quote:
Oh.quote:
Ik kijk gewoon graag naar m'n eigen jetsers zonder naar beneden te hoeven kijkenquote:
Que?quote:
112 op speed dial.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Zou ik doen als ik een penis had. En dan dat ding overal insteken.
En lekker krabben dat iedereen het zietquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Ja toch, ik bedoel maar.. Van naar beneden kijken krijg je overigens nekpijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:16 schreef fyah het volgende:
als ik tieten zou hebben zou ik er ook elke dag aanzitten en pics maken alsof er geen morgen komt
Dat sowieso.. En wildplassen, onder het mom van "territorium afbakenenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Dat kunnen vrouwen ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
En lekker krabben dat iedereen het ziet
Oh dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ta nom mademoisselle, le title onder ta nom
Ja nee, bij een man is dat flatteus wou je zeggenquote:
Ik weet gewoon dat jij een mooi verhaal hierover te vertellen hebt.quote:
Best wel. Maar het merendeel heeft met vrouwen te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat jij een mooi verhaal hierover te vertellen hebt.
wat liverpudlian? wa is da?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dat.Ik had eerst Liverpudlian omdat in Liverpool gezeten half jaar en toen ik terug was zei iemand dat ik dat moest veranderen en toen werd het dit omdat niets beters.
Niets bijzonders dus eigenlijk.
Ja bij tokkies wel, ik doe het niet heb daar te veel manieren voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee, bij een man is dat flatteus wou je zeggenDamn
preciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Oh, ik dacht naar de SEH met een stofzuigerslang eromheen ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Best wel. Maar het merendeel heeft met vrouwen te maken.
Op straat is dan ook gewoon ankygoedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat liverpudlian? wa is da?
[..]
Ja bij tokkies wel, ik doe het niet heb daar te veel manieren voor.
Waarom zou ik een stofzuigerslang gebruiken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht naar de SEH met een stofzuigerslang eromheen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |