Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dqod maakt geregeld een zijsprong.
Je vind mijn hoofd te oud
Vindt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dqod maakt geregeld een zijsprong.
Je vind mijn hoofd te oud
Ambi.quote:
Idc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta is helemaal niet bezet, ik keek net op haar status-lampje op de Maus-o-matic en ze is gewoon Beschikbaar.Het lichtje bij SOA is ook gewoon uit.
Deze was niet eerlijk, typte te snel. Maar ok, je bent nu soort van spellingcheckerquote:
boeie, niks van aantrekken. Als men maar begrijpt wat je bedoeldtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze was niet eerlijk, typte te snel. Maar ok, je bent nu soort van spellingcheckergeworden.
Is wel jouw motto he..quote:
Voor tienenquote:
"Laatst iemand neergestoken, boeie."quote:
Pardon? Jij spreekt grammaticaal gezien echt slecht, hoor. Is niet erg, ik bak er weer niets van met andere zaken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze was niet eerlijk, typte te snel. Maar ok, je bent nu soort van spellingcheckergeworden.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Laatst iemand neergestoken, boeie."
was jij maar mijn mottoquote:
Echt he.. vooral op maandagen/ dinsdagen.. fuck it.. de hele doordeweekse dagquote:
"Ver van mijn bed show."quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Laatst iemand neergestoken, boeie."
Bring it onquote:
"Don't quit smokin'.. You know, fuck it"quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. vooral op maandagen/ dinsdagen.. fuck it.. de hele doordeweekse dag
as vrijdag. onder de pier van scheveningen.... Zal ik de zee wat schuim teruggevenquote:
Wanneer ben je jarig wise? Ga ik even een leuk cadeautje voor je bestellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef wise het volgende:
[..]
as vrijdag. onder de pier van scheveningen.... Zal ik de zee wat schuim teruggeven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef wise het volgende:
[..]
as vrijdag. onder de pier van scheveningen.... Zal ik de zee wat schuim teruggeven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig wise? Ga ik even een leuk cadeautje voor je bestellen
Godskoleresjeuzusdamnwejoooooetcquote:
Op een stokje?quote:
Neen, dat waren caffia'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |