Wanneer ben je terug ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef Salatrel het volgende:
bij de opnames van big bang theory it gewoon publiek hoor
quote:
Nog erger. Dat publiek compleet nep te lachen etc.. en een applausje als iemand opkomtquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef Salatrel het volgende:
bij de opnames van big bang theory it gewoon publiek hoor
Ja, op die 2 dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kan het op geen enkele vrouw die je kent?Denk dat je balletjes niet goed werken of je moet hoognodig gaan zorgen dat je meer vrouwen leert kennen.
Agga / Uutje represent, kom je fronten fatoeman?quote:
Ntm + krio...hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik zie de Turkinnetjes die getrouwd zijn. Ongelukkig, want 3 kinderen, geen goede seks, man die vaak niet thuis is, schoonfamilie gezeik en gezeur.
Verder: ik wil een relatie als ik een man ontmoet die goed is voor mij. Anders blijf ik liever alleen, want dat bevalt nu prima
Maar ik begrijp dat je uit bent mij te ergeren, dat gaat je hiermee niet lukken, want ik heb het getrouwde leven geproefd en weer uitgekotst.
Begin maar over NTM + Krio. Vond ik een leukere poging
I know. But thanks for remindingquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ntm + krio...hahahaheerlijk mopje ben je ook
boetie, met je puntige knijp kanjersquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agga / Uutje represent, kom je fronten fatoeman?
Churros.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. But thanks for reminding![]()
Montelly, geef me eens een tip wat te maken straks, ik weet het gewoon niet meer.
quote:
chlorobywh.jpgquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Begin maar over NTM + Krio. Vond ik een leukere poging
Oki en Dokiquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heeeeel slecht dit
Frituurvet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. But thanks for reminding![]()
Montelly, geef me eens een tip wat te maken straks, ik weet het gewoon niet meer.
Ik mis de wa smiley hier @ fokquote:
Nee, werd wakker met rugpijn. Had me wakker gebeld dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
chlorobywh.jpg
[..]
Ben jij vanmorgen om 6:30u gaan hardlopen?
domme gobbelquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis de wa smiley hier @ fok
Dont push itquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jawel, ik kijk neer op de Turkse cultuur.
Echt ..quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Gorzalka het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Gefeliciteerd met je recente top 40 klassering, 4EBE!
Al is het enigszins discutabel aangezien Q. en QyRoZ dezelfde persoon zijn.
Vasquote:
Watquote:
Had me gevraagd dan. Kusje op je rug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, werd wakker met rugpijn. Had me wakker gebeld dan.
De levenloos top500quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Gorzalka het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Gefeliciteerd met je recente top 40 klassering, 4EBE!
Al is het enigszins discutabel aangezien Q. en QyRoZ dezelfde persoon zijn.
Ik heb het gevraagd hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Had me gevraagd dan. Kusje op je rug.
Mod kunnen worden terwijl je niet eens 10k posts hebt en een gemiddelde van 5 per dagquote:
Ja toen was ik er niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd hierAlleen Fas en Dqod reageerden.
Ja jij hebt in die 5 maanden dat je op FOK! rondloopt net zoveel gepost als ik in 5 jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mod kunnen worden terwijl je niet eens 10k posts hebt en een gemiddelde van 5 per dag.
Mortaxx is gewoon een schatje!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mod kunnen worden terwijl je niet eens 10k posts hebt en een gemiddelde van 5 per dag.
Ik wil in jouw billen bijtenquote:
How then?quote:
volgens mij zet ze em zelf weer goedquote:
Jaja via sherlock kwam ik erachter dat hier over mijn werd gebabbeld dus waarom niet meebabbelen. Verder alsjeblieftquote:
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een bazensport, hoor.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wise. Tyft eens op met die rare dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |