Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dqod maakt geregeld een zijsprong.
Je vind mijn hoofd te oud
Vindt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dqod maakt geregeld een zijsprong.
Je vind mijn hoofd te oud
Ambi.quote:
Idc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta is helemaal niet bezet, ik keek net op haar status-lampje op de Maus-o-matic en ze is gewoon Beschikbaar.Het lichtje bij SOA is ook gewoon uit.
Deze was niet eerlijk, typte te snel. Maar ok, je bent nu soort van spellingcheckerquote:
boeie, niks van aantrekken. Als men maar begrijpt wat je bedoeldtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze was niet eerlijk, typte te snel. Maar ok, je bent nu soort van spellingcheckergeworden.
Is wel jouw motto he..quote:
Voor tienenquote:
"Laatst iemand neergestoken, boeie."quote:
Pardon? Jij spreekt grammaticaal gezien echt slecht, hoor. Is niet erg, ik bak er weer niets van met andere zaken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze was niet eerlijk, typte te snel. Maar ok, je bent nu soort van spellingcheckergeworden.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Laatst iemand neergestoken, boeie."
was jij maar mijn mottoquote:
Echt he.. vooral op maandagen/ dinsdagen.. fuck it.. de hele doordeweekse dagquote:
"Ver van mijn bed show."quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Laatst iemand neergestoken, boeie."
Bring it onquote:
"Don't quit smokin'.. You know, fuck it"quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. vooral op maandagen/ dinsdagen.. fuck it.. de hele doordeweekse dag
as vrijdag. onder de pier van scheveningen.... Zal ik de zee wat schuim teruggevenquote:
Wanneer ben je jarig wise? Ga ik even een leuk cadeautje voor je bestellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef wise het volgende:
[..]
as vrijdag. onder de pier van scheveningen.... Zal ik de zee wat schuim teruggeven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef wise het volgende:
[..]
as vrijdag. onder de pier van scheveningen.... Zal ik de zee wat schuim teruggeven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig wise? Ga ik even een leuk cadeautje voor je bestellen
Godskoleresjeuzusdamnwejoooooetcquote:
Op een stokje?quote:
Neen, dat waren caffia'squote:
Ik hou van productiefoutenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen, dat waren caffia'sProductiefouten ditdat alles
Ik ook, zolang het geen copulatieproductiefouten zijnquote:
Nee, dan gelijk de deur uit hoor..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, zolang het geen copulatieproductiefouten zijn
Wat een soap, dat wf-topic.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan gelijk de deur uit hoor..
Trap na kunnen ze dan krijgen
Zou m'n voet er zelfs induwen.. Nasty? Ja.. Worth it? Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan gelijk de deur uit hoor..
Trap na kunnen ze dan krijgen
Ja hou op hoor..quote:
0900 - dqodquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou m'n voet er zelfs induwen.. Nasty? Ja.. Worth it? Ja
Maar even telefoneren zo.. Denk ik.. Ik durf niet zo goed meer te posten.. Straks zit ik middenin een post en dan telefoon.. Doodeng
Ja, moet even beschikbaar zijn voor m'n klanten..quote:
Ook niet echt een gepaste reactie tegen een dr..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hou op hoor..![]()
Krijg ik een "" als reactie.
Ja hoepel opquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook niet echt een gepaste reactie tegen een dr..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag was ik weer bij Koe, ze liep steeds naar me toe voor aandacht en kopjesquote:
Met etenquote:
quote:
Mijn wekker gaat om 7.00 uur dus, neequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
Wie wil mij in de ochtend even wakker bellen, zodat ik stipt 6.30 ga rennen?
Is goed, dm je nummer maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
Geef je nummer maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |