Had me gevraagd dan. Kusje op je rug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, werd wakker met rugpijn. Had me wakker gebeld dan.
De levenloos top500quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Gorzalka het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Gefeliciteerd met je recente top 40 klassering, 4EBE!
Al is het enigszins discutabel aangezien Q. en QyRoZ dezelfde persoon zijn.
Ik heb het gevraagd hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Had me gevraagd dan. Kusje op je rug.
Mod kunnen worden terwijl je niet eens 10k posts hebt en een gemiddelde van 5 per dagquote:
Ja toen was ik er niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd hierAlleen Fas en Dqod reageerden.
Ja jij hebt in die 5 maanden dat je op FOK! rondloopt net zoveel gepost als ik in 5 jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mod kunnen worden terwijl je niet eens 10k posts hebt en een gemiddelde van 5 per dag.
Mortaxx is gewoon een schatje!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mod kunnen worden terwijl je niet eens 10k posts hebt en een gemiddelde van 5 per dag.
Ik wil in jouw billen bijtenquote:
How then?quote:
volgens mij zet ze em zelf weer goedquote:
Jaja via sherlock kwam ik erachter dat hier over mijn werd gebabbeld dus waarom niet meebabbelen. Verder alsjeblieftquote:
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een bazensport, hoor.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wise. Tyft eens op met die rare dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |