quote:Pella voelt dat hij zal moeten gaan dicteren in de rally.
Punt, laten we hopen dat het zo verloopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo oogde hij in Monte Carlo ook niet.
Haase Janowicz gaat slopen bedoel je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Kom op, ik wil zien hoe Janowicz Haase gaat slopen.
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Angelof9 het volgende:
Zijn ze alleen op centre court gestopt?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haase Janowicz gaat slopen bedoel je.
Niks ervan, Janowicz is gewoon een top 10 speler, als hij de komende 1-2 jaar kleine fouten in zijn spel gaat verbeteren en wat ervaring krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haase Janowicz gaat slopen bedoel je.
Mooi, ik was al bang dat ik de enige Janowiczsupporter zou zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Kom op, ik wil zien hoe Janowicz Haase gaat slopen.
Top 10 kan hij zeker halen ja, maar zo ver is het op dit moment zeker nog niet. Ik verwacht ook gewoon een 3-0 voor Jano tegen een half geblesseerde Haase eigenlijk, maar met die labiele gekkies tegen elkaar weet je het nooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Niks ervan, Janowicz is gewoon een top 10 speler, als hij de komende 1-2 jaar kleine fouten in zijn spel gaat verbeteren en wat ervaring krijgt.
Maar wie weet vandaag...
Raakt net zo vaak het net als Pellè.quote:
Nooit van gehoord, maar ze speelt leuk, heeft een lief snoetje en KREUNT NIET bij elke slag.quote:
Won vorig jaar Wimbledon bij de junioren. En sindsdien gaat het ook bij de senioren hard.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ze speelt leuk, heeft een lief snoetje en KREUNT NIET bij elke slag.
consider me a fan
Als het weer zo doorgaat lukt het hem wel om de tweede week van een GS te halen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef TheArt het volgende:
En weer naar binnen.
Robin naar morgen dus.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb eens op die Mattek-Sands gegoogled maar die kleedt zich echt wel raar af en toe.
twitter:rolandgarros twitterde op donderdag 30-05-2013 om 19:40:19New matches will not be sent out. However, matches that are already underway will hopefully resume. Grounds staff working on them now #RG13 reageer retweet
In tegenstelling tot de tweet van RG is er nog wel een wedstrijd begonnen, namelijk Kirilenko-Barty. Maar denk niet dat Youhzny vanavond nog speelt inderdaad.quote:
Het gros van haar kreunwerk doet ze tegenwoordig bij Dimitrov.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef DKMB het volgende:
Waarom hoor ik Sharapova niet meer zo hard kreunen? Hebben ze de microfoon expres wat zachter gezet?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het gros van haar kreunwerk doet ze tegenwoordig bij Dimitrov.
Lol, is hij dan Lucky Loser ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Geinig, zit net bij de resultaten van Przysiezny te kijken (moet morgen tegen Gasquet). Hij heeft nu 2 toernooien op rij in de eerste ronde gespeeld tegen zijn tegenstander van de laatste kwalificatieronde in datzelfde toernooi..dat moet een unicum zijn
[ afbeelding ]
In Bordeaux was hij LL, nu was Williams LL.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lol, is hij dan Lucky Loser ofzo?
Hi 19° RealFeel® 17° Precipitation 62%quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand iets gehoord over de weersvoorspellingen voor RG van morgen?
Oké, dank je wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hi 19° RealFeel® 17° Precipitation 62%
Cloudy with spotty showers
Max UV Index: 2 (Low)
Thunderstorms: 20%
Precipitation: 3 mm
Rain: 3 mm
Snow: 0 CM
Ice: 0 mm
Hours of Precipitation: 2 hrs
Hours of Rain: 2 hrs
Is dat een tv-baan?quote:
Nee, een tennisbaan.quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef Wopper1 het volgende:
Volgens mij alleen Court Philipe Chatrier, Court Suzanne Lenglen en 1,2,3,6 en 7.
Oké.quote:
Ik bedoel natuurlijk of het een tennisbaan is waar tv-camera's staan waardoor je het op tv kunt zien.quote:
Ja, en die partij van Haase morgen had ik graag willen zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef IbanMayo het volgende:
We hebben dus alleen Rus tegen Errani gezien dit jaar. Wat een pret![]()
Oja Thiemo - Wawa ook nog.
Say whut ? Sharapova ging toch met die ijshockeyer ? Of was dat Kirilenko ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het gros van haar kreunwerk doet ze tegenwoordig bij Dimitrov.
Dat is Kirilenko inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Say whut ? Sharapova ging toch met die ijshockeyer ? Of was dat Kirilenko ?
Sharapova had een of andere basketballer, maar nu heeft ze Dimi. Weten we meteen waarom Dimi zo lekker in zijn vel zitquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Edit: even googlen doet wonderen. Dat doet die Bulgaar niet verkeerd
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
Dat betekent dat er voor velen hier misschien nog wel een kans isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft een grotere spleet tussen de tanden als die tennister wat hier woensdag werd gepost
Dan heet je Maria Kirilenko, word je door alle mannelijke tennisfans vanwege je uiterlijk geprezen, kies je één of andere lelijke oerrus met een spleet tussen de tanden zo groot als de Oeral. PRICELESS.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:20 schreef Wopper1 het volgende:
Dat Andreev met Kirilenko ging was al zeer opmerkelijk, maar dit slaat alles.
[ afbeelding ]
als ijshockeyer zal hij wel goed met een stick om kunnen gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Hij moet andere kwaliteiten hebben
Was die niet gestopt met tennis?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou we toch bij dit onderwerp zijn aanbeland:
Rojer is baas, heeft gewoon Hantuchova gehosseld voor de mix
Hantuchova is al bezet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou we toch bij dit onderwerp zijn aanbeland:
Rojer is baas, heeft gewoon Hantuchova gehosseld voor de mix
NEE ! Ik val van de ene verbazing in de andere.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hantuchova is al bezet...![]()
[ afbeelding ]
Wat hebben veel van die leuke speelsters voor vage/lelijke types
Hantuchova bedoel je ? Die tennist inderdaad al jaren niet meer. Ze doet iets wat er op moet lijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Was die niet gestopt met tennis?
ik zou ze tan2 hard geven Gquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef Angelof9 het volgende:
Hantuchova is een gratenpakhuis en Sharapova is een plank met een saggerijnig hoofd erop. Dat jullie die uberhaupt aantrekkelijk vinden.
Ze hebben ook zulks een lelijke oorllellen iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef Angelof9 het volgende:
Hantuchova is een gratenpakhuis en Sharapova is een plank met een saggerijnig hoofd erop. Dat jullie die uberhaupt aantrekkelijk vinden.
Even googlen leert dat er 7 TV banen zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dan die linker kleine teen ...
Welke banen zijn tv banen btw?
7 wist ik ja, maar de tv banen was een beetje gokken. Weet ik in elk geval even genoeg, thnxquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even googlen leert dat er 7 TV banen zijn.
Lenglen, Chatrier en Court 1 sowieso.
En dan op basis van mijn eigen bezoek denk ik 2,3,6 en 7.
Dit is de goden verzoeken om regen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef Wopper1 het volgende:
Gelukkig is het voorlopig droog in en rond Parijs.
Ik vind ze beiden niet aantrekkelijk, maar zou ze wel geven. Daar zit een wezenlijk verschil in bij mannenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef Angelof9 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:50 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Maria altijd verschrikkelijk heb gevonden, maar de laatste tijd is haar puistenkop wat minder en bovendien kleed ze zich niet meer in die verschrikkelijke outfits. Maria is er alleen maar beter op geworden
En Hantuchova was leuk, maar nu is ze ondertussen 56 jaar oud ofzo. Dat is niet meer te doen. Maar de leukste dame is LisickiEn Misa mag er ook wel zijn trouwens tegenwoordig
Geil, tongen naast een vuilniscontainer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent van de pyjamas?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent van de pyjamas?
Erwtentietjes? Is ze van groot naar klein gegaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik WAS fan van Halep. Sinds haar erwtentietjes niet meer.
Google doet wonderen mien jong.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Erwtentietjes? Is ze van groot naar klein gegaan?
Ik ben luiquote:
18 TBs van Roddickquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef franklop het volgende:
over Rooowbin gesproken, hij heeft dat record van onafgebroken achter elkaar tiebreaks verliezen, maar wat is eigenlijk de langste winning streak in tiebreaks ?
Ok thanksquote:
Zal wel gebroken worden dus op 4-4 of 5-5. Op Love.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef franklop het volgende:
Roowbin gaat goed door zn eigen games heen vooralsnog
Met een Rooowwwbinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal wel gebroken worden dus op 4-4 of 5-5. Op Love.
Hij is een gamepje te vroegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal wel gebroken worden dus op 4-4 of 5-5. Op Love.
Bewaart ie voor Fedjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:42 schreef TheGeneral het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Nadal zijn tegenstander elke wedstrijd gewoon in de 1e game brak..
Zo...Huppakee! Op 4-4 is toch mooier dan op 3-3.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:41 schreef Norrage het volgende:
4-3
Baase!
Kan hij toch nog op love gebroken worden op 4-4 of 5-5
Dit is de eerste zinnige post waarop ik je kan betrappenquote:
Hij heet Martin, had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef debeterebob het volgende:
Klizan die mept Nadal even helemaal weg
Jij hebt mijn Federerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is de eerste zinnige post waarop ik je kan betrappen
Echte top10 slagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heet Martin, had je anders verwacht dan?
Eerder dat die kneus al weer veel en veels te veel toernooien heeft gespeeld sinds zijn comeback.quote:
Dus Roowbin is beter dan Nadalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef Norrage het volgende:
Set Klizan
En Rooowbin heeft nog van Klizan gewonnen dit jaar
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tien jaar na Martin ....
You do the math
what...the...fuckquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef GeintegreerdePool het volgende:
1ste set:
Janowicz: 21 winners en 21 unforced errors
Haase: 3 winners en 8 unforced errors
Wie niet waagt, die niet wint, Robin!
Misschien komt het door de kou, ze hebben elkaar nog niet eerder ontmoet en de baan is net iets langzamer dan het centercourt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gaat Mesker nou serieus suggereren dat 11.00 te vroeg is voor Nadal en dat ie daarom de eerste set verliest? Wat praat ze weer een poep zeg
Een setje winnen van Nadal, dat kan... maar 3 sets winnen is een ander verhaal..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gaat Mesker nou serieus suggereren dat 11.00 te vroeg is voor Nadal en dat ie daarom de eerste set verliest? Wat praat ze weer een poep zeg
Zijn tattoo is echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
Echt cool dat Klizan hier zo veel fans heeft.
O, ik vind dat altijd een beetje armoedig.quote:
Chavanel heeft ook zulkequote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, ik vind dat altijd een beetje armoedig.
Zijn kettingquote:
Dat zal Tipsarevic niet leuk vinden, met zijn superdiepzinnige ''Beauty will save the world'' tatoeage in Japanse letters.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, ik vind dat altijd een beetje armoedig.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Wopper1 het volgende:
Mark Brasser zit gewoon ergens in een container de livescores te volgen.
vol met vertrouwen. nu gaat hij dus op naar het record van meeste gewonnen tiebreaks op rijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef debeterebob het volgende:
Haase stuurt gewoon weer aan op een tiebreak
Wat is het record voor meest gewonnen tiebreaks achter elkaar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef debeterebob het volgende:
Haase stuurt gewoon weer aan op een tiebreak
Tegen Nederlanders zijn, kan niet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:30 schreef Gorzalka het volgende:
Janowicz, hou die break nou eens vast, idioot.
Kan wel hoor, heel simpel eigenlijkquote:
Alleen maar fans hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:35 schreef DrRapper het volgende:
Klasse Haase, zou mooi zijn om de monden van iedereen hier te snoeren.
Nee. In Japanse letters, niet in het cyrillisch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zal Tipsarevic niet leuk vinden, met zijn superdiepzinnige ''Beauty will save the world'' tatoeage in Japanse letters.
Ik hoop dat ie dit forum volgt, hij kan veel van ons lerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:35 schreef DrRapper het volgende:
We zijn allemaal fan!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:35 schreef DrRapper het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan wel hoor, heel simpel eigenlijk: Janowicz staat in mijn top 5 van favoriete spelers, terwijl Roowbin in mijn top 5 meest gehate staat.
Popofiets die fietst en Janofiets die tennist. Het zou Janotennis moeten zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:38 schreef Wopper1 het volgende:
De livescore gaf aan dat Jerzy een dubbele fout sloeg, dus een heel matige game van de Pool Janofiets.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Janowicz lijkt niet helemaal wakker, of hij heeft een jonko op.
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef TLC het volgende:
Waarom kan de NOS daar niet gewoon camera's neerzetten of mag dat niet ?
Waarom wil je Haase zienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef TLC het volgende:
Ze hebben er camera\s staan, maar mogen het niet live uitzenden volgens mij. Was bij Sijs ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef TLC het volgende:
Camera's neerzetten mag wel (dat doen ze dus ook), maar het live uitzenden niet..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef TLC het volgende:
Ik wil mijn babyvet wel ruilen daarvoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hiermee kan je je toch niet tonen op het strand
Poolse kurwas zijn gelukkig niet zo veeleisend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat schaamhaar bedoel je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij die NOS shit idd. Op het moment dat je naar een ander venster gaat dan shift hij van prioriteit en gaat de stream automatisch naar een mindere kwaliteit. Om bufferen te voorkomen, maar dit is ook kut als je tussendoor iets anders doet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:51 schreef Syntix het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die NOS stream? Hij verandert zelf constant de kwaliteit ipv dat ik dat zelf kan aangeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |