Over smaak valt niet te twisten. 'Een vriend' liet me ooit een filmpje zien waarin drie kerels over een vrouw aan het pissen waren. Nee, niet mijn ding.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat mensen zo kunnen verschillen. Als er bij mij geen dier, bloed, poep of plas in zit dan is hetgeen het kijken niet waard.
Godverquote:
Jij bent zo massief dat je die pier een paar seconden in de lucht kan houden en zo mijn leven kan redden? :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef wise het volgende:
[..]
voor mij ja. Ben groter dus ik vang de pier voor je op
Gekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. 'Een vriend' liet me ooit een filmpje zien waarin drie kerels over een vrouw aan het pissen waren. Nee, niet mijn ding.
kquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een headset, een half uur lang bellen met je nek in een hoek van 90 graden doet zeer.
Arme Ambi, heb je al aansluiting kunnen vinden bij de plaatselijk SC jeugd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gorzalka, doe nou eens een keer normaal.
Ik blijf lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Is echt al de 3e keer of zo dat dat filmpje van cb's halfbroertje hier geplaatst wordt.
Jij wil mij he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Arme Ambi, heb je al aansluiting kunnen vinden bij de plaatselijk SC jeugd?
We blijven het een vreemde vogel vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Arme Ambi, heb je al aansluiting kunnen vinden bij de plaatselijk SC jeugd?
Mensen die seks hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We blijven het een vreemde vogel vinden. Dertiger, Turks, ongetrouwd, geen kinderen, geen seks, hele dag op FOK!
.
ik ben panzer niet :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent zo massief dat je die pier een paar seconden in de lucht kan houden en zo mijn leven kan redden? :$
Kom maar, ik geef je wel aandacht waar je zo naar verlangt..quote:
Tuurlijk schatje. Waar mag ik komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom maar, ik geef je wel aandacht waar je zo naar verlangt..
kriogif.gifquote:
Vrouwen haten mannen die The Big Bang Theory grappig vindenquote:
Niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrouwen haten mannen die The Big Bang Theory grappig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |