Sinds ik hurt heb gehoord, jaren geleden. Alsof ik een standaard Turkse benquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zozo turkina die Johny Cash kent, zeldzaam.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sinds ik hurt heb gehoord, jaren geleden. Alsof ik een standaard Turkse ben
voor mij ja. Ben groter dus ik vang de pier voor je opquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet dat de pier op instorten staat?
Verkapte doodverwensing
Jezus.. Over twee weken ligt er een ontploft hoopje mensquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Morning phaggots. Pootje omhoog als je wakker werd met een boner.
Idd zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jezus.. Over twee weken ligt er een ontploft hoopje mens![]()
Word alleen in het weekend wakker geprikt door een boner.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
heeft CY dat veroorzaakt¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie daar een pootje omhoog gaan.quote:
Doordeweeks een optie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Word alleen in het weekend wakker geprikt door een boner.
Ze heeft het in ieder geval verholpen.quote:
Gewoon een odol.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Nu al? Damn, die is snellllll....quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie daar een pootje omhoog gaan.
[..]
Doordeweeks een optie?
[..]
Ze heeft het in ieder geval verholpen.
Elke dag iddquote:
Nah, is geen spiermassa. Synthol injecties, is een soort olie die onsteking geeft waardoor alles opzet. Zal wel zachter aanvoelen dan real muscle. Lelijk gewoon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zeglijkt mij ook niet lekker met bewegen... dat is nog lastiger dan een fatso volgens mij omdat hard.
Hmm?quote:
dus je kreeg weer een slappe van haar¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
Ze heeft het in ieder geval verholpen.
quote:
Gadverdammequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, is geen spiermassa. Synthol injecties, is een soort olie die onsteking geeft waardoor alles opzet. Zal wel zachter aanvoelen dan real muscle. Lelijk gewoon.![]()
[..]
Hmm?
echt hequote:
Denken dat dat synthol isquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, is geen spiermassa. Synthol injecties, is een soort olie die onsteking geeft waardoor alles opzet. Zal wel zachter aanvoelen dan real muscle. Lelijk gewoon.![]()
[..]
Hmm?
Uiteindelijk wel.quote:
Ik denk dat het een combinatie van beide is. Synthol geeft vergelijkbare (maar minder extreme) resultaten, daarom Photoshop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denken dat dat synthol isDit is photoshop, synthol is anders eik
Ik ben er nog niet overuit of ik dit vind kwalificeren als fucken met mijn prive. Miste CB in de metro vanochtendquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
[..]
Ik denk dat het een combinatie van beide is. Synthol geeft vergelijkbare (maar minder extreme) resultaten, daarom Photoshop.
gewoon kijken naar een andere neger. Zitten er genoeg in toch¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Miste CB in de metro vanochtend
Je kunt het altijd nog ontkennen, mensen geloven alles hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet overuit of ik dit vind kwalificeren als fucken met mijn prive. Miste CB in de metro vanochtend
Hij was niet zomaar een neger.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:24 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon kijken naar een andere neger. Zitten er genoeg in toch¿
Dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom scheld jij met Arabische woorden?
Huh? wat voor auto?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Godverdomme.. Mijn auto denkt dat het nog steeds winter is![]()
![]()
![]()
Ben het vermogen kwijt, auto naar garage gebracht, helemaal nagekeken, blijkt het een software probleem te zijn. De boordcomputer geeft een signaal af dat het te koud buiten is en zet de motor in een "veilige modus" om geen gevaarlijke rijomstandigheden te krijgen..
Ik ben zóóó toe aan de zomer![]()
En niet alleen ik blijkbaar
was¿quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? wat voor auto?
also:
[ afbeelding ]
Vroegah toen we nog zelf mochten nadenken...quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Godverdomme.. Mijn auto denkt dat het nog steeds winter is![]()
![]()
![]()
Ben het vermogen kwijt, auto naar garage gebracht, helemaal nagekeken, blijkt het een software probleem te zijn. De boordcomputer geeft een signaal af dat het te koud buiten is en zet de motor in een "veilige modus" om geen gevaarlijke rijomstandigheden te krijgen..
Ik ben zóóó toe aan de zomer![]()
En niet alleen ik blijkbaar
Idd, bij die xbox one ook, draai 1 rondje en loop weer weg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
als ik een xbox360 zie, draai ik een rondje van 360graden en loop ik ervan weg.
serieus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
Huh, dan loop je er toch juist naartoe ;squote:Op donderdag 30 mei 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, dan loop je er toch juist naartoe ;s
Niet als je MJ bent heur ;p xDquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, dan loop je er toch juist naartoe ;s
er happen er altijd een paarquote:
quote:
Mooi blijft datquote:
Wil jouw xbox wel eens zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:43 schreef tliciouz het volgende:
Als ik de xbox one zie loop ik er wel bij weg. Dikke faal.
Daarom lekker op de fiets!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah toen we nog zelf mochten nadenken...
Zoveel autoproblemen komen tegenwoordig door software/sensoren ipv de onderdelen zelf. Vooruitgang heet dat.
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:43 schreef tliciouz het volgende:
xbox one zie loop ik er wel bij weg. Dikke faal.
Ik heb alleen een SNES. En Pong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |