quote:Pella voelt dat hij zal moeten gaan dicteren in de rally.
Punt, laten we hopen dat het zo verloopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo oogde hij in Monte Carlo ook niet.
Haase Janowicz gaat slopen bedoel je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Kom op, ik wil zien hoe Janowicz Haase gaat slopen.
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Angelof9 het volgende:
Zijn ze alleen op centre court gestopt?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haase Janowicz gaat slopen bedoel je.
Niks ervan, Janowicz is gewoon een top 10 speler, als hij de komende 1-2 jaar kleine fouten in zijn spel gaat verbeteren en wat ervaring krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haase Janowicz gaat slopen bedoel je.
Mooi, ik was al bang dat ik de enige Janowiczsupporter zou zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Kom op, ik wil zien hoe Janowicz Haase gaat slopen.
Top 10 kan hij zeker halen ja, maar zo ver is het op dit moment zeker nog niet. Ik verwacht ook gewoon een 3-0 voor Jano tegen een half geblesseerde Haase eigenlijk, maar met die labiele gekkies tegen elkaar weet je het nooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Niks ervan, Janowicz is gewoon een top 10 speler, als hij de komende 1-2 jaar kleine fouten in zijn spel gaat verbeteren en wat ervaring krijgt.
Maar wie weet vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |