Ja ja..quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet op die gaypoppensite geweest
geef dan gewoon ff een link ofzo!quote:
Ik zit mobiel,.ben niet zo handig met dingen terugzoeken hieropquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
geef dan gewoon ff een link ofzo!
vrouwen ...
Tem had het gepost in vorige topic ergrns aan het einde.quote:
Pics.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ga ook maar eens op bed aan, tot morgen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
ok gevonden, volgens mij ben ik wel light African
maar als je toch niet wil daten kan het me al niet meer schelen
zit wat melk inquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Njos wil weten of je pure chocola of melkchocola bent.
pics!quote:
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 2892 Jimbo
02. 1420 bambino
03. 1036 essnhills
04. 0745 Rockiejj
05. 0548 Rezania
06. 0461 Karina
07. 0379 Stuart
08. 0368 LompeHork
09. 0328 Pino112
10. 0307 jordyqwerty
Ah vervelendquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een chronische darmontsteking en die is sinds deze week opgevlamd. Dus veel buikpijn, ik moet een paar dagen rusten en zoveel mogelijk liggen. Zal na het weekend wel over zijn.
Sterkte en beterschap.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een chronische darmontsteking en die is sinds deze week opgevlamd. Dus veel buikpijn, ik moet een paar dagen rusten en zoveel mogelijk liggen. Zal na het weekend wel over zijn.
IJstijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:22 schreef OProg het volgende:
Mogguh allemaal.
Een heerlijke dag weer buiten, goed te zien dat het al bijna Juni is.
Ja CU, (zo kom ik trouwens ook aan de UC in uccie), was ooit mijn username op een Crohn&Col. forum.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad vervelend uccie.. Heb je crohn of RCU ofzo? Beterschap in ieder geval!
Ah lijkt me echt een nare ziekte. Heb je vaak van die opflakkeringen of is het meestal wel onder controle?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja CU, (zo kom ik trouwens ook aan de UC in uccie), was ooit mijn username op een Crohn&Col. forum.
Nee ik heb het gelukkig nu heel weinig, meestal in deze periode van het jaar omdat het op het werk dan heel druk is geweest en mijn lichaam nu tot rust komt. Verder heb ik medicijnen die het goed onder controle houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah lijkt me echt een nare ziekte. Heb je vaak van die opflakkeringen of is het meestal wel onder controle?
Oh dat is wel beter danquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb het gelukkig nu heel weinig, meestal in deze periode van het jaar omdat het op het werk dan heel druk is geweest en mijn lichaam nu tot rust komt. Verder heb ik medicijnen die het goed onder controle houden.
Haaaaiquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter dan.
En goedenavond allen.
Hopelijk weer een leuke babyboom.quote:
Ja inderdaad. Vorige keer had ik wel een naar gevoel van dat gure gedoe in tsjechie.quote:
Droevig verhaal nav jouw topic wending.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vorige keer had ik wel een naar gevoel van dat gure gedoe in tsjechie.
Hopelijk nu weer eens een stel waarbij het wel lukt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Droevig verhaal nav jouw topic wending.
http://www.marleentemmerm(...)eder-ter-wereld.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |