het is ei boetquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef LompeHork het volgende:
Hallon wat zijn IEBOOT-boxen? Of ben ik de enige die het op z'n Engels uit spreekt?
zorg eens dat je vriendje em voor je kooptquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef essnhills het volgende:
Natuurlijke eenvoud tot kunst verheven![]()
![]()
Staat vast práchtig bij die dubbelzijdige riem, iedereen staat versteld!
Ik zeg altijd ei bootquote:
iebootquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef LompeHork het volgende:
Hallon wat zijn IEBOOT-boxen? Of ben ik de enige die het op z'n Engels uit spreekt?
eibootquote:
alle snoepjes op elkaar zettenquote:
Vriendje is even wat anders aan het doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zorg eens dat je vriendje em voor je koopt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef essnhills het volgende:
Natuurlijke eenvoud tot kunst verheven![]()
![]()
Staat vast práchtig bij die dubbelzijdige riem, iedereen staat versteld!
In de supermarkt: Oh mijn god deze persoon is zo simpel, wat mooi! Ik stond versteld!quote:Soms kom je iets tegen wat zo simpel is, maar ondanks de simpelheid juist ontzettend mooi. Laatst hadden wij dat met deze ketting.
zit ie nou weer te mastruberen... ff die gozer heeft een probleem hoor~!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendje is even wat anders aan het doen
Ik werd helemaal omver geblazen hier!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
In de supermarkt: Oh mijn god deze persoon is zo simpel, wat mooi! Ik stond versteld!
Alsof ie dat nodig heeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ie nou weer te mastruberen... ff die gozer heeft een probleem hoor~!
met jou post gedrag... ik denk dat ie de hele dag de hand aan zichzelf slaatquote:
net nu we het over mastruberen hebbenquote:
Fapsok?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net nu we het over mastruberen hebben
goede combi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |