nee?quote:
is ook zo, daarom willen mannen graag voelen hequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Nee daar ga ik wel van uit dat ze die inschatting niet kunnen maken
Dat klopt niet wat je zegt, mannen willen graag voelen, maar je wil picsquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook zo, daarom willen mannen graag voelen he
als je strax zuchtend pics post om er maar vanaf te zijn ben je er nog bepaald niet vanaf maar dat weet je nog niet
Kan ie NOG groter?quote:
je moet nooit gelijk allin gaan dudequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt, mannen willen graag voelen, maar je wil picsJa wat is het nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
wel gek, je vond het megagrappigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik nietdit soort opmerkingen slik ik niet langer sp3c.
Nee maar misschien is dit iets voor jou, komt net voorbijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Heb je al een harde tarzan gescoord, Corrie, voor 34,95 ipv 29,95?
Doen alsof je dat niet weet.quote:
Die was er gister ook, en ik post niet eens in dat topic.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar misschien is dit iets voor jou, komt net voorbij![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je er gekocht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar hadden ze wel een soort vibrators trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |