SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Arquero op 30-05-2013 18:25:37 ]![]()
Ow, en die link naar de Faceboek groep doet het niet echt.. Ik krijg een "Sorry, deze pagina is niet beschikbaar" te zien.![]()
Doet het wel, maar dan moet je lid zijn denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef CRX_master het volgende:
Ow, en die link naar de Faceboek groep doet het niet echt.. Ik krijg een "Sorry, deze pagina is niet beschikbaar" te zien.![]()
Heel slecht duurloopje gelopen, kwam totaal niet in mijn ritme, 13 km(was de bedoeling ook langer op langzamere snelheid) op 5:00. Eergisteren 12 op 4:40 en kwam veel frisser thuis, raar...![]()
Moet je voor de zekerheid MaleDuck ff een pm sturen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Holy!
*Meldt zich!
Dat worden meer teams dan vorig jaar!![]()
Hmm, ik moet maar snel uitbouwen naar de 10 km. Er zit een heel mooi park in de buurt, maar net te ver voor 5km loopjes.
Bedankt voor afstandmeten.nl trouwens! Precies zo'n site zocht ik.![]()
Ik ben een erg tevreden gebruiker van de 210quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er mensen met ervaring met de Garmin Forerunner 210 GPS-HRM. Die heeft zowel GPS en Hartslagmeter, maar is toch nog een stuk goedkoper dan de Garmin 610Feyenoord!!! * Barça![]()
Oh en met de man die zijn benen verloor tijdens de Boston Marathon (die van die erge foto's in de rolstoel) gaat het goed!![]()
Linkje naar artikel.
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:
Toch altijd mooi om te horen, na zo'n ramp.
![]()
Prima ding, gewoon simpel; niet te veel poespas; heeft bij mij snel een fix < 1 minuut vaak wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er mensen met ervaring met de Garmin Forerunner 210 GPS-HRM. Die heeft zowel GPS en Hartslagmeter, maar is toch nog een stuk goedkoper dan de Garmin 610![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh en met de man die zijn benen verloor tijdens de Boston Marathon (die van die erge foto's in de rolstoel) gaat het goed!![]()
Linkje naar artikel.
Van:Pff die foto's zagen er toch wel vrij erg uit met z'n slagaderen enzo. Gelukkig is het dan relatief goed gekomen. Nooit meer lopen/hardlopen lijkt me ontzettend kut maar daar leer je mee leven gok ik. Hij kan in ieder geval lachen, dat is het beste medicijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Van:Pff die foto's zagen er toch wel vrij erg uit met z'n slagaderen enzo. Gelukkig is het dan relatief goed gekomen. Nooit meer lopen/hardlopen lijkt me ontzettend kut maar daar leer je mee leven gok ik. Hij kan in ieder geval lachen, dat is het beste medicijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:
[/quote]
Hij kan toch ook protheses krijgen, net als Oscar Pistorius? Of zeg ik nu iets heel stoms?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
ik ben meer een fan van gmap-pedometer.comquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik moet maar snel uitbouwen naar de 10 km. Er zit een heel mooi park in de buurt, maar net te ver voor 5km loopjes.
Bedankt voor afstandmeten.nl trouwens! Precies zo'n site zocht ik.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Pff die foto's zagen er toch wel vrij erg uit met z'n slagaderen enzo. Gelukkig is het dan relatief goed gekomen. Nooit meer lopen/hardlopen lijkt me ontzettend kut maar daar leer je mee leven gok ik. Hij kan in ieder geval lachen, dat is het beste medicijn.en dan zijn vriendin doodschietenquote:Hij kan toch ook protheses krijgen, net als Oscar Pistorius? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Oscar Pistorius heeft zijn knieen en onderbenen nog, hij neit meer zo te zienInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Pedometerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben meer een fan van gmap-pedometer.com
Naar:quote:
[/quote]
Pff die foto's zagen er toch wel vrij erg uit met z'n slagaderen enzo. Gelukkig is het dan relatief goed gekomen. Nooit meer lopen/hardlopen lijkt me ontzettend kut maar daar leer je mee leven gok ik. Hij kan in ieder geval lachen, dat is het beste medicijn.
[/quote]
Hij kan toch ook protheses krijgen, net als Oscar Pistorius? Of zeg ik nu iets heel stoms?
[/quote]
Als ik die foto's zo zag betwijfel ik dat. Maar de medische wereld blijft ons verrassend verbazen dus wie weet. Ik hoop het voor hem.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Prothesen zijn afhankelijk van de hoogte van de stomp inderdaad. Twee hoge wordt volgens mij lastig. Wel mooi om te zien dat het goed met hem gaat. Hij is echt het gezicht van die aanslag geweest.![]()
Die doet niet veel bij mij.. "start recording".. en dan klik ik me wezenloos, maar er komt geen punt bij op de map..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben meer een fan van gmap-pedometer.com
Never mind.. dubbelklikken doet wonderen..![]()
dat was het 8-jarige jongetje, denk ik? Met de peace-tekening?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Prothesen zijn afhankelijk van de hoogte van de stomp inderdaad. Twee hoge wordt volgens mij lastig. Wel mooi om te zien dat het goed met hem gaat. Hij is echt het gezicht van die aanslag geweest.To see a world in a grain of sand
Of die agent die gelijk zijn hand op het pistool heeft als die eerste bom is ontploft.
Of waren dat bewegende beelden?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Poef, wel in leven, maar nog steeds geen benenIk durf niet op de spoiler te klikken
![]()
* Quoi heeft even een motivatiedip @work![]()
Weinig spannends te zien hoor, in de spoilerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef Quoi het volgende:
Poef, wel in leven, maar nog steeds geen benenIk durf niet op de spoiler te klikken
![]()
* Quoi heeft even een motivatiedip @work.
Het orgineel is een stuk minder smakelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Weinig spannends te zien hoor, in de spoiler.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah dan verwachte ik die..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het orgineel is een stuk minder smakelijk.![]()
Morgen staat er een LDL van 10k op de planning. Weer bezig met mijn schema naar de 7HL, Bruggenloop en CPC HM 2014... Eindelijk weer door![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Quoi het volgende:
Morgen staat er een LDL van 10k op de planning. Weer bezig met mijn schema naar de 7HL, Bruggenloop en CPC HM 2014... Eindelijk weer doorMooi!!!
Helemaal geen last van de knie meer gehad de laatste tijd trouwens? Hoelang heb je die tape nog gedragen?![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Die doet niet veel bij mij.. "start recording".. en dan klik ik me wezenloos, maar er komt geen punt bij op de map..
Never mind.. dubbelklikken doet wonderen..
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb de tape 2 weken gedragen. Sindsdien doe ik ook spierversterkende oefeningenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mooi!!!
Helemaal geen last van de knie meer gehad de laatste tijd trouwens? Hoelang heb je die tape nog gedragen?![]()
Héél af en toe voel ik de spier onder mijn knie nog. Maar niet tijdens het hardlopen en het is wel voor grootste gedeelte weg
Waarschijnlijk toch echt een verdikking/irritatie/ontsteking geweest van de m.tibialis anterior (ofwel spier van knie voorlangs naar voorkant voet), aangezien het ook dik werd etc.. Misleidend trouwens, je denkt dat het je knie is, maar het zit er net onder.
Afijn: happy![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Quoi het volgende:
Morgen staat er een LDL van 10k op de planning. Weer bezig met mijn schema naar de 7HL, Bruggenloop en CPC HM 2014... Eindelijk weer door
Zelf ga ik volgende week beginnen aan het schema naar die zelfde wedstrijden
Heb jij je schema ergens op een handig formaat dat te mailen is? Kan ik vergelijken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat die oefening zwaar is heb ik wel gemerkt ja, ik was niet van plan om dat nog een keer te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Die is vrij zwaar.
Wat ik van fysio kreeg:
1. Op je tenen gaan staan en terugzakken. Doe maar tijdens tanden poetsen, da's lang zat.
2. Op 1 been staan. Kun je dat stabiel, dan:
3. Op 1 been staan, met andere been bewegen en stabiel blijven. Makkelijk? Dan:
4. Schuin naar voren springen en op 1 been landen.
Moet je heel snel verbetering van merken.Vandaag zeker niet meer hardlopen daardoor
![]()
Dank je voor de oefeningen!![]()
Staat in mijn mail in een prachtige format die mijn 72-jarige trainer in elkaar heeft geknutseldquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mooi zo!
Zelf ga ik volgende week beginnen aan het schema naar die zelfde wedstrijden
Heb jij je schema ergens op een handig formaat dat te mailen is? Kan ik vergelijkenGebaseerd op mijn snelheden nu + streven + trainingsfrequentie. PM maar ffies
![]()
![]()
Als dat gebaseerd is op jouw snelheid is het ook ongeveer mijn snelheid, aangezien ook jij de 10 net binnen het uur redt. PM!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Staat in mijn mail in een prachtige format die mijn 72-jarige trainer in elkaar heeft geknutseldGebaseerd op mijn snelheden nu + streven + trainingsfrequentie. PM maar ffies
Jups, gebaseerd op 59 min/10kquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als dat gebaseerd is op jouw snelheid is het ook ongeveer mijn snelheid, aangezien ook jij de 10 net binnen het uur redt. PM!![]()
@Jero thanks voor de invite.
Ik zag daardoor een leuke loop.
http://raymo14.wix.com/bearsports#!bear-trail/c15a7
Ik heb hem met potlood in mijn agenda staan (de 14 dan).![]()
Geen dank! Ziet er goed uit ja die wedstrijd! Erg vet! Misschien zet ik hem ook wel met potlood erinquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef streamnl het volgende:
@Jero thanks voor de invite.
Ik zag daardoor een leuke loop.
http://raymo14.wix.com/bearsports#!bear-trail/c15a7
Ik heb hem met potlood in mijn agenda staan (de 14 dan).. Maar nog wat andere wedstrijden rond die tijd dus even afwachten.
Net trouwens een mannetje aan de deur..![]()
Nieuwe schoenen!Jammer dat ze zo lelijk zijn,
maar het profiel ziet er wel echt goed uit. Daar glij je niet zomaar mee weg. Vandaag en morgen lekker even aanhouden, morgen even meenemen op een rondje door het bos en dan zaterdag kijken of ze meegaan naar de wedstrijd!
![]()
![]()
Gefeliciteerd Jero! Ik vind ze wel heel grappig hoor, kan er nog niet aan wennen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Geen dank! Ziet er goed uit ja die wedstrijd! Erg vet! Misschien zet ik hem ook wel met potlood erin. Maar nog wat andere wedstrijden rond die tijd dus even afwachten.
Net trouwens een mannetje aan de deur..
Vanaf de A2 kan je meerijden, kost het je geen bezineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe schoenen!Jammer dat ze zo lelijk zijn,
maar het profiel ziet er wel echt goed uit. Daar glij je niet zomaar mee weg. Vandaag en morgen lekker even aanhouden, morgen even meenemen op een rondje door het bos en dan zaterdag kijken of ze meegaan naar de wedstrijd!
![]()
Ik kan er maar niet aan wennen, ik blijf ze apart vinden.![]()
Heb je al eerder op dat soort schoenen gelopen? Anders zou ik er niet meteen een wedstrijd op gaan lopen, maar ze eerst rustig inlopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen dank! Ziet er goed uit ja die wedstrijd! Erg vet! Misschien zet ik hem ook wel met potlood erin. Maar nog wat andere wedstrijden rond die tijd dus even afwachten.
Net trouwens een mannetje aan de deur..![]()
.
Heb je al eerder op dat soort schoenen gelopen? Anders zou ik er niet meteen een wedstrijd op gaan lopen, maar ze eerst rustig inlopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
.
[/quote]
Jero is King FFZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jero is King FFquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heb je al eerder op dat soort schoenen gelopen? Anders zou ik er niet meteen een wedstrijd op gaan lopen, maar ze eerst rustig inlopen.
[/quote]
Oké, dan weet hij wel wat hij doet.
Mooie schoentjes Jero! Kijk je uit met die schaar ernaast?je zal er toch een finger afknippen
![]()
Ik ga zo de nieuwe clubkleding van mijn clubje passen en bestellen: shirtje en jasje voor 65 euroErna uit eten met het bestuur, afscheid van mijn voorganger.
Hardloopgerelateerd avondje dus, maar dan anders![]()
![]()
Als Ruby muir dan mijn Queen is..quote:![]()
Maar ja, heb er al vaker op gelopen, op de VFF Bikila heb ik al ongeveer 250km afgelegd. En zelfs nog een keer een wedstrijd gewonnen, samen met streamnl!
Hier zie je het alleen niet heel goed helaas, maar dat zijn ook FiveFingers.
![]()
Haha, dan loop je met een blote teen, moet je alleen iets meer uitkijken voor stronken en dergelijke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef Quoi het volgende:
Mooie schoentjes Jero! Kijk je uit met die schaar ernaast?je zal er toch een finger afknippen
![]()
Ik ga zo de nieuwe clubkleding van mijn clubje passen en bestellen: shirtje en jasje voor 65 euroErna uit eten met het bestuur, afscheid van mijn voorganger.
Hardloopgerelateerd avondje dus, maar dan anders![]()
Veel plezier vanavond! Komen er foto's van jou en de kleding?Etentje zal wel pasta worden? Of is het bestuur zelf niet zo van het sporten?
![]()
![]()
Wil tzt wel een fotootje posten, het moet eerst besteld worden. Ik ben er zelf niet kapot van*, maar vind het in het kader van de ledenwerving en bekendheid best leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, dan loop je met een blote teen, moet je alleen iets meer uitkijken voor stronken en dergelijke.![]()
Veel plezier vanavond! Komen er foto's van jou en de kleding?Etentje zal wel pasta worden? Of is het bestuur zelf niet zo van het sporten?
![]()
Het wordt geen pastaparty, zijn wel allemaal goeie lopers![]()
*het clubhuis, de sponsor en de naam staat erop, maar nérgens dat het een hardloopvereniging is![]()
![]()
Ze willen niet met hardlopers geassocieerd wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wil tzt wel een fotootje posten, het moet eerst besteld worden. Ik ben er zelf niet kapot van*, maar vind het in het kader van de ledenwerving en bekendheid best leuk![]()
Het wordt geen pastaparty, zijn wel allemaal goeie lopers![]()
*het clubhuis, de sponsor en de naam staat erop, maar nérgens dat het een hardloopvereniging is![]()
. Stiekem steeds lopen als er iemand in de buurt komt.
![]()
Inschrijven Bear Trail
Uw inschrijving is in goede orde ontvangen.
De inschrijving is definitief na betaling. (Het is al overgeboekt)
Met vriendelijke groeten
www.bearsports.nl![]()
Sja, gek he?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ze willen niet met hardlopers geassocieerd worden. Stiekem steeds lopen als er iemand in de buurt komt.
Welke afstand? Mooie omgeving!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef streamnl het volgende:
Inschrijven Bear Trail
Met vriendelijke groeten
www.bearsports.nl![]()
Haha, dat was een permanente potloodquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef streamnl het volgende:
Inschrijven Bear Trail
Met vriendelijke groeten
www.bearsports.nl. Gaaf man! Dat zal nog wel een uitdagender parkoers zijn dan bij de leudaltrail
.
![]()
Ja, dat klonk wat droog. ;-)quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat die oefening zwaar is heb ik wel gemerkt ja, ik was niet van plan om dat nog een keer te doenVandaag zeker niet meer hardlopen daardoor
![]()
Dank je voor de oefeningen!
Ik heb fysiotherapie gehad voor mn knieën vorig jaar en daar moest ik ze voor doen en ik kon ze ook echt niet. Echt te zwaar, pijnlijk, kon balans niet houden, etc.
Nu lukt het wel, voor de spiegel om te controleren of ik nog goed sta, maar dat is wel na jaren regelmatig m'n enkels trainen en maanden knieën trainen. Maar goed, die oefening heb je ook gewoon niet nodig.
Mocht je intensiever willen trainen op stabiliteit, kun je voor ca 15 euro een 'egel' kopen, een bol met noppen bovenop, waar je op moet staan op 1 voet. In mijn 'labiele periode' had ik na 30 seconden op dat ding al vermoeide benen ;-) (nu lazer ik er nog steeds af). Ik heb mijne gewoon bij de fysio gekocht, maar online kan vast ook.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Dat denk ik ook. Ik vind dit een mooi afstand om een zwaarder parcours te proberen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, dat was een permanente potlood. Gaaf man! Dat zal nog wel een uitdagender parkoers zijn dan bij de leudaltrail
.
Nogmaals, vanaf de A2 kan je mee rijden...gratis![]()
![]()
![]()
Edit: dit geldt trouwens voor iedereen. Zolang er plek is, kan je altijd meerijden.
Benzine kost voor mij niets extra...![]()
Ik ben niet een expert, maar ik meen me te herinneren dat voor de enkels juist de balance board geldt (aangezien Spaceinvaders daar last van heeft) . In die egel zak je weg met je voet, toch? Balance board, daar sta je op en dan corrigeer je dus telkens thv je enkels, wat zorgt voor sterkere enkelbanden --> meer enkelstabiliteit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, dat klonk wat droog. ;-)
Ik heb fysiotherapie gehad voor mn knieën vorig jaar en daar moest ik ze voor doen en ik kon ze ook echt niet. Echt te zwaar, pijnlijk, kon balans niet houden, etc.
Nu lukt het wel, voor de spiegel om te controleren of ik nog goed sta, maar dat is wel na jaren regelmatig m'n enkels trainen en maanden knieën trainen. Maar goed, die oefening heb je ook gewoon niet nodig.
Mocht je intensiever willen trainen op stabiliteit, kun je voor ca 15 euro een 'egel' kopen, een bol met noppen bovenop, waar je op moet staan op 1 voet. In mijn 'labiele periode' had ik na 30 seconden op dat ding al vermoeide benen ;-) (nu lazer ik er nog steeds af). Ik heb mijne gewoon bij de fysio gekocht, maar online kan vast ook.
Je 'labiele periode'![]()
![]()
Ik stuiter!!! Morgen eerste loopje en ben nerveus! En gaat nergens over, want het gaat nergens om. Een PR is het hoe dan ook, dus die zenuwen zijn nutteloos. Maar whieeeeeeee! Stuiter door kantoor heen hier.![]()
Hoe heb jij jouw knieën getraind als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, dat klonk wat droog. ;-)
Mocht je intensiever willen trainen op stabiliteit, kun je voor ca 15 euro een 'egel' kopen, een bol met noppen bovenop, waar je op moet staan op 1 voet. In mijn 'labiele periode' had ik na 30 seconden op dat ding al vermoeide benen ;-) (nu lazer ik er nog steeds af). Ik heb mijne gewoon bij de fysio gekocht, maar online kan vast ook.![]()
![]()
Ja ik denk dat ik mijn enkelbanden inderdaad voel, wat mij niet echt gezond lijktquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben niet een expert, maar ik meen me te herinneren dat voor de enkels juist de balance board geldt (aangezien Spaceinvaders daar last van heeft) . In die egel zak je weg met je voet, toch? Balance board, daar sta je op en dan corrigeer je dus telkens thv je enkels, wat zorgt voor sterkere enkelbanden --> meer enkelstabiliteit.
Je 'labiele periode'![]()
![]()
Nerveus? Waarom? Zoals je zelf zegt: het zal een PR zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik stuiter!!! Morgen eerste loopje en ben nerveus! En gaat nergens over, want het gaat nergens om. Een PR is het hoe dan ook, dus die zenuwen zijn nutteloos. Maar whieeeeeeee! Stuiter door kantoor heen hier.![]()
Geniet er gewoon van en bedenk dat iedereen het in het begin moeilijk heeft.![]()
Hahaha, leuk leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik stuiter!!! Morgen eerste loopje en ben nerveus! En gaat nergens over, want het gaat nergens om. Een PR is het hoe dan ook, dus die zenuwen zijn nutteloos. Maar whieeeeeeee! Stuiter door kantoor heen hier.veel plezier!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik herken je probleem! Hoop voor je dat je vanavond slaapt,quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik stuiter!!! Morgen eerste loopje en ben nerveus! En gaat nergens over, want het gaat nergens om. Een PR is het hoe dan ook, dus die zenuwen zijn nutteloos. Maar whieeeeeeee! Stuiter door kantoor heen hier.zo niet is het geen probleem, als je de vorige nacht maar goed geslapen hebt! Ik ben ook altijd net een kindje dat gehoord heeft dat 'ie morgen naar Disneyland gaat ofzo en sta ook de halve dag te stuiteren. Kijk zelf nu ook al een week naar zaterdag uit, dan heb ik een loop
. Ook zin in!
* Jero_nimo stuitert mee!![]()
![]()
Ik zat in een meeting en zag een post over single leg squats. Dat is toch wel een vd zwaarste varianten, doe een full squat, een Front squat en/of een overhead squat. Veel beter voor je. En makkelijker. Die andere zijn leuk, maar dan moet je rompstabiliteit al beter zijn, anders train je nog verkeerd. Mijn bescheiden *kuch* mening.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I agree. Heb single leg squats geprobeerd en heb ontdekt dat die voor gevorderden zijn. Zie wel eens een variant waarbij 1 been achter je op een bank/stoel rust maar dan nog zijn ze killing...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:45 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zat in een meeting en zag een post over single leg squats. Dat is toch wel een vd zwaarste varianten, doe een full squat, een Front squat en/of een overhead squat. Veel beter voor je. En makkelijker. Die andere zijn leuk, maar dan moet je rompstabiliteit al beter zijn, anders train je nog verkeerd. Mijn bescheiden *kuch* mening.![]()
Ik ben het met je eens hoo. ik zocht op enkel versteviging en dat was de eerste optie van een aantal oefeningen via een sportsite. Verder niet erbij vermeld dat het een zware oefening was dus met mijn domme hoofd gewoon gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:45 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zat in een meeting en zag een post over single leg squats. Dat is toch wel een vd zwaarste varianten, doe een full squat, een Front squat en/of een overhead squat. Veel beter voor je. En makkelijker. Die andere zijn leuk, maar dan moet je rompstabiliteit al beter zijn, anders train je nog verkeerd. Mijn bescheiden *kuch* mening.![]()
![]()
Gogo-a-go-go!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik stuiter!!! Morgen eerste loopje en ben nerveus! En gaat nergens over, want het gaat nergens om. Een PR is het hoe dan ook, dus die zenuwen zijn nutteloos. Maar whieeeeeeee! Stuiter door kantoor heen hier.Komt goed, straks ben je verslaafd en wil je niks anders dan wedstrijdjes lopen!
![]()
Come over to the darkside! Resistance is futile, you will be assimilated...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Gogo83 het volgende:
![]()
Ik krijg steeds meer een hunkering naar trail als ik die foto's zie. Veel meer beleving van snelheid ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als Ruby muir dan mijn Queen is..![]()
Maar ja, heb er al vaker op gelopen, op de VFF Bikila heb ik al ongeveer 250km afgelegd. En zelfs nog een keer een wedstrijd gewonnen, samen met streamnl!
Hier zie je het alleen niet heel goed helaas, maar dat zijn ook FiveFingers.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zet 'm op!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Gogo83 het volgende:
![]()
Waarom zijn trails altijd zo lang, vaak richting ultra afstanden. En dan ook nog eens die vele hoogte meters of barre omstandigheden.
Is er niet gewoon iets van, hardlopen en rennen over onverharde bospaadjes (zoiets als je ziet op foto van Jero). Gewoon een beetje lekker door bossen heen hobbelen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Nog bedankt voor alle tips wat betreft een horloge.... De Nike sportwatch valt sowieso af.
mare, die garmin forerunner 610 kun je dan draadloos connecten he?! maar ik zal vast niet de usb aan kunnen sluiten op de computer en dan via de ipad mijn run uploaden he? Dat zou leuk zijn geweest![]()
Het duurt denk ik nog een tijdje voordat ik er echt een ga kopen, maar vast info zoeken kan geen kwaad. en waarschijnlijk ga ik hem alleen kopen om te zorgen dat ik wat constanter ga lopen, zodat ik tijdens een wedstrijd eens niet te hard start en na 10minuten weer moet wandelen....
Gogo, succes morgen!en geniet ervan
![]()
![]()
De 610 maakt draadloos verbinding dmv een usb stick die je in de pc prikt. Geen idee hoe het werkt met Apple, heb ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nog bedankt voor alle tips wat betreft een horloge.... De Nike sportwatch valt sowieso af.
mare, die garmin forerunner 610 kun je dan draadloos connecten he?! maar ik zal vast niet de usb aan kunnen sluiten op de computer en dan via de ipad mijn run uploaden he? Dat zou leuk zijn geweest![]()
Het duurt denk ik nog een tijdje voordat ik er echt een ga kopen, maar vast info zoeken kan geen kwaad. en waarschijnlijk ga ik hem alleen kopen om te zorgen dat ik wat constanter ga lopen, zodat ik tijdens een wedstrijd eens niet te hard start en na 10minuten weer moet wandelen....
Gogo, succes morgen!en geniet ervan
![]()
![]()
Snap ik...ik heb ook een gewone computer, maar dan zou ik die extra aan moeten zetten om mijn run te uploaden....Maar waarschijnlijk zal dat wel gewoon moeten...kan niet alles hebben he?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
De 610 maakt draadloos verbinding dmv een usb stick die je in de pc prikt. Geen idee hoe het werkt met Apple, heb ik niet.![]()
![]()
Denk dat je daar inderdaad niet aan ontkomtquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Snap ik...ik heb ook een gewone computer, maar dan zou ik die extra aan moeten zetten om mijn run te uploaden....Maar waarschijnlijk zal dat wel gewoon moeten...kan niet alles hebben he?!en nee, we kunnen niet alles hebben
![]()
![]()
Vanavond toch maar niet lopenvanmiddag over een beurs gehobbeld, en ookal doet het niet echt pijn voelt het toch niet heel jofel. Morgen maar een hobbelrondje, relatieve rust tot zondag.
Maar:
Pwetty matchend hardloopjack pwetty![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Vanavond toch maar niet lopenvanmiddag over een beurs gehobbeld, en ookal doet het niet echt pijn voelt het toch niet heel jofel. Morgen maar een hobbelrondje, relatieve rust tot zondag.
Maar:
[ afbeelding ]
Pwetty matchend hardloopjack pwetty! Zit ie goed?
![]()
Was het maar vast winter en dus donker!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Maar:
[ afbeelding ]
![]()
Pwetty!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Maar:
[ afbeelding ]
Pwetty matchend hardloopjack pwetty
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja hoor, rij naar het speulderbos, parkeer je auto en ga rennenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Mascleta het volgende:
Waarom zijn trails altijd zo lang, vaak richting ultra afstanden. En dan ook nog eens die vele hoogte meters of barre omstandigheden.
Is er niet gewoon iets van, hardlopen en rennen over onverharde bospaadjes (zoiets als je ziet op foto van Jero). Gewoon een beetje lekker door bossen heen hobbelen.![]()
![]()
Je hebt bij heel veel trails ook korte afstanden met minder hoogtemeters hoor. Zoals die op de foto inderdaad, die was maar 13.5km, maar er was ook een 27 km. Die streamnl nu gaat doen is ook maar 14km. Zo heb je bij de meeste grote trails ook wel iets onder de 20.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Mascleta het volgende:
Is er niet gewoon iets van, hardlopen en rennen over onverharde bospaadjes (zoiets als je ziet op foto van Jero). Gewoon een beetje lekker door bossen heen hobbelen.
Ook kan je kijken naar cross-wedstrijden en bosloopjes. Dat is bijna hetzelfde, maar vaak minder hoogtemeters en wat bredere paden.
Vooral die kleine paadjes met veel bochten tussen de bomen door enzo zijn erg gaaf, daar lekker doorheen crossen met een leuke snelheid geeft echt een goed snelheidsgevoel ja, wat de_kluizenaar ook zegt.
Als je straks weer up and running bent gewoon eens proberen.
![]()
zoiets moet ik maar gaan ondernemen. Rij wekelijks om 5 uur 's middags vanuit Amsterdam naar huis in Zeeland. Met eventueel een klein beetje omrijden moeten er genoeg mooie hardloop locaties zijn. Ik ga het eens uitzoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor, rij naar het speulderbos, parkeer je auto en ga rennenCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Het is er wel, maar het komt niet veel voor. Je moet dan zoeken op onverharde wedstrijden. Ik heb er zelf pas twee gedaan. De 3bergenLOOP (maart) en de Safarirun (januari). Maar misschien zijn er hier mensen die er meer weten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Mascleta het volgende:
Is er niet gewoon iets van, hardlopen en rennen over onverharde bospaadjes (zoiets als je ziet op foto van Jero). Gewoon een beetje lekker door bossen heen hobbelen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan kun je ook via de eilanden terugrijden en lopen in de Domeinen bij Burgh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Mascleta het volgende:
[..]
zoiets moet ik maar gaan ondernemen. Rij wekelijks om 5 uur 's middags vanuit Amsterdam naar huis in Zeeland. Met eventueel een klein beetje omrijden moeten er genoeg mooie hardloop locaties zijn. Ik ga het eens uitzoeken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar???quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hebt bij heel veel trails ook korte afstanden met minder hoogtemeters hoor. Zoals die op de foto inderdaad, die was maar 13.5km, maar er was ook een 27 km. Die streamnl nu gaat doen is ook maar 14km. Zo heb je bij de meeste grote trails ook wel iets onder de 20.
Ook kan je kijken naar cross-wedstrijden en bosloopjes. Dat is bijna hetzelfde, maar vaak minder hoogtemeters en wat bredere paden.
Vooral die kleine paadjes met veel bochten tussen de bomen door enzo zijn erg gaaf, daar lekker doorheen crossen met een leuke snelheid geeft echt een goed snelheidsgevoel ja, wat de_kluizenaar ook zegt.
Als je straks weer up and running bent gewoon eens proberen.
![]()
![]()
quote:
Dat zal inderdaad ook wel een goede mogelijkheid zijn. Of door de bossen bij Bergen op Zoom of op de Kalmhoutse Heide.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan kun je ook via de eilanden terugrijden en lopen in de Domeinen bij Burgh.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Die laatste is nog beter op de route ja. Bossen bij Bergen op Zoom ken ik niet zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel een goede mogelijkheid zijn. Of door de bossen bij Bergen op Zoom of op de Kalmhoutse Heide.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Maar:
[ afbeelding ]
zal nog een beste klus geweest zijn om uit te zoeken of viel het mee?? maar inderdaad pwetty
![]()
![]()
Hier heb je allemaal onverharde wedstrijden. Niet alles staat erbij (stuwwaltrail van zaterdag bijvoorbeeld), maar veel wel.![]()
Jaquote:En je kunt 'm opvouwen en dan past ie in z'n eigen zakje en dan past ie ook weer in het zakje van m'n watergordel. Happiedepeppie.
Winter? Donker? Daar ga ik heul niet op wachten om 'm aan te trekkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Was het maar vast winter en dus donker!Het is nu wel wat te benauwd voor zo'n jasje, maar ik heb de afgelopen tijd bijna al m'n LDL's nog met jack gelopen. Hij gaat volgende week ook gewoon mee naar de training voor tijdens inlopen en de warming up
![]()
![]()
Dat is wel makkelijk! Over nagedacht, en je zult nooit aangereden worden, of de bestuurder moet toevallig blind zijn, maar die zijn er over het algemeen niet zoveelquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
JaEn je kunt 'm opvouwen en dan past ie in z'n eigen zakje en dan past ie ook weer in het zakje van m'n watergordel. Happiedepeppie.
.
Wel een ontzettend blits jasje!![]()
![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef streamnl het volgende:
Zou deze in de OP mogen?
26 oktober - Bear Trail (Voerstreek)
• Streamnl- 14km![]()
![]()
quote:
Bij ons in het dorp is in september een 5 & 10 km evenment met dit jaar ook een 6 km cross.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Mascleta het volgende:
Is er niet gewoon iets van, hardlopen en rennen over onverharde bospaadjes (zoiets als je ziet op foto van Jero). Gewoon een beetje lekker door bossen heen hobbelen.
Twijfel nog waar ik me voor in ga schrijven.![]()
Booooooo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Yay!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
Aaaa, ik zou heel graag willen maar dan zit ik in Schotland. Jammer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk speelgoed he!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nieuw speelgoed erbij.
[ afbeelding ]
En dat geeft dit resultaat.![]()
http://connect.garmin.com/activity/320266356In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk! En nette pasfrequentie!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nieuw speelgoed erbij.
[ afbeelding ]
http://connect.garmin.com/activity/320266356
En slacker: liever nu even wat rustiger aan en volgende week weer knallen, dan nu "gewoon" doorlopen en door blijven sukkelen. Misschien een beetje te voorzichtig, maar van even rust is nog niemand doodgegaan.![]()
Die wil ik ook eigenlijk wel, maar ik vind het nog wel redelijk duur voor iets wat eigenlijk alleen de cadans aangeeft. Of natuurlijk als je GPS het niet doet, dat is wel weer makkelijk. Maar ik kon het voor mezelf nog niet helemaal verantwoorden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nieuw speelgoed erbij.
[ afbeelding ]
http://connect.garmin.com/activity/320266356
Maar inderdaad leuk speelgoed en nette pasfrequentie! Mooi rond de 180!![]()
![]()
Ik snap je heel erg goed hoor, de boooo was meer dat je er nog steeds last van hebt. Niet dat je niet loopt (mss een tikkie boo, ietsjepietsje boo).quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leuk! En nette pasfrequentie!
En slacker: liever nu even wat rustiger aan en volgende week weer knallen, dan nu "gewoon" doorlopen en door blijven sukkelen. Misschien een beetje te voorzichtig, maar van even rust is nog niemand doodgegaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik las laatst dat je voor een pasfrequentie van 180 45 keer met je rechtervoet de grond moet raken in 30 seconden, klopt dat? Ik heb het van de week eens geprobeerd en als ik er goed op lette, haalde ik het néthet loopt wel apart. Kleinere stapjes, maar hogere frequentie.
Ja, want 90 passen in een minuut * 2 is 180quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
Ik las laatst dat je voor een pasfrequentie van 180 45 keer met je rechtervoet de grond moet raken in 30 seconden, klopt dat? Ik heb het van de week eens geprobeerd en als ik er goed op lette, haalde ik het néthet loopt wel apart. Kleinere stapjes, maar hogere frequentie.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
45x2=90 per been per minuut x 2 is 180 totaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
/edit langzame iPad langzaam![]()
ik bedacht het me net ook, dus domme vraag, haha, sorry, niks gezegdquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, want 90 passen in een minuut * 2 is 180
Moet alleen best wel snel lopen om dat te halen, dus ik ga daar nog even niet mee experimenteren voorlopig
Ik heb t eens getest dmv een metronoom op de telefoon. Ik viel zo wat over mijn eigen voeten zo snel was het!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
Na enige gewenning ging 175 wel. Merkte dat de snelheid omhoog schoot...Maar goed, alleen even geprobeerd...
![]()
Je pasfrequentie moet omhoog, niet je snelheid, maar er zijn weinigen die het in een keer goed doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik bedacht het me net ook, dus domme vraag, haha, sorry, niks gezegd
Moet alleen best wel snel lopen om dat te halen, dus ik ga daar nog even niet mee experimenteren voorlopig
Goed, sportschool. Zij die gaan zweten groeten u!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
maar pasfrequentie en snelheid gaan toch in eigen hand?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je pasfrequentie moet omhoog, niet je snelheid, maar er zijn weinigen die het in een keer goed doen.
Goed, sportschool. Zij die gaan zweten groeten u!Of moet je jezelf afremmen tijdens het opvoeren van je pasfrequentie? Hoe doe ik dat?
Sportze
zolang je niet voorbij je eigen lichaam landt, dan valt het best mee met het sneller lopen, ben er ook nog mee aan het oefenen (met metronoom)![]()
Gewoon nog kleinere pasjes maken. Met een metronoom app is het inderdaad wel iets makkelijker, hoef je zelf niet op te letten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik bedacht het me net ook, dus domme vraag, haha, sorry, niks gezegd
Als je dan toch sneller wilt lopen hoef je alleen je paslengte te vergroten. Maar ook wel op 180bpm blijven lopen.![]()
Het is inderdaad een prijzig speeltje voor wat het doet. Af en toe moet je eens wat geks kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die wil ik ook eigenlijk wel, maar ik vind het nog wel redelijk duur voor iets wat eigenlijk alleen de cadans aangeeft. Of natuurlijk als je GPS het niet doet, dat is wel weer makkelijk. Maar ik kon het voor mezelf nog niet helemaal verantwoorden.
Maar inderdaad leuk speelgoed en nette pasfrequentie! Mooi rond de 180!![]()
Holy shit! Die schoenen zijn zo licht dat de zon er gewoon doorheen schijnttwitter:MichelButter twitterde op donderdag 30-05-2013 om 19:45:37Genieten! Voor het eerst op deze superlichte RC5000 gelopen. Rondjes 60' gaan daarmee haast vanzelf! #newbalance http://t.co/M30JRQFbP5 reageer retweet
dan doen we het allebei niet goed, haha. Ik probeer een pace van 7.30 te houden momenteel, dus niet te hard, maar met die 180 stappen-oefening zat ik toch op 6.00 en dat is nog even niet de bedoelingquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik heb t eens getest dmv een metronoom op de telefoon. Ik viel zo wat over mijn eigen voeten zo snel was het!Na enige gewenning ging 175 wel. Merkte dat de snelheid omhoog schoot...Maar goed, alleen even geprobeerd...
Dat is waar, komt hier vast ook nog wel eens.. Veel plezier ermee in ieder geval!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een prijzig speeltje voor wat het doet. Af en toe moet je eens wat geks kopen.![]()
![]()
Kijk naar mijn data, daar zie je dat mijn snelheid fors verschilt maar dat mijn pasfrequentie hetzelfde blijft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar pasfrequentie en snelheid gaan toch in eigen hand?Of moet je jezelf afremmen tijdens het opvoeren van je pasfrequentie? Hoe doe ik dat?
Sportze
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 30-05-2013 20:04:49 ]![]()
Hm ik ga er eens mee experimenteren. Wat voor metronoomapp gebruiken jullie?
Metronome op de iphone want die blijft op de achtergrond actief (als je dat instelt)quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef _Dido_ het volgende:
Hm ik ga er eens mee experimenteren. Wat voor metronoomapp gebruiken jullie?![]()
Ik wilde het gewoon eens uitproberen. Dus metronoom aan. Eerst geprobeerd in stilstand en toen de ' rem ' eraf...schoot de snelheid ineens naar 13.5 km/u! Schrok me wild!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan doen we het allebei niet goed, haha. Ik probeer een pace van 7.30 te houden momenteel, dus niet te hard, maar met die 180 stappen-oefening zat ik toch op 6.00 en dat is nog even niet de bedoeling![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: