Zo, echt wel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef OverRated het volgende:
In bolvorm gesnoeide Ligustrum uit Toscane - Exclusieve plant voor in de tuin
Gasten zullen versteld staan
oh,ja dus ik zie t netquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:27 schreef T_Fuff het volgende:
Om even terug te komen Jimbo (ben werken nu namelijk)
[..]
Maak maar afspraak bij mij, ik ben een baas, gaan we kijken wat we kunnen.
Iemand nog box gescoord?
Die planten zouden ze per bosjes moeten verkopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef rubbereend het volgende:
dat de balk al niet leeg is zeg met zo'n sensationele plant
Ik zou niet zeggen dat het een LIGUSTRUM plant is, dan vallen ze flauw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef OverRated het volgende:
Gasten: Waar heb je die vandaan?
Ik: 'Toscane'
Gasten:![]()
OMGM OMFG IK STA VERSTELD, IK OOK WE STAAN ALLEMAAL VERSTELD
Gelukkig lagen ze nog op de grond dankzij de airzookaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat het een LIGUSTRUM plant is, dan vallen ze flauw.
ze hebben dat living gedeelte nu enzo hequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
Een fucking plant, realy iBood? REALY?die stond zeker eerst in het kantoorpand maar ze waren hem zat ofzo?
Ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hebben dat living gedeelte nu enzo he
Ik sta versteld!quote:De Ligustrum delavayanum is de koningin onder de sierbollen op stam.
als ie 10 eur was nam ik er 4quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohjamaar dan nog man, een plant, kom op
[..]
Ik sta versteld!
Het is dus een vrouwtjesplant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohjamaar dan nog man, een plant, kom op
[..]
Ik sta versteld!
Ja dat welquote:
Zou het bevrucht kunnen worden door boerenkool? Dan heb ik er nog iets aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dus een vrouwtjesplant.
dat zei ik laatst ook tegen mn vriendin...quote:
Jammer dat ie geen 2 bollen naast elkaar heeft danquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dus een vrouwtjesplant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |