Wist niet dat het 2 jaar wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten blijven bestaat niet op het HBO. Je moet in twee jaar je propedeuse halen. Maar in het tweede jaar deed ik niets
Je propedeuse is maar 1 jaar,in het tweede jaar mag je afmaken wat je in het eerste jaar niet gedaan hebt. Maar ja, daar krijg je ook het spul van het tweede jaar weer bijquote:
Ik zou het zo doen, vind het leuk. Probleem is alleen dat die zaagtafel zo groot en zwaar isquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice!
Mijn droom is dat je bij mij in de kamer een wandmeubel op maat komt maken waar nu die lelijke Ikea kast staat
Bovenop komt een treinbaantjequote:
Fineren kan ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bovenop komt een treinbaantjeDaar onder nog een laag spoortjes, daar onder lades.
En dan alles afdekken met mooi hout, eiken of zo. Nu nog kijken hoe ik aan goed kwartiers gezaagd eiken ga komen, want dat is in de randstad nauwelijks te krijgen. In Arhemen in Amsterdam zitten goede houthandels, maar ga niet met een stapel planken in de trein zitten
Dat doe ik wel met het afdekken van de zijkant, ik wil voor de rest gewoon massief hout gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, vind het leuk. Probleem is alleen dat die zaagtafel zo groot en zwaar is
Heb ze in de bouwmarkt op lengte laten zagen. Maar ze waren 400 diep en ik wilde 350 diep, dus thuis nog even smaller gemaakt op de zaagtafelquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Miniem het volgende:
Waar heb je die zwarte platen trouwens vandaan?
Bouwmarkt en op maat laten zagen?
Nice!quote:
Wat voor platen zijn het eigenlijk? Zo te zien spaanplaat met melamine oid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ze in de bouwmarkt op lengte laten zagen. Maar ze waren 400 diep en ik wilde 350 diep, dus thuis nog even smaller gemaakt op de zaagtafel
Ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als ik hier nou eens een zaagtafel zou kunnen regelen mss?
Zullen we al eens samen ontwerpen mss? Ik zou dat echt zooooo graag willen, en een beetje de kosten willen weten ook
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat voor platen zijn het eigenlijk? Zo te zien spaanplaat met melamine oid.
Dat is grofweg wat ik gedaan heb. Rekening houdend met de ruimte die ik beschikbaar heb dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Miniem het volgende:
Gewoon een cirkelzaag in de huiskamer hijsen.
Ik ga eens rondvragen.quote:
Heb jij die?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is grofweg wat ik gedaan heb. Rekening houdend met de ruimte die ik beschikbaar heb dan.
[ afbeelding ]
Komt goed!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga eens rondvragen.
En eens denken hoe ik het zou willen hebben, als ik jou nog de maten en wat er in moet doorgeef ( cd's en boeken en open deel voor foto's tv etc zoals nu maar dan anders ) , zou je dan eens een schets en berekening willen maken?
Ik wil iets tot aan het plafond en de hele breedte van die muur zeg maar.
Ik heb veeeeeeeeeel meer boekenruimte nodig.
Oh en iets met schuifpanelen
Hij is groot zat ja, ik wilde graag een degelijk stuk gereedschap.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb jij die?Behoorlijk groot ding?
En behoorlijk prijzig denk ik zo
Hoe groot ongeveer? Wel mooi zoiets, maar geen ruimte voorquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komt goed!
[..]
Hij is groot zat ja, ik wilde graag een degelijk stuk gereedschap.
500x700 of zo, kan er nog een stuk aluminium aan een zijkant bijklappen als ik dat wil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? Wel mooi zoiets, maar geen ruimte voor
mm? op het plaatje lijkt het een mini versiequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
500x700 of zo, kan er nog een stuk aluminium aan een zijkant bijklappen als ik dat wil.
Nice is ook dat je dus platen kan doorvoeren zoals bij een normale tafelzaag, maar als je je hout stil wilt houden kan je met de knop op de voorkant het zaagblad door je hout heen trekken
mm ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
mm? op het plaatje lijkt het een mini versie
Dat is wel tof zo'n bigass kast! Ga je dan toch je boeken en cd's houden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga eens rondvragen.
En eens denken hoe ik het zou willen hebben, als ik jou nog de maten en wat er in moet doorgeef ( cd's en boeken en open deel voor foto's tv etc zoals nu maar dan anders ) , zou je dan eens een schets en berekening willen maken?
Ik wil iets tot aan het plafond en de hele breedte van die muur zeg maar.
Ik heb veeeeeeeeeel meer boekenruimte nodig.
Oh en iets met schuifpanelen
Ohja! mooi ding, en zo te zien op de stofzuiger aangesloten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mm ja.
Op een van die foto's van de kast zie je hem in de achtergrond op de grond liggen.
Bosch pps 7squote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohja! mooi ding, en zo te zien op de stofzuiger aangesloten.
Wat is het type van dit ding?
als ze zuiderlijk is, Faas (van Servatius), anders Baafquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha vriendin vertelde gisteren dat ze zwanger is, ik ben benoemd tot officiele namenadviseur
Ah, die ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga deze ieg nu es proberen, is ook wel iets voor in de bento denk ik!
http://dailylin.nl/quinoa-salade-met-mango-geitenkaas/
Wat een mooie!!!!!! Ik zoek al jaren zo ëén en dan indie kleur!quote:
Ja, echt, deze kleur is zo mooi!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Ze staan ook op MP maar kleiner en duurder, ik zocht ook al jaaaaaaaaaaaaren
Hij wordt wel mooi zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik wil nog ff jubelen voor Coco, die vandaag uit zichzelf de kooi uit kwam en naast me op de bank kwam zitten en zelfs even op me kwam zitten en Oscar vond dat allemaal helemaal ok![]()
En kiek dan hoe mooi hij kleurt!
[ afbeelding ]
Fu dog kleur
Hai Stregaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Strega het volgende:
Baaf, wat jammer, hopelijk wel goed concert?
Miniem hoe is het met de vinger?![]()
Zwabber, goed weer je te zien! Je had mijn opa van vaderskant vast wel willen kennen, die had een meubelfabriekje. Man vader ontwierp ook meubelen, veel jaren 50 en 60 spul
Nah, geen echte fanboy, iedere oprechte kritiek is welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |