Over smaak valt niet te twisten. 'Een vriend' liet me ooit een filmpje zien waarin drie kerels over een vrouw aan het pissen waren. Nee, niet mijn ding.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat mensen zo kunnen verschillen. Als er bij mij geen dier, bloed, poep of plas in zit dan is hetgeen het kijken niet waard.
Godverquote:
Jij bent zo massief dat je die pier een paar seconden in de lucht kan houden en zo mijn leven kan redden? :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef wise het volgende:
[..]
voor mij ja. Ben groter dus ik vang de pier voor je op
Gekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. 'Een vriend' liet me ooit een filmpje zien waarin drie kerels over een vrouw aan het pissen waren. Nee, niet mijn ding.
kquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een headset, een half uur lang bellen met je nek in een hoek van 90 graden doet zeer.
Arme Ambi, heb je al aansluiting kunnen vinden bij de plaatselijk SC jeugd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gorzalka, doe nou eens een keer normaal.
Ik blijf lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Is echt al de 3e keer of zo dat dat filmpje van cb's halfbroertje hier geplaatst wordt.
Jij wil mij he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Arme Ambi, heb je al aansluiting kunnen vinden bij de plaatselijk SC jeugd?
We blijven het een vreemde vogel vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Arme Ambi, heb je al aansluiting kunnen vinden bij de plaatselijk SC jeugd?
Mensen die seks hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We blijven het een vreemde vogel vinden. Dertiger, Turks, ongetrouwd, geen kinderen, geen seks, hele dag op FOK!
.
ik ben panzer niet :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent zo massief dat je die pier een paar seconden in de lucht kan houden en zo mijn leven kan redden? :$
Kom maar, ik geef je wel aandacht waar je zo naar verlangt..quote:
Tuurlijk schatje. Waar mag ik komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom maar, ik geef je wel aandacht waar je zo naar verlangt..
kriogif.gifquote:
Vrouwen haten mannen die The Big Bang Theory grappig vindenquote:
Niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrouwen haten mannen die The Big Bang Theory grappig vinden.
Turks, 30, kinder/partnerloos.. In turkse cultuur moet je al in alle staten verkeren als vrouw/familie zijnde. Meestal loop je daan zoover achter, dat het niet meer goedkomt en je zal eindigen met een behaarde achterneef uit turkije omdat de rest al "bezet" is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We blijven het een vreemde vogel vinden. Dertiger, Turks, ongetrouwd, geen kinderen, geen seks, hele dag op FOK!
.
Terecht. The Big Bang Theoryquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat de enige 2 die ik uberhaupt zou daten, mij niet zouden daten.quote:
Zolang het maar niet op vuige plekken isquote:
Ik heb het 1 keer gezien, bij mijn laatste hossel. Maar vond het niet leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso mensen die dat grappig vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh je zit eisen te stellen terwijl je niet in de positie bent om eisen te stellen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de enige 2 die ik uberhaupt zou daten, mij niet zouden daten.
Nouja, vrouwen die de moeite waard zijn vinden dergelijke lachbandmeuk niet grappig.quote:
Ik brand vanavond een kaarsje voor haar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Turks, 30, kinder/partnerloos.. In turkse cultuur moet je al in alle staten verkeren als vrouw/familie zijnde. Meestal loop je daan zoover achter, dat het niet meer goedkomt en je zal eindigen met een behaarde achterneef uit turkije omdat de rest al "bezet" is.
Net als HIMYMquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Terecht. The Big Bang Theory, humor voor middenstanders en bedorven huisvrouwen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Turks, 30, kinder/partnerloos.. In turkse cultuur moet je al in alle staten verkeren als vrouw/familie zijnde. Meestal loop je daan zoover achter, dat het niet meer goedkomt en je zal eindigen met een behaarde achterneef uit turkije omdat de rest al "bezet" is.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je zit eisen te stellen terwijl je niet in de positie bent om eisen te stellen.![]()
Tja eigen schuld hoor.
Eisen stellen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je zit eisen te stellen terwijl je niet in de positie bent om eisen te stellen.![]()
Tja eigen schuld hoor.
Ben je ecto ? :Squote:
Jij kan het op geen enkele vrouw die je kent?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eisen stellen?
De rest van de vrouwen die ik ken vind ik gewoon niet op die manier leuk.
Is dat al een eis?
Dat lag ook echt aan huwelijken in het algemeen en niet aan de draak van een vent waarmee je was getrouwdquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik zie de Turkinnetjes die getrouwd zijn. Ongelukkig, want 3 kinderen, geen goede seks, man die vaak niet thuis is, schoonfamilie gezeik en gezeur.
Verder: ik wil een relatie als ik een man ontmoet die goed is voor mij. Anders blijf ik liever alleen, want dat bevalt nu prima
Maar ik begrijp dat je uit bent mij te ergeren, dat gaat je hiermee niet lukken, want ik heb het getrouwde leven geproefd en weer uitgekotst.
Begin maar over NTM + Krio. Vond ik een leukere poging
Hoeveel heb je betaald en aan wie? Dit probleem hebben we vaker gehoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ik was vandaag in de Amsterdamse metro maar zag de Panzermaus/CY combinatie niet, mag ik mijn geld terug?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat lag ook echt aan huwelijken in het algemeen en niet aan de draak van een vent waarmee je was getrouwd.
Èven quoten omdat het zo terecht is, wat een kutserie is dat TBBT zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Terecht. The Big Bang Theory, humor voor middenstanders en bedorven huisvrouwen.
D. Roodbol, betreffende een FOK! sightseeing tour.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald en aan wie? Dit probleem hebben we vaker gehoord.
Kijk om je heen en zie. En oordeel niet over culturen waarvan je niets weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat lag ook echt aan huwelijken in het algemeen en niet aan de draak van een vent waarmee je was getrouwd.
Jawel, ik kijk neer op de Turkse cultuurquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk om je heen en zie. En oordeel niet over culturen waarvan je niets weet
ectożżżżquote:
Idc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jawel, ik kijk neer op de Turkse cultuur.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
D. Roodbol, betreffende een FOK! sightseeing tour.
Zitten er lachbandjes bij die serie overigens? Bijna alle series met lachbandjes zijn niet om aan te gluren, behalve Frasier!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Èven quoten omdat het zo terecht is, wat een kutserie is dat TBBT zeg.
salaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef Salatrel het volgende:
bij de opnames van big bang theory it gewoon publiek hoor
ik kan hier wel om huilenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef wise het volgende:
[..]
ectożżżż
Ecto-
Buiten-, buitenzijde (i.t.t. endo-)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |