Ik weet nog dat, vroegah, ze met twee surveillanten de examens uit de verpakking haalden. Neem aan dat dit nog steeds zo gaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
dit dus. er komen twee vragen bij mij op: waarom werd in eerste instantie alleen gemeld dat de zegel van alleen het Franse examen wss verbroken? terwijl andere examens dus ook uitgelekt zijn. Komt dit misschien doordat de klokkenluider alleen het Franse examen online heeft gezet ? en tweede vraag waren de zegels in voorgaande jaren niet ook verbroken?
En verkopen als wiet.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En als je dan net denkt dat je alles al zo'n beetje had opgesomd aan wat er door Marokkanen in de maatschappij allemaal gestolen kan worden, dan gebeurt er dit: ze stelen de eindexamens.
What's next? Grassprietjes stelen uit het Vondelpark?
Ze hadden er sowieso belang bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Asphias het volgende:
het kan inderdaad bijna niet anders dan dat de school hier weet van had,
ongeveer nu dus... waar lees je dat?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het bestuur van Ibn Ghaldoun komt over 20 minuten met een persconferentie waarin zij belangrijk nieuws zullen openbaren.
Nog even afwachten dus.
TVRijnmond. Om 7 uur gaan ze de persco daar bespreken.quote:
Straks lekt er uit dat ze de lente hebben gestolenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En als je dan net denkt dat je alles al zo'n beetje had opgesomd aan wat er door Marokkanen in de maatschappij allemaal gestolen kan worden, dan gebeurt er dit: ze stelen de eindexamens.
What's next? Grassprietjes stelen uit het Vondelpark?
Het examen Frans was het laatste geplande examen. De andere examens waren al afgenomen toen de diefstal werd ontdekt. Het is op dat moment natuurlijk niet meer na te gaan of het zegel al of niet verbroken was bij aanvang, als daar voor het examen niet goed op gelet is.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
dit dus. er komen twee vragen bij mij op: waarom werd in eerste instantie alleen gemeld dat de zegel van alleen het Franse examen wss verbroken? terwijl andere examens dus ook uitgelekt zijn. Komt dit misschien doordat de klokkenluider alleen het Franse examen online heeft gezet ?
Juist, dat is wat mij erg veel zorgen baart in deze kwestie. Je kunt niet examens kopiëren zonder zegels te verbreken. En dat komt onherroepelijk uit. Het is domweg niet mogelijk, dat er zonder medeweten van medewerkers van de school gefraudeerd is. En dat heeft verregaande consequenties en dat is wat nu boven iedereen hangt die examens heeft gedaan de aflopen 2-3 jaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef Gia het volgende:
Die examens zijn toch verpakt en verzegeld, dacht ik.
Als een leraar, surveillant, het pak met examenopgaven pakt en ziet dat het niet langer verzegeld is, hoort die direct aan de bel te trekken.
De school is dus net zo schuldig.
Vraag me verder af of de school de diefstal niet zelf gefaciliteerd heeft, om beter resultaat te krijgen.
Die hebben ze toch voor die tentamens uit de kluis gehaald? Dan zouden ze gezien moeten hebben dat de zegel was verbroken.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef freako het volgende:
[..]
Het examen Frans was het laatste geplande examen. De andere examens waren al afgenomen toen de diefstal werd ontdekt. Het is op dat moment natuurlijk niet meer na te gaan of het zegel al of niet verbroken was bij aanvang, als daar voor het examen niet goed op gelet is.
Even onveilig & meer kans op examens die hun bestemming niet op tijd halen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom mailen ze die handel niet gewoon naar de scholen anderhalf uur voor het examen begint?
Mjah, ik snap de reserves wel, maar mail heeft in mijn optiek nooit vertraging, en hoe korter de examens binnen een school circuleren, hoe kleiner de kans dat ze worden onderschept. En zelfs al krijg je een half uur voor tijd een examen in handen, dan kun je er toch nog niks mee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef waht het volgende:
[..]
Even onveilig & meer kans op examens die hun bestemming niet op tijd halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |