SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Hork kan het wel even aanpassenquote:
Ja klopt, The Singing Bass, ik ging stuk om die reclamequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat gedoe van 'uw gasten zullen versteld staan' deed men bij tell sell telkens bij die zingende vis. Zag je die gasten helemaal schrikken van WAUW DAS GEEN ECHTE VIS!! IK STA VERSTELD!!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef essnhills het volgende:
Wat![]()
Natuurlijk iets als 'Nú in de aanbieding, verstelde gasten!'
Can you fix pleasequote:
Maak maar afspraak bij mij, ik ben een baas, gaan we kijken wat we kunnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk hier heb ik wat aan;
ik heb momenteel een liesblessure, hoe kan ik er voor zorgen dat deze ASAP weer over isik verveel me dood dus wil maandag weer aan t werk
Die heeft mijn vader thuis in de bar hangenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt, The Singing Bass, ik ging stuk om die reclame![]()
Die lag ook gewoon voor 10 euro bij de blokkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gracias Señor!quote:
Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die lag ook gewoon voor 10 euro bij de blokker
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zit je in rotterdam?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef T_Fuff het volgende:
Om even terug te komen Jimbo (ben werken nu namelijk)
[..]
Maak maar afspraak bij mij, ik ben een baas, gaan we kijken wat we kunnen.
Iemand nog box gescoord?
Zo, echt wel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef OverRated het volgende:
In bolvorm gesnoeide Ligustrum uit Toscane - Exclusieve plant voor in de tuin
Gasten zullen versteld staan
oh,ja dus ik zie t netquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef T_Fuff het volgende:
Om even terug te komen Jimbo (ben werken nu namelijk)
[..]
Maak maar afspraak bij mij, ik ben een baas, gaan we kijken wat we kunnen.
Iemand nog box gescoord?
Die planten zouden ze per bosjes moeten verkopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef rubbereend het volgende:
dat de balk al niet leeg is zeg met zo'n sensationele plant
Ik zou niet zeggen dat het een LIGUSTRUM plant is, dan vallen ze flauw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef OverRated het volgende:
Gasten: Waar heb je die vandaan?
Ik: 'Toscane'
Gasten:![]()
OMGM OMFG IK STA VERSTELD, IK OOK WE STAAN ALLEMAAL VERSTELD
Gelukkig lagen ze nog op de grond dankzij de airzookaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat het een LIGUSTRUM plant is, dan vallen ze flauw.
ze hebben dat living gedeelte nu enzo hequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
Een fucking plant, realy iBood? REALY?die stond zeker eerst in het kantoorpand maar ze waren hem zat ofzo?
Ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hebben dat living gedeelte nu enzo he
Ik sta versteld!quote:De Ligustrum delavayanum is de koningin onder de sierbollen op stam.
als ie 10 eur was nam ik er 4quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohjamaar dan nog man, een plant, kom op
[..]
Ik sta versteld!
Het is dus een vrouwtjesplant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohjamaar dan nog man, een plant, kom op
[..]
Ik sta versteld!
Ja dat welquote:
Zou het bevrucht kunnen worden door boerenkool? Dan heb ik er nog iets aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dus een vrouwtjesplant.
dat zei ik laatst ook tegen mn vriendin...quote:
Jammer dat ie geen 2 bollen naast elkaar heeft danquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dus een vrouwtjesplant.
precies, wij horen tot de elite in dit topic met een tuinquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat welleuk voor in de tuin.
Mensen zonder tuin
[..]
Zou het bevrucht kunnen worden door boerenkool? Dan heb ik er nog iets aan.
Ik heb ze bulk ingekochtquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies, wij horen tot de elite in dit topic met een tuin
ik heb er gelijk 4 besteld
Of een struik, hele doos voor gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef rubbereend het volgende:
zul je zien, koop je straks een doos zit er zo'n plant in
Niet van CK maar okquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Deze haal je toch bij de action
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ze bulk ingekochtkomen met een pallet bomen straks.
Nee joh!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
Een fucking plant, realy iBood? REALY?die stond zeker eerst in het kantoorpand maar ze waren hem zat ofzo?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef bambino het volgende:
Aan beide kanten te dragen?
Dus om je heup en van kruis tot hoofd? (verticaal) ?
Godverquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef essnhills het volgende:
Een Ecte lederen riem damens en herenEn je kunt hem niet aan 1 maar aan 2! kanten dragen.
Niet alleen uw gasten zullen versteld zijn, ook de rest van de wereld!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zei ik laatst ook tegen mn vriendin...
quote:
Voor het kantoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee joh!!!
Het is een buitenplant
quote:
Damn iboodquote:Bruine nette schoenen gepoetst? Check! Strak wit overhemd aangetrokken? Check! Grijze pak vers van de pers en aan? Check! Bijpassende stropdas? Check! Voila je bent klaar om te gaan voor het sollicatiegesprek! Die droomjob is binnen! Tot je vriendin zegt: “Heb jij geen riem ofzo?”. Een riem is echt wel een vereiste, en niet alleen als je een net pak aan hebt. Je wilt toch gewoon dat je broek boven je billen blijft hangen in plaats van halverwege je enkels?! Daar kun je dan voortaan voor zorgen met deze stijlvolle en echt lederen Calvin Klein riem! De riem is op twee manieren te dragen, hij heeft namelijk een mooie donkerbruine zijde maar ook een diepzwarte kant. De sluiting is gemakkelijk om te draaien zodat de beste kleur naar buiten komt.
Nu waren ze echter wat minder positiefquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef LompeHork het volgende:
"Heb je geen riem ofzo?"
Horks vrouw stond versteld, alsmede de gasten.
ik woon in roffa, werk in goudaquote:
Maar ze stonden wel versteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu waren ze echter wat minder positief
Niet te filmen dit!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
1 + 1 = 2
Die wiskunde les pakken we gratis mee.
Alhoewel bepaalde gasten versteld zullen staan.
Als je gasten echt niet meer bijkomen kun je de draagzak gebruiken om ze af te dekkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
Voor als je gasten omver geblazen versteld liggen te zijn, kun je op dit stoeltje gaan zitten om te wachten tot ze weer bijkomen
En daarna in de hangmat gooien of op de zitzak!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je gasten echt niet meer bijkomen kun je de draagzak gebruiken om ze af te dekken
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je gasten echt niet meer bijkomen kun je de draagzak gebruiken om ze af te dekken
Of op die zwevende luchtbeddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef bambino het volgende:
[..]
En daarna in de hangmat gooien of op de zitzak!
Vergeet de Fujitsu Batterijenbundel 56X AA en 24X AAA nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef Crutch het volgende:
In de doos (aanbodanalyse):
• Candy Crush
• Green Pan
• PS3 Twist
• Cinderella dekbed
• Forever Lamp
• Kolonisten super premium collector nerds-editie
• Phillips Pen LED
En als klap op de vuurpijl:
• Dirt Devil kkstofzuiger.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeet de Fujitsu Batterijenbundel 56X AA en 24X AAA niet
met of zonder zaklamp?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeet de Fujitsu Batterijenbundel 56X AA en 24X AAA niet
Je vergeet de plantquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef Crutch het volgende:
• Candy Crush
• Green Pan
• PS3 Twist
• Cinderella dekbed
• Forever Lamp
• Phillips Pen LED
En de regenboog/universum/maanquote:
candy crush is gratisquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef Crutch het volgende:
• Candy Crush
• Green Pan
• PS3 Twist
• Cinderella dekbed
• Forever Lamp
• Phillips Pen LED
Gewoon die complete doos vullen met batterijen, fijne doos wordt datquote:
Zonder, die verpakken ze apart voor de hunt en verkopen ze voor 2 euro (met 6 euro verzendkosten)quote:
scherpquote:
Flauw hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon die complete doos vullen met batterijen, fijne doos wordt dat
[..]
Zonder, die verpakken ze apart voor de hunt en verkopen ze voor 2 euro (met 6 euro verzendkosten)
een mes!quote:
krijg je hem los dan ?quote:
het is ei boetquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef LompeHork het volgende:
Hallon wat zijn IEBOOT-boxen? Of ben ik de enige die het op z'n Engels uit spreekt?
zorg eens dat je vriendje em voor je kooptquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef essnhills het volgende:
Natuurlijke eenvoud tot kunst verheven![]()
![]()
Staat vast práchtig bij die dubbelzijdige riem, iedereen staat versteld!
Ik zeg altijd ei bootquote:
iebootquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef LompeHork het volgende:
Hallon wat zijn IEBOOT-boxen? Of ben ik de enige die het op z'n Engels uit spreekt?
eibootquote:
alle snoepjes op elkaar zettenquote:
Vriendje is even wat anders aan het doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg eens dat je vriendje em voor je koopt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef essnhills het volgende:
Natuurlijke eenvoud tot kunst verheven![]()
![]()
Staat vast práchtig bij die dubbelzijdige riem, iedereen staat versteld!
In de supermarkt: Oh mijn god deze persoon is zo simpel, wat mooi! Ik stond versteld!quote:Soms kom je iets tegen wat zo simpel is, maar ondanks de simpelheid juist ontzettend mooi. Laatst hadden wij dat met deze ketting.
zit ie nou weer te mastruberen... ff die gozer heeft een probleem hoor~!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendje is even wat anders aan het doen
Ik werd helemaal omver geblazen hier!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
In de supermarkt: Oh mijn god deze persoon is zo simpel, wat mooi! Ik stond versteld!
Alsof ie dat nodig heeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ie nou weer te mastruberen... ff die gozer heeft een probleem hoor~!
met jou post gedrag... ik denk dat ie de hele dag de hand aan zichzelf slaatquote:
net nu we het over mastruberen hebbenquote:
Fapsok?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net nu we het over mastruberen hebben
goede combi!
Kapstok?quote:
fapsok, fokstok...alles kanquote:
Online is 10 cm ongeveer 30 cmquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef LompeHork het volgende:
Wat is het verschil tussen een winkel-size en een online-size?
quote:MultiMiljardair: Mij te duur dit ....
Scherpquote:
moeten ze met boxers doen, dan koop ik 15paarquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Haque het volgende:
best handig, maar ook zoiets dat je maar net nodig moet hebben
online is alles dubbel zo groot, net als de penis van fokkersquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef LompeHork het volgende:
Zit daar verschil in dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef LompeHork het volgende:
Maar beertje, ik ben een vrouwtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
online is alles dubbel zo groot, net als de penis van fokkers
Alleen die Amerikanen zijn wat lastiger om ver te blazenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]online is blijkbaar alles groter.
Lijkt Amerika wel
Ik sta versteld.
voor jou zijn het de e-memmenquote:
Ik ben Amerikaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen die Amerikanen zijn wat lastiger om ver te blazen
quote:
Jij bent een Italiaanse babyquote:
Maar wel de Magic Chain Wine Holderquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen die Amerikanen zijn wat lastiger om ver te blazen
Perhapsquote:
en wat voor vrouwtjequote:
Jaja eens, ik weet het maar ik vind dat niet klinken.quote:
Of je bent gewoon een heule grote Italiaanse baby, op internet was alles groter toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Perhapsmaar ben toch echt Amerikaan
ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat voor vrouwtje![]()
![]()
daarom ben jij ook een fokster..
'es'quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Jaja eens, ik weet het maar ik vind dat niet klinken.
Als ik ook straat dat zeg, zeg ik ook DOE IS niet DOE EENS.
Schijt dat het niet goed is, niet belangrijk.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een heule grote Italiaanse baby, op internet was alles groter toch?
es/is klinkt het zelfdequote:
ik ben al esquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef bambino het volgende:
[..]
es/is klinkt het zelfde
es is alleen geen woord, is wel
De enige echtequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef essnhills het volgende:
Dit is niet zomaar een bitchset, nee beste mensen, dit is een HITACHI bitchsetVerstel nu zelf uw gasten met deze bitches!
super handig, jammer adt elke vent er zelf al een heeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef essnhills het volgende:
Dit is niet zomaar een bitchset, nee beste mensen, dit is een HITACHI bitchsetVerstel nu zelf uw gasten met deze bitches!
niet zo neerbuigend, hitachi is best goede kwaliteitquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben de Queen van dit topicquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo neerbuigend, hitachi is best goede kwaliteit
queenbitch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben de Queen van dit topic
ik vond het wel een leuk grapjequote:
Nee, de bitches zijn alweer uitverkochtquote:
Fixedquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben bambino''s Queen in dit topic
Ja kwart voor 2 een 100 box. Net voor ik wakker werdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er na 11 uur nog een box voorbijgekomen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
De Freddy Mercury van dit topic?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben de Queen van dit topic
Spuitelfquote:
Hahaquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja kwart voor 2 een 100 box. Net voor ik wakker werd
quote:
quote:
SSt, dat is geheim, iedereen denkt dat ik dood ben jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Freddy Mercury van dit topic?
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
SSt, dat is geheim, iedereen denkt dat ik dood ben ja
Heb een plaatje van The Box gepostquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
mwah lekker , jammer dat ik 0800 wakkergebelt werd door mn collegeaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef bambino het volgende:
Trouwens...Geslapen als een baby zeker jimbo?
Jij was de baby al hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef bambino het volgende:
Trouwens...Geslapen als een baby zeker jimbo?
yeah baby@quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah lekker , jammer dat ik 0800 wakkergebelt werd door mn collegea
Only your babyquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ging rond 6 uur naar bed en was helemaal gebroken
Moest eerst ff op de bank liggen wat tv kijken om van kubus ogen terug naar vierkante ogen te gaan voor ik kon slapen.
Me ogen deden echt gewoon pijnquote:
deed ik vroeger regelmatig met lansquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 dagen - geen slaap, ook wel.
Al denk ik er liever niet aan terug.
samen?qquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Nu we het toch over slapen haddenDekbed iemand?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Me ogen deden echt gewoon pijn
14 uur naar een scherm lopen staren wachten op DING DING..... DING DING
heb er geen 70e voor overquote:
80% van de tijd kijk ik ook naar een scherm, hetzij tv hetzij pc. Maar dit is toch anders. Zo gefocussed op Fok en ibood. Gamen en browsen is een stuk chiller.quote:
Het ligt echt superquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders stuur ik het terug
Hoorde dat er al meer mensen erg positief over waren jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het ligt echt superis heel vol en warm en je kan er makkelijk een deel afritsen
Ja, script werkt niet tijdens box.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er eigenlijk kans zo'n box te bemachtigen als je geen scriptje hebt?
Je gaat er zeker te weten van genietenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoorde dat er al meer mensen erg positief over waren jawel goed om te weten.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er eigenlijk kans zo'n box te bemachtigen als je geen scriptje hebt?
quote:
voor mn werk hier van 9-5 , en dan thuis gewoon verderquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef bambino het volgende:
[..]
80% van de tijd kijk ik ook naar een scherm, hetzij tv hetzij pc. Maar dit is toch anders. Zo gefocussed op Fok en ibood. Gamen en browsen is een stuk chiller.
kijk, das beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb er 55 voor betaald ex verzenden bij de vorige hunt
We zullen zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
Nog even over de cashback, volgens de admins op het ibood forum is dat gewoon geldigMits wonend in Nederland
Excuses:quote:
Er werd hier over getwijfeld of de actie nog geldig was, aangezien ibood wel vaker gewoon de oude plaatjes van eerder gebruikt. Vandaar ook steeds die product experts (let op de spatie) die zogenaamd aanwezig zijn tijdens de huntquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:16 schreef tralalala het volgende:
Samsung cashback? Waarom zou dat niet geldig zijn?
Oh oké, t/m 30 juni inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er werd hier over getwijfeld of de actie nog geldig was, aangezien ibood wel vaker gewoon de oude plaatjes van eerder gebruikt. Vandaar ook steeds die product experts (let op de spatie) die zogenaamd aanwezig zijn tijdens de hunt
Ja, heb het formulier al ingevuld. Kun je voor half juli opsturen met bon erbij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
Nog even over de cashback, volgens de admins op het ibood forum is dat gewoon geldigMits wonend in Nederland
Lijkt mij sterk, maar het zou kunnen. Dan gaat die terugquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef tralalala het volgende:
Of je krijgt zo'n refurbished geval zonder barcode toegestuurd.
Dan stuur ik m gewoon terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef tralalala het volgende:
naaiertsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Excuses:
Product: Cinderella Souplesse 4-seizoenen dekbed met Original Thermosoft synthetische vezels 240 x 220 cm
Aantal: 1
Korting: EUR 0,00
Subtotaal: EUR 59,95
Verzend en transactie kosten: EUR 5,95
Totaal: EUR 65,90
awesome muziektjequote:
hebbenquote:
minequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef LompeHork het volgende:
Wauw vijf tientjes korting en zo snel weg
komen ze tot levne?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
HOLY MACARONI EEN MAGISCH KLEURBOEK![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
minezit nu in ing, ga hem niet halen maar wou kijken of ik sneller was
Of voor uitgebreid kamperen!quote:
of voor in de autoquote:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=73018090quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef OverRated het volgende:
Als je die S4 over, zeg een maand binnen had gekregen, was die ook alweer goedkoper.
retour sturenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef OverRated het volgende:
Als je die S4 over, zeg een maand binnen had gekregen, was die ook alweer goedkoper.
Hier, ga even zitten op je armstoel om bij te komen!quote:
En binnen 2 dagen in huisquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:23 schreef JDx het volgende:
[..]
http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=73018090
Inclusief verzendkosten, dus goedkoper nog dan iBood.
Dit soort zolen zijn ook gewoon de grootste bullshit, net als van die zooltjes die je kant en klaar bij sport/schoenwinkels kan kopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
Check die snijlijnen dan trouwens, als ik die zou kopen kan ik de helft van dat spul gewoon weggooien
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
Check die snijlijnen dan trouwens, als ik die zou kopen kan ik de helft van dat spul gewoon weggooien
Daarom ook 1+1=2.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
bb gun z te zien met zn oraanje tippiequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef LompeHork het volgende:
'merica, krijgen gewoon serieus een AK47 in zo'n surprise box
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit soort zolen zijn ook gewoon de grootste bullshit, net als van die zooltjes die je kant en klaar bij sport/schoenwinkels kan kopen
Of een vrouw uit mother Russia ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef LompeHork het volgende:
Ohh vandaar!quote:
Oh zo'n airsoft ding dus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bb gun z te zien met zn oraanje tippie
Ik ben een vrouw, natuurlijk is het nooit goedquote:
Ja daarvoor is het wel handigquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik ze zodat ik nog net aan kan lopen op een klein vallende 36, werkt alleen met laarzenAdners heb ik helemaal geen schoenenn meer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haal een wit voetje bij je gasten!
zo te zien welquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh zo'n airsoft ding dus?ik dacht al
steunzolenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef Haque het volgende:
jongens, dit is echt een must buy, dus wie nog geen inlegzooltjes heeft, kopen!
quote:
Die gast zegt AK74quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef LompeHork het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, natuurlijk is het nooit goed
quote:
Maybe, maar essquote:
Ik schrok er vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Die gast zegt AK74noob
Het is trouwens AKM47 (althans er stond AKM op de box).
Either way, dat zijn leuke boxenwel fake helaas
bb gunyquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik schrok er van
Ik dacht echt dat het gewoon een compleet geweer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |