vaag programma
Idd...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
Die bezoeken die de nieuwe Koning en Koningin afleggen zijn ook niet echt van niveau hé? Veredelde Koningdag is het net
Wit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Blauw/zwart of rood/zwart, welke moet ik doen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wit.
Omdat ik tegendraads ben vandaag.
Blauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Blauw dus.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik zal mijn vervelende bui uitzetten en ga op de bank hangen. Genoeg gedaan voor school.
Succes! Moest morgen af zijn toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blauw dus.
[..]
Goed bezig
Ik ben nu nog hard aan de Interculturele Communicatie
Alles behalve blauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een rapportje liggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blauw dus.
[..]
Goed bezig
Meh...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Goed bezig
Blauw kleurt nietquote:
Dinsdag tentamen en die week erop twee herkansingen, valt opzich wel mee gelukkig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh...![]()
Heb je verder nog veel deadlines?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blauw kleurt niet
Ziet er speelgoedachtig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter plaatje.
En met rood ziet het er uit als Dr. Beats dopjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blauw kleurt niet
Ziet er speelgoedachtig uit
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinsdag tentamen en die week erop twee herkansingen, valt opzich wel mee gelukkig.
[..]Hmm, vind ze sowieso niet heel mooi vormgegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter plaatje.![]()
Maar als de geluidskwaliteit geweldig is:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Oordopjes moeten functioneel zijn, niet mooi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, vind ze sowieso niet heel mooi vormgegeven.![]()
Maar als de geluidskwaliteit geweldig is:
Alles moet functioneel zijn. En als het kan ook mooiquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oordopjes moeten functioneel zijn, niet mooi.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinsdag tentamen en die week erop twee herkansingen, valt opzich wel mee gelukkig.
[..]Oh, dat is wel te overzien ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter plaatje.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Wat was de buit? Behalve 15 paar sokken?quote:
Mijn buit is een Calvin Klein lederen broekriem en 15 paar sokkenquote:
Kinky hoor!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn buit is een Calvin Klein lederen broek en 15 paar sokken![]()
![]()
Onder je oksels smeren als je wat kleine wondjes hebt na het scheren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
m'n baas heeft een kater, neemt'ie een cheeseburger voor me mee om 9:10
![]()
Iedere sjappie die een beetje langzaam een liedje zingt wordt tegenwoordig al de beste singer/songwriter van Nederland genoemd. Dat gehypequote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef knep het volgende:
Iemand anders die ook vindt dat die Giel veel te veel van die softe singer songwriter zooi draait?
Ik zit bij hem op de kamer en ik hoor dus alweer wat voor dat het gaat wordenquote:
Zum kotzen iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedere sjappie die een beetje langzaam een liedje zingt wordt tegenwoordig al de beste singer/songwriter van Nederland genoemd. Dat gehype.
Ah, de vrolijke noot!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedere sjappie die een beetje langzaam een liedje zingt wordt tegenwoordig al de beste singer/songwriter van Nederland genoemd. Dat gehype.
Rolf, ben jij dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een zwart shirt aan, maar Bill heeft wat witters
Nee z'n broerquote:
Ik dacht dat Rolf die grap laatst had gemaakt, maar jij was hetquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een wit shirt, maar Bill draagt wat witters
Damn ik val in herhalingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rolf die grap laatst had gemaakt, maar jij was het
[..]
twitter:MatthijsWitkam twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 09:56:57Wat zegt-ie nou? "Dit was de laatste uitzending van mij"? #gielbeelen #3fm reageer retweet
twitter:0Mostel twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 09:56:39Yes! Giel stopt ermee. *hangt wederom de vlag uit*. #3FM reageer retweet
Maandag neemt Gordon het stokje over!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MatthijsWitkam twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 09:56:57Wat zegt-ie nou? "Dit was de laatste uitzending van mij"? #gielbeelen #3fm reageer retweet
twitter:0Mostel twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 09:56:39Yes! Giel stopt ermee. *hangt wederom de vlag uit*. #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:23 schreef Pino112 het volgende:
Mumford and Sons hebben concurrentie:
[ afbeelding ]
Hoi Dagoduck.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wat meer Grohl op 3FM
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:23 schreef Pino112 het volgende:
Mumford and Sons hebben concurrentie:
[ afbeelding ]
Whehe er was wat mis gegaan. Nu heb ik een abbo gekregenquote:
Custom CSS al ingesteld?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe er was wat mis gegaan. Nu heb ik een abbo gekregen
Je wou gewoon je notes checkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe er was wat mis gegaan. Nu heb ik een abbo gekregen
Iddquote:
Ik neem nooit ergens boeken mee naar toe en heb nog nooit spijt gehad!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder gaat 3 dagen naar Engeland, maar ze neemt geen boek mee. Totaal onbegrijpelijk. Ik zou er minstens 2 meenemen...
Zekers ook geen boekenwurm?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neem nooit ergens boeken mee naar toe en heb nog nooit spijt gehad!
twitter:MarichaK twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 11:58:08Het wordt deze zomer nog leuker bij @claudiadrop want ik mag daar dan werken!!! Zin in
![]()
#3FM reageer retweet
Spelletjes spelen met vrienden, wegzinken in gedachten, muziek luisteren...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers ook geen boekenwurm?
Hoe vermaak je je dan? Als je aan het rand van het zwembad ligt of op het strand? Of als je even niets te doen hebt in het hotel ofzo?
Chickies spotten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe vermaak je je dan? Als je aan het rand van het zwembad ligt of op het strand? Of als je even niets te doen hebt in het hotel ofzo?
Ik heb wel eens uitgerekend wat ik aan geld zou hebben als ik zou stoppen met m'n hobbies...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit me net te bedenken hoeveel geld ik op jaarbasis zou besparen als ik niet zo'n boekenwurm was... Dan zou ik wel nieuwe schoenen kunnen betalen.
Gewoon dingen doen. Stilzitten kan ik toch nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb of geld in de maand om kleding te kopen of iets anders. Voor schoenen moet ik sparen. Maar meestal gaat het geld al op aan boeken en lapjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uitgerekend wat ik aan geld zou hebben als ik zou stoppen met m'n hobbies...
Gitaren (zijn er nog al wat...) de deur uit, Chevrolet de deur uit
Ben ik opeens een rijk man
Maar ja, wat ga ik doen met m'n geld? Juist: gitaren kopen en een oldtimer
Oh ben je er zo eenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon dingen doen. Stilzitten kan ik toch niet
Och, op een terras vermaak ik mij prima. Maar zonnen of een boek lezen vind ik zonde. Dan ga ik liever snorkelen of de bergen inquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ben je er zo eenheb ook van die vrienden die daar wat moeite mee hebben
Maar geef ze een bal en je ziet ze uren niet meer![]()
Zet mij maar op het terras met een biertje, hoef ik ook niks te doen/zeggen, alleen maar kijken
Daar sluit ik mij volledig bij aan!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wat meer Grohl op 3FM
Ja ook lekker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Och, op een terras vermaak ik mij prima. Maar zonnen of een boek lezen vind ik zonde. Dan ga ik liever snorkelen of de bergen in
hahhahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Pino112 het volgende:
"Ajax Amsterdam is de beste" moeten roepen om kaartjes voor Rihanna te winnen als Rotterdammer![]()
http://www.538gemist.nl/fragment/20845
Boeken zijn saaiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder gaat 3 dagen naar Engeland, maar ze neemt geen boek mee. Totaal onbegrijpelijk. Ik zou er minstens 2 meenemen...
Explodeert je boek dan ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt hele spannende boeken! Dat zijn gewoon actiefilms in een boekvorm.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
wat is de titel van deze film dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb laatst een aantal boeken gelezen van Barry Eisler en kwam er achter dat er ook een film van was gemaakt. In het boek gebeurt er nogal veel (knok- en schietpartijen, achtervolgingen) dus ik die film downloaden, is het bij afstand de slechtste film die ik in jaren heb gezien. Beetje jammer!
Nee. Dan kun je het nog een keer lezenquote:
Rain Fall. 4.9 op IMDB, dus ik hád het kunnen wetenquote:
3D boekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedoel je nou gewoon een pop-up boek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
3D boeken![]()
Net nog 1 aan m'n neefje voorgelezen
Hmm, als ik die recensie lees ben ik wel erg benieuwd naar dat immens slechte camerawerk, haha.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rain Fall. 4.9 op IMDB, dus ik hád het kunnen weten
Er schoot inderdaad wat omhoog bij henk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedoel je nou gewoon een pop-up boek?
Ja, 3D. Extra dimensie bij het lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedoel je nou gewoon een pop-up boek?
Hoi!quote:
Het is écht slecht. Maar ik heb hem wel afgekeken, want de film bleef me om een of andere manier wél boeien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm, als ik die recensie lees ben ik wel erg benieuwd naar dat immens slechte camerawerk, haha.
Ze hebben geen plaatjes in boeken voor volwassenen.quote:
Issie er al lang? Ik schrok ervan toen ik net naar buiten gingquote:
Weet niet. Ben zelf pas 2 uur wakker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Issie er al lang? Ik schrok ervan toen ik net naar buiten ging![]()
Lekker warm ook
Luie studentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet. Ben zelf pas 2 uur wakker.
Maar ik doelde meer op het weekend, want dan heb ik tuin tot mijn beschikking.
Tuinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet. Ben zelf pas 2 uur wakker.
Maar ik doelde meer op het weekend, want dan heb ik tuin tot mijn beschikking.
Morgen zal ik wel om 5 uur wakker zijn. Moeders staat op om 5 uur om te gaan werken. Lawaai in huis, vogels die fluiten en licht.quote:
Vast wel. Anders zou ik moedertje aarde eens op haar donder geven.quote:
En terecht. Heel hard springen, dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel. Anders zou ik moedertje aarde eens op haar donder geven.
Idd, wat jij zegt broerquote:
Als je wel wilt werken maar het mag niet, ben je dan ook een lamzak?quote:
Nee, dan ben je "Victim of the circumstance"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je wel wilt werken maar het mag niet, ben je dan ook een lamzak?
Gelukkig, dan zet ik dat van me afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, dan ben je "Victim of the circumstance"
quote:
Kun je niet buiten werken aan projecten? Lukt hier regelmatig, heerlijk! Alleen zouden ze laptops uit moeten vinden waarop je ook kan werken met een stralend zonnetjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Lamabal het volgende:
Heerlijk met dit weer werken aan projecten van school
Anders die vrijdag niet naar pinkpop
Ik was het van plan, maar de zon is te fel. Kan niet goed op me scherm kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Kun je niet buiten werken aan projecten? Lukt hier regelmatig, heerlijk! Alleen zouden ze laptops uit moeten vinden waarop je ook kan werken met een stralend zonnetje
Da's het nadeel van op de vlakte wonen ja... M'n ex-schoonouders hadden dat ook, die konden amper buiten zitten omdat ze dan wegwaaidenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik was het van plan, maar de zon is te fel. Kan niet goed op me scherm kijken.
En het waait nogal hard. En achter onze tuin ligt een weiland, dus het waait nogal aardig hard
Absoluut! Ook genoeg schaduw zo te zien, kan je mooi gaan zitten voor schoolquote:
Stomme wind. Het is nog net iets te koudquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Ook genoeg schaduw zo te zien, kan je mooi gaan zitten voor school
Het waait hier ook al een malle.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Stomme wind. Het is nog net iets te koud
bah bbqenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag zou iets beter worden dacht ik!
Steek de bbq maar aan
Lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zondag zou iets beter worden dacht ik!
Steek de bbq maar aan
BBQen niet lekker vindenquote:
En bier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Enige positieve van bbqen is dat er een fles wijn open gaat.
Daar heb ik geen bbq voor nodigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Enige positieve van bbqen is dat er een fles wijn open gaat.
Ik ook nietquote:
Omdat jij altijd zegt: "blablabla niet kennenquote:
Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Al dat vlees
En mijn ouders zijn niet zo van de salades. Daar is het net een wedstrijdje hoeveel vlees en stokbrood kun je eten.
Biefstuk,hamburger,speklappen en noem het allemaal opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Al dat vlees
En mijn ouders zijn niet zo van de salades. Daar is het net een wedstrijdje hoeveel vlees en stokbrood kun je eten.
Ohquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zegt: "blablabla niet kennen", "minthy's bank niet hebben aangeraakt
" en zulks
Gadverdammequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn broertje doet dan 10 frikandellen eten ofzo.
Spek afblussen met bierquote:
Nou iddquote:
Ik mag niet bbq-en op mijn balkon. De enige optie is dan om als een tokkie op de stoep te gaan zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Gewoon al dat vlees, bier, relaxte sfeer![]()
Begin juli heb ik sowieso een BBQ gepland staan met oud studiegenoten en als ik klaar ben met m'n balkon gaat er ook een BBQ party komen
Ook niet met een gas BBQ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik mag niet bbq-en op mijn balkon. De enige optie is dan om als een tokkie op de stoep te gaan zitten
Mijn bank maakt dan ook verschrikkelijk veel indruk op mijn bezoekersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Omdat jij altijd zegt: "blablabla niet kennen", "minthy's bank niet hebben aangeraakt
" en zulks
Ik ga het niet uitproberen, ga liever bij mijn ouders bbq-en. Mijn pa heeft zelf een bbq gemaakt en dat is echt een superdingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet met een gas BBQ?
Ik heb overigens geen idee of ik het mag, maar 1 manier om erachter te komen
oh en misschien de regels van de VvE even doornemen
Maar goed, op mijn balkon heeft niemand er last van eigenlijk....
De betreffende klager komt zekers nooit in het tv/radio hoekje...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
Goed topic dit: KLB / De onvermijdelijke Gordon
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef minthy het volgende:
Gloeiendegloeiende... Docenten krijgen ons onderzoek niet geopend, nu moet ik alsnog voor school aan de slag![]()
Altijd versturen als PDF.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef minthy het volgende:
Gloeiendegloeiende... Docenten krijgen ons onderzoek niet geopend, nu moet ik alsnog voor school aan de slag![]()
Het bestand is vrij groot met veel grafieken in de bijlage, ik gok dat daar het probleem zit. Bijlagen verwijderd en hopen dat het nu is opgelostquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]raar! Docenten krijgen geen standaard word of pdfje open?
Dat mag helaas niet, alleen in Wordquote:
Ohja, geen ICT-gerelateerde opleiding.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Het bestand is vrij groot met veel grafieken in de bijlage, ik gok dat daar het probleem zit. Bijlagen verwijderd en hopen dat het nu is opgelost
[..]
Dat mag helaas niet, alleen in Word
Nope... En digibetische docentenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, geen ICT-gerelateerde opleiding.
Daar was laatst topic over op fok...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
Even een andere, geheel offtopic vraag tussendoor; wat is een normaal bedrag om te geven op een bruiloft?
Zo vaak heb ik ze gelukkig niet, ik vergeet het steeds te onthouden wat redelijk is
Ligt een beetje aan hoe en wat. Ben je daggast of alleen receptie en hoe goed ken je ze?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
Even een andere, geheel offtopic vraag tussendoor; wat is een normaal bedrag om te geven op een bruiloft?
Zo vaak heb ik ze gelukkig niet, ik vergeet het steeds te onthouden wat redelijk is
Euro of 20 a 25?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
Ja en dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe en wat. Ben je daggast of alleen receptie en hoe goed ken je ze?
De hele avond, afstudeermaatje, heeft me goed uit de shit gehaald. Mag best wat tegenover staanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe en wat. Ben je daggast of alleen receptie en hoe goed ken je ze?
Oh dan wat meer ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele avond, afstudeermaatje, heeft me goed uit de shit gehaald. Mag best wat tegenover staan
Moeilijk dat ze gaat trouwen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Goede vriendin van mij gaat ook binnenkort trouwens...
Vind het ook moeilijk hoor
Oh gelukkig... Ik voelde me een waanzinnige kneus omdat ik het lastig vindquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Goede vriendin van mij gaat ook binnenkort trouwens...
Vind het ook moeilijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |