Alleen Shine is origineel, maar geweldig album. John Legend heeft echt een fantastische stem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef Norrage het volgende:
Dat hele album Wake Up met de Roots is natuurlijk een cover album. Maar dat is wel echt een zeer geniaal albumEen van de beste albums van 2010
Dit nog wel het hoogtepunt:
ja die ben ik ook wel erg benieuwd naarquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En secret chiefs 3 (die zijn nog wel echt indie)
ze hebben nog 1 dag om hem 'late may' te releasenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja die ben ik ook wel erg benieuwd naar
en anders moeten ze straf-regels schrijven!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze hebben nog 1 dag om hem 'late may' te releasen
Linkje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Miles Kane is gelekt, ben benieuwd. Vorige plaat was wel lekker
Had single hier laatst al gepostquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Miles Kane is gelekt, ben benieuwd. Vorige plaat was wel lekker
Hadden ze epische South Park aflevering overquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ik raadpleeg mijn Somalische vrienden wel even.
Heel veel Spaanse bands, waaronder ook het "legendarische" Los Planetas. L'Hereu Escampa was de tofste Spaanse band, soort Japandroids uit Catalonië. Erg goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Z het volgende:
Wat het je allemaal gezien emo? Wat een tof festival overigens.
Wacht even. Qotsa was niet hard en nu is Miles Kane dat wel? Of zei jij dat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
Miles Kane begint lekker zeg. Zelfs nog een Oliveri-achtige schreeuw erdoorheen. Ik zocht een tijdje geleden gewoon dit soort muziek dus als hardere rock.
Naar hoe veel uitwedstrijden ben jij geweest dit seizoen? Als het antwoord minder dan 20 is mag jij je kaart inleveren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
@Tchock: Weg met die ondertitel als je teletext-supporter bent!Faker!
Qotsa knalt heerlijk juist.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht even. Qotsa was niet hard en nu is Miles Kane dat wel? Of zei jij dat niet?
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Telt de bekerfinale van 2 jaar geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |