abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2013 @ 17:30:31 #176
3542 Gia
User under construction
pi_127625313
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef MouzurX het volgende:

[..]

dit dus. er komen twee vragen bij mij op: waarom werd in eerste instantie alleen gemeld dat de zegel van alleen het Franse examen wss verbroken? terwijl andere examens dus ook uitgelekt zijn. Komt dit misschien doordat de klokkenluider alleen het Franse examen online heeft gezet ? en tweede vraag waren de zegels in voorgaande jaren niet ook verbroken?
Ik weet nog dat, vroegah, ze met twee surveillanten de examens uit de verpakking haalden. Neem aan dat dit nog steeds zo gaat.

Dus, of een dominant typje heeft de ander overtuigd hierover te zwijgen, dan is er nog een kans dat die ander gaat praten, of ze zijn beide corrupt/beleid van de school, en dan kun je die beter sluiten.

Wat zou je zelf doen als je moest surveilleren bij een examen en je ziet dat de verpakking al open is geweest?

Verder komt corruptie overal voor. Wie garandeert ons dat degenen die de examens maken, inpakken en/of verzegelen, niet zoon- of dochterlief, neefje, nichtje, aan een goed cijfer willen helpen.
Soms komt het op cijfers aan om aangenomen te worden op uni of hogeschool.
  maandag 10 juni 2013 @ 18:02:35 #177
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_127626279
En als je dan net denkt dat je alles al zo'n beetje had opgesomd aan wat er door Marokkanen in de maatschappij allemaal gestolen kan worden, dan gebeurt er dit: ze stelen de eindexamens.

What's next? Grassprietjes stelen uit het Vondelpark?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 10 juni 2013 @ 18:06:46 #178
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_127626402
Dat het om eindexamen Frans gaat is natuurlijk ook geen toeval: met hogere cijfers Frans komen ze makkelijker in aan de bak in Noord-Afrika, als ze willen remigreren.

He verdorie, waarom is Jellereppe nou geband?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 10 juni 2013 @ 18:06:53 #179
3542 Gia
User under construction
pi_127626405
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En als je dan net denkt dat je alles al zo'n beetje had opgesomd aan wat er door Marokkanen in de maatschappij allemaal gestolen kan worden, dan gebeurt er dit: ze stelen de eindexamens.

En verkopen als wiet.
  maandag 10 juni 2013 @ 18:07:56 #180
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_127626442
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Asphias het volgende:
het kan inderdaad bijna niet anders dan dat de school hier weet van had,
Ze hadden er sowieso belang bij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_127626559
Het bestuur van Ibn Ghaldoun komt over 20 minuten met een persconferentie waarin zij belangrijk nieuws zullen openbaren.
Nog even afwachten dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_127627390
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het bestuur van Ibn Ghaldoun komt over 20 minuten met een persconferentie waarin zij belangrijk nieuws zullen openbaren.
Nog even afwachten dus.
ongeveer nu dus... waar lees je dat?
pi_127627442
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:40 schreef Asphias het volgende:

[..]

ongeveer nu dus... waar lees je dat?
TVRijnmond. Om 7 uur gaan ze de persco daar bespreken.
  maandag 10 juni 2013 @ 18:43:52 #184
244933 trovey
Nachtoele
pi_127627526
Treurig als zou blijken dat examens over moeten worden gedaan....omdat een paar achterlijke mongolen het wel een goed idee vonden om de boel te jatten. :r

Als dat de uitslag is van het alles, sterkte aan diegenen die het betreft. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_127628707
hmm... volgens mij niet echt iets nieuws uit die persco gekomen.
pi_127629052
Ibne Ghaldoun

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Straks lekt er uit dat ze de lente hebben gestolen ;)
Neil LOVES Carrots!
  maandag 10 juni 2013 @ 19:34:34 #187
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_127630055
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef MouzurX het volgende:

[..]

dit dus. er komen twee vragen bij mij op: waarom werd in eerste instantie alleen gemeld dat de zegel van alleen het Franse examen wss verbroken? terwijl andere examens dus ook uitgelekt zijn. Komt dit misschien doordat de klokkenluider alleen het Franse examen online heeft gezet ?
Het examen Frans was het laatste geplande examen. De andere examens waren al afgenomen toen de diefstal werd ontdekt. Het is op dat moment natuurlijk niet meer na te gaan of het zegel al of niet verbroken was bij aanvang, als daar voor het examen niet goed op gelet is.
pi_127630282
De persconferentie ging over het feit dat er nog een 3e leerling betrokken was bij de diefstal van examens van Ibn Ghaldoun
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 19:39:11 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_127630299
Het stemt het bestuur tot diepe droefenis.
Jaja. Sluiten die hap.
pi_127632235
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef Gia het volgende:
Die examens zijn toch verpakt en verzegeld, dacht ik.
Als een leraar, surveillant, het pak met examenopgaven pakt en ziet dat het niet langer verzegeld is, hoort die direct aan de bel te trekken.

De school is dus net zo schuldig.

Vraag me verder af of de school de diefstal niet zelf gefaciliteerd heeft, om beter resultaat te krijgen.
Juist, dat is wat mij erg veel zorgen baart in deze kwestie. Je kunt niet examens kopiëren zonder zegels te verbreken. En dat komt onherroepelijk uit. Het is domweg niet mogelijk, dat er zonder medeweten van medewerkers van de school gefraudeerd is. En dat heeft verregaande consequenties en dat is wat nu boven iedereen hangt die examens heeft gedaan de aflopen 2-3 jaar.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:41:02 #191
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127647995
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef freako het volgende:

[..]

Het examen Frans was het laatste geplande examen. De andere examens waren al afgenomen toen de diefstal werd ontdekt. Het is op dat moment natuurlijk niet meer na te gaan of het zegel al of niet verbroken was bij aanvang, als daar voor het examen niet goed op gelet is.
Die hebben ze toch voor die tentamens uit de kluis gehaald? Dan zouden ze gezien moeten hebben dat de zegel was verbroken.

Dat hebben ze echter niet gemeld.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127651298
Volgende keer gewoon het echte examen verspreiden, tezamen met 30 andere examens, op die manier weet niemand welke de echte is en geloof me, als je 30 examens voorbereid, zou je voor elk willekeurig examen slagen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_127653337
Als je netjes de onderkant van de enveloppe opensnijd en weer dicht plakt, denk ik eigenlijk dat niemand dat opvalt. Je concentreert je vooral op het zegel aan de bovenkant. Zover ik mij kan herinneren werd bij elke enveloppe alleen het zegel gecontroleerd, er werd veel minder gekeken naar verdere onvolkomenheden.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:46:12 #194
346939 Janneke141
pi_127663951
Waarom mailen ze die handel niet gewoon naar de scholen anderhalf uur voor het examen begint?
pi_127664042
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom mailen ze die handel niet gewoon naar de scholen anderhalf uur voor het examen begint?
Even onveilig & meer kans op examens die hun bestemming niet op tijd halen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:50:21 #196
346939 Janneke141
pi_127664136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef waht het volgende:

[..]

Even onveilig & meer kans op examens die hun bestemming niet op tijd halen.
Mjah, ik snap de reserves wel, maar mail heeft in mijn optiek nooit vertraging, en hoe korter de examens binnen een school circuleren, hoe kleiner de kans dat ze worden onderschept. En zelfs al krijg je een half uur voor tijd een examen in handen, dan kun je er toch nog niks mee?
pi_127664211
Want het gaat al jaren mis?
pi_127664681
13 EXAMENS GESTOLEN OP IBN GHALDOUN

ROTTERDAM - In totaal zijn op de Rotterdamse school Ibn Ghaldoun 13 examens gestolen. Leerlingen van de school moeten opnieuw eindexamen doen voor de vakken waarvan de examens zijn gestolen.

Het gaat om 9 havo-examens, drie op het vwo en een op het vmbo. Dat meldde staatssecretaris Sander Dekker (Onderwijs) dinsdag in de Tweede Kamer.

Op het vmbo gaat het om het examen economie. Op de havo om de vakken aardrijkskunde, Arabisch, Frans, geschiedenis, Engels, maatschappijwetenschappen, wiskunde, Nederlands en natuurkunde. Op het vwo gaat het om management en organisatie, biologie en scheikunde.

De Inspectie voor het Onderwijs heeft besloten de eindexamens in deze vakken ongeldig te verklaren.

De examens van leerlingen van andere middelbare scholen blijven gewoon geldig. Zij hoeven de examens dus niet over te doen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)MENS_GESTOLEN__.html
pi_127664735
dat is zuur voor die havisten _O-
pi_127664785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dat is zuur voor die havisten _O-
vwo'ers ook wel, 3 vaken overdoen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: