was het wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar hadden ze wel een soort vibrators trouwens.
Oh niet gezien gisteren. En je hoeft er ook niet voor te posten he? Je kan OOK alleen op die site kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was er gister ook, en ik post niet eens in dat topic.
Ik had gister het plaatje al hier gepost.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh niet gezien gisteren. En je hoeft er ook niet voor te posten he? Je kan OOK alleen op die site kijken.
gebruiksaanwijzing lezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nul want het ware hele rare.
[ afbeelding ]
HOE moet je dit in hemelsnaam gebruiken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik had gister het plaatje al hier gepost.
quote:Philips Verwarmde Vibrator / Stimulator
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
Geeft niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]ik was druk in dat andere topic, niet op zitten letten.
Dat had ik al gepost.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Philips Verwarmde Vibrator / Stimulator
Deze stijvolle stimulator ligt door de doordachte sensuele vorm zacht en comfortabel in de hand. Met één druk op de knop warmt deze vernuftige vibrator op tot een heerlijke temperatuur van zo'n 40°C. Samen met de 5 vibratiesstanden en 4 vibratieprogramma's zorg je hiermee voor pure verwennerij over het gehele lichaam.
Dat is net zo spannend als Barbara Barend op 1.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel wat anders gekocht, 2 kussens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |