Nu krijg ik jeuk als ik zo in bed ligquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Dqod het volgende:
Topicreanimatie d.m.v bedwantsen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu krijg ik jeuk als ik zo in bed lig
Ik lig daar wel eens gebiologeerd naar te kijken als ik niet kan slapen, leuk om te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wel eens gelezen hoe die beesten copuleren?
Jij geniet van traumatische inseminatie? Sick mawfakka, jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik lig daar wel eens gebiologeerd naar te kijken als ik niet kan slapen, leuk om te zien.
Ja, het is interessant om te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij geniet van traumatische inseminatie? Sick mawfakka, jij
Waarom scheld jij met Arabische woorden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is er nou stelletje khebas nog nooithet woord stibba gehoord?
Goede foto, zo met je telefoon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Dqod het volgende:
Topicreanimatie d.m.v bedwantsen
[ afbeelding ]
Kan ik dan alvast een goedemiddag krijgen?quote:
Goedemorgen lieve Fokkers, beste Murdera,quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik dan alvast een goedemiddag krijgen?
One love
One blood
One life
Youve got to do what you should
One life with each other
Sister
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Fokkers, beste Murdera,
Dit doet mij denken aan die hashtag-sletjes#onelove #one #love #sister #bladibla
Het is dat ik van mijn leven hou, anders had ik mijzelf van mijn appartement weggeduwd.
Zozo turkina die Johny Cash kent, zeldzaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |