Aan mn achterste krab ik wel gemakkelijker in het openbaar, ik kan dat soms nog verbloemen tot krabben aan mijn been.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op straat is dat ook gewoon ankygoedkoop
Maar hey, als je jeuk hebt, moet je (binnenshuis) krabben
Karma points.. They're over 9000quote:
Lange jassen zijn ook heel handig wat dat betreft, true storyquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aan mn achterste krab ik wel gemakkelijker in het openbaar, ik kan dat soms nog verbloemen tot krabben aan mijn been.
ik stond ooit op een schoolfoto al krabbende aan mijn bilquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aan mn achterste krab ik wel gemakkelijker in het openbaar, ik kan dat soms nog verbloemen tot krabben aan mijn been.
Haha mijn winterjas is wat langer is wel handig als je een stibba hebt dan ziet niemand dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Karma points.. They're over 9000
[..]
Lange jassen zijn ook heel handig wat dat betreft, true story
superman welquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Haha mijn winterjas is wat langer is wel handig als je een stibba hebt dan ziet niemand dat.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef Dqod het volgende:
Een stibba
Wow
Jammer dat ik dat 1800% done plaatje hier niet heb__
Fuck me, rightquote:
Ik woon op het platteland, in the middle of nowhere.. Just sayin'quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is er nou stelletje khebas nog nooithet woord stibba gehoord?
Oo ok ik hoorde het voor het eerst in 4havo van een Suriquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik woon op het platteland, in the middle of nowhere.. Just sayin'
Hoewel ik het wellicht had kunnen oppikken in Arnhem toen ik daar nog woonde
Ik zie nu dit voor me.. Sorry, couldn't help it :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:32 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oo ok ik hoorde het voor het eerst in 4havo van een Suri
Die moet je ff uitleggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie nu dit voor me.. Sorry, couldn't help it :$
[ afbeelding ]
Abject ende infaam, deze post.. Rapaille dat je er rondlooptquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:33 schreef hezdunnah het volgende:
Ik heb trouwens van jou voor het eerst het woord affreus gehoord, ik had dat nooit eerder gehoord.
wat ben jij een kutquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Abject ende infaam, deze post.. Rapaille dat je er rondloopt
Also: Neen :$
Nu even aan m'n jetsers krabben, brb
fap ze skat one lovequote:Op donderdag 30 mei 2013 01:37 schreef fyah het volgende:
ik ga fappen en dan slapen. kusjes! trusten dqodbraaf zijn
Netjes de handjes boven de dekentjes, komt goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:37 schreef fyah het volgende:
ik ga fappen en dan slapen. kusjes! trusten dqodbraaf zijn
quote:
op je scoobi feun je op de streetzzzzquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Netjes de handjes boven de dekentjes, komt goed
Slaap lekker vuurtje
[..]
[ afbeelding ]
Nu krijg ik jeuk als ik zo in bed ligquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Dqod het volgende:
Topicreanimatie d.m.v bedwantsen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu krijg ik jeuk als ik zo in bed lig
Ik lig daar wel eens gebiologeerd naar te kijken als ik niet kan slapen, leuk om te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wel eens gelezen hoe die beesten copuleren?
Jij geniet van traumatische inseminatie? Sick mawfakka, jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik lig daar wel eens gebiologeerd naar te kijken als ik niet kan slapen, leuk om te zien.
Ja, het is interessant om te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij geniet van traumatische inseminatie? Sick mawfakka, jij
Waarom scheld jij met Arabische woorden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is er nou stelletje khebas nog nooithet woord stibba gehoord?
Goede foto, zo met je telefoon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Dqod het volgende:
Topicreanimatie d.m.v bedwantsen
[ afbeelding ]
Kan ik dan alvast een goedemiddag krijgen?quote:
Goedemorgen lieve Fokkers, beste Murdera,quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik dan alvast een goedemiddag krijgen?
One love
One blood
One life
Youve got to do what you should
One life with each other
Sister
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Fokkers, beste Murdera,
Dit doet mij denken aan die hashtag-sletjes#onelove #one #love #sister #bladibla
Het is dat ik van mijn leven hou, anders had ik mijzelf van mijn appartement weggeduwd.
Zozo turkina die Johny Cash kent, zeldzaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |