Neem aan dat ze niet controleren op wiet van Belgie -> Nederland, eerder andersomquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef Barbaaf het volgende:
En het is dus gewoon erg goeie wiet. Niet alleen zo sterk dat ik die gram vanavond niet op ga krijgen maar ook zo lekker dat ik het er op ga wagen de rest van dat spul over de grens te krijgen.
See ya on the flipside
Prachtig, ik hou zo van die kleur!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik wil nog ff jubelen voor Coco, die vandaag uit zichzelf de kooi uit kwam en naast me op de bank kwam zitten en zelfs even op me kwam zitten en Oscar vond dat allemaal helemaal ok![]()
En kiek dan hoe mooi hij kleurt!
[ afbeelding ]
Fu dog kleur
Ja, ik was ook pas 4 toen mijn opa overleed. Mijn vader heeft toen de boel eerst overgenomen. Maar ik ben het nooit vergeten, dat kleine fabriekje, nu nog als ik een houtzagerij of zo zie. de geur brengt alles weer terug.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hai Strega![]()
Hoeist?
Tof, mijn opa was ook vrij handig, deed aan machinebouw maar maakte thuis ook kasten en zo. Was toen helaas te jong om hem goed te kennen voordat de familie een beetje in de soep liep
Ja, dat klopt, ik had net het parfum wat ik op onze trouwdag had gevonden. Sacré van Caron, met 2 gouden bijen op de dop. Echt...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:57 schreef Barbaaf het volgende:
Dan kwam opa je ongetwijfeld iets meegevenGeuren worden trouwens heel sterk in je geheugen vastgelegd, er is 1 koffie die me meteen bij m'n oma brengt. En een parfum, Coco heette het geloof ik, dat me er direct aan herinnert dat ik 20 jaar geleden een niet-benijdenswaardig hoopje mens was
Haha, Baafquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat hier mijn roeping ligt.
21 september wordt ze 27
Challenge accepted
Ik zat ook te schateren, vanochtend in bed, om kwart voor 6quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt keilachen om Baaf bij het teruglezen net
![]()
Yeahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Go go Bos, je bent nu al beter dan het gros van de postbezorgers
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook te schateren, vanochtend in bed, om kwart voor 6
Crazy Fridayquote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen was Giel veel te vroeg met alles, ik raakte thuis helemaal in de stress, dacht dat ik achter liep maar hij liep voor
Ik heb geen idee, zou wel leuk zijnquote:
Ja, bij Sex on Fire duurde ook even voordat ik mee kon zingen geloof ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef oh-oh het volgende:
KOL hebben de beste Mama Appelsapjes, omdat ze echt totaal onverstaanbaar zijn
Sex on Fire is echt een groot spraakgebrek
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt keilachen om Baaf bij het teruglezen net
![]()
Go go Bos, je bent nu al beter dan het gros van de postbezorgers
Mooi zo!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ging wel goed vandaag volgens mij. Wijk niet al te ver van het "werkcentrum" af en ook niet mijn eigen wijk gelukkig.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ging wel goed vandaag volgens mij. Wijk niet al te ver van het "werkcentrum" af en ook niet mijn eigen wijk gelukkig.
We gingen om 9.00 uur ofzo weg en waren om 11.30 terug. Maar we hebben tussentijds ook pauze gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En inlopen met droog weer is fijn!
Hoe lang deed je er over?
Wat fijn dat je eerste dag goed ging, Bos!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel goed spulquote:
Tsja, ik moest het toch aan iemand kwijt en ik wilde de sfeer daar verder niet verpesten met geklaag.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hij smste me gisteren, ik werd up to date gehouden
Op dat moment stond ik net in drie talen ruzie te maken met iemand van het hotel die beweerde dat ik om 11 uur uitgecheckt had moeten zijn. Gelukkig had ik mijn reservering uitgedraaid waarop duidelijk 12 uur stond. En ik heb je magneet, stuur ik van de week wel op. Huis of werkadres? En toen ik op het station aankwam was net de trein, die eens in de twee uur gaat, vijf minuten wegquote:
Ach, je doet het niet elke dag, dus.........quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:30 schreef Barbaaf het volgende:
Thuis
[..]
Heel goed spul![]()
[..]
Tsja, ik moest het toch aan iemand kwijt en ik wilde de sfeer daar verder niet verpesten met geklaag.
[..]
Op dat moment stond ik net in drie talen ruzie te maken met iemand van het hotel die beweerde dat ik om 11 uur uitgecheckt had moeten zijn. Gelukkig had ik mijn reservering uitgedraaid waarop duidelijk 12 uur stond. En ik heb je magneet, stuur ik van de week wel op. Huis of werkadres? En toen ik op het station aankwam was net de trein, die eens in de twee uur gaat, vijf minuten weg. Lekker zitten ontbrakken in het zonnetje, die twee of drie liter Leffe heeft er aardig ingehakt.
Ja dat blijkt wel uit je verhalen! Keep em comingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |