Dat zeg ik de 22e toch ook niet tegen jouquote:
Is goe heurquote:
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hypotheekadviseurs gemaild, twee!!!!!!! en morgen teruggebeld voor afspraak bezichtiging
!!!!
Oh awwwwwwwwwwquote:
Voor dat huisje van gisteren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Renesite het volgende:
Hypotheekadviseurs gemaild, twee!!!!!!! en morgen teruggebeld voor afspraak bezichtiging
!!!!
Wij gaan echt niet in Delfzijlquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Laysa het volgende:
die in delfzijl of die van het zakje roodband?
Dus wie heeft er altijd gelijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Erg he
Laysa zei nog Augustus-September.. Ik zei direct: Neuh, dat sowieso niet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus wie heeft er altijd gelijk?
Ja dat is Laysa...ja dat is Laysa
Maar we gaan eerst goed klussen en dan pas trekken we erin, dus Oktoberquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus wie heeft er altijd gelijk?
Ja dat is Laysa...ja dat is Laysa
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Deze doet me aan Kally en Laysa denken
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon gelijk....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar we gaan eerst goed klussen en dan pas trekken we erin, dus Oktober
Als het rond komt enzo!
door de blauwe ogen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Deze doet me aan Kally en Laysa denken
[ afbeelding ]
Die houding, iets met foto'squote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[..]
door de blauwe ogen?
Whahahahahaquote:
Dat is Pika, serieus, die doet dat ookquote:
Grumpyquote:
Soms ben ik het zo eens met die katquote:
Ik BEN die katquote:
Nee ik moet nog 10 minuten binnenhengelenquote:
Waarvan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik moet nog 10 minuten binnenhengelen
Pika gaf jouw arm een badquote:
Revenge seizoen 1quote:
Revengequote:
Ah wel een leuke serie, ben nog niet helemaal bij met S2.quote:
En ik mocht Pika niet eens meenemenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Pika gaf jouw arm een bad
Pika ging bij Raf op schoot zaterdag en meteen aan zijn arm lebberen
Ik denk dat ik morgen nog niet ga werken dus dan kan ik het een en an der bijkijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah wel een leuke serie, ben nog niet helemaal bij met S2.
quote:
Geloof me, ik loop nog genoeg achter en anders begin ik gewoon weer opnieuwquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Je zit nu tussen zomer en winterseizoen inveel te weinig series
Nee, we gaan de zomer in. Komkommertijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Je zit nu tussen zomer en winterseizoen inveel te weinig series
Wij hengelen binnen en kijken geen tv, pauperquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, we gaan de zomer in. Komkommertijd
Nouquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hengelen binnen en kijken geen tv, pauper![]()
quote:
Ik kijk ook nauwelijks meer TV..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hengelen binnen en kijken geen tv, pauper![]()
Ik dacht: Huh, wat heeft je opleiding daar nou mee te maken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Laysa het volgende:
gelukkig heb ik HBO dus mocht ik me ooit weer kunnen concentreren heb ik genoeg om te kijken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht: Huh, wat heeft je opleiding daar nou mee te maken?![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht: Huh, wat heeft je opleiding daar nou mee te maken?![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een website met genoeg filmpjes voor een hele avond
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
Goed, ik ga afsluiten.. hoofdpijn en zulksfijne avond allemaal
![]()
Naav!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
![]()
Oh bah ...sterkte ermeequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
![]()
Jij noemt geen nieuwe series meerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben zelf nu Revolution aan het kijken, best matig, maar vermakelijk
gelukkig nog maar 1 seizoenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij noemt geen nieuwe series meer
Ik word gek
Zal ik eens een lijstje maken van alle series die ik kijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij noemt geen nieuwe series meer
Ik word gek
In pm graagquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal ik eens een lijstje maken van alle series die ik kijk?
De mijne ook dan graagquote:
Haha, wat is dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje is zojuist geslaagd voor de relatietest op 538
A heeft een relatie met B. A geeft B op voor de relatietest. B wordt gebeld door een vreemdeling(iov 538) onder het mom "Ik ken jou van X, ik vind je erg leuk-geneuzel en via-via je telefoonnummer gekregen. Zou je een keer wat af willen spreken (en verder...)". Gaat B er op in dan is-ie gezakt voor de test. Zo niet, dan winnen A en B een etentje.quote:
Dan is A dus relatie onwaardig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
A heeft een relatie met B. A geeft B op voor de relatietest. B wordt gebeld door een vreemdeling(iov 538) onder het mom "Ik ken jou van X, ik vind je erg leuk-geneuzel en via-via je telefoonnummer gekregen. Zou je een keer wat af willen spreken (en verder...)". Gaat B er op in dan is-ie gezakt voor de test. Zo niet, dan winnen A en B een etentje.
Ofzo.
Ieder weldenkend mens zegt toch ik ken jou niet flikker op? Zelfs als je geen vriend(in) hebt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
A heeft een relatie met B. A geeft B op voor de relatietest. B wordt gebeld door een vreemdeling(iov 538) onder het mom "Ik ken jou van X, ik vind je erg leuk-geneuzel en via-via je telefoonnummer gekregen. Zou je een keer wat af willen spreken (en verder...)". Gaat B er op in dan is-ie gezakt voor de test. Zo niet, dan winnen A en B een etentje.
Ofzo.
het is vaak genoeg 'fout' gegaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens zegt toch ik ken jou niet flikker op? Zelfs als je geen vriend(in) hebt?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is vaak genoeg 'fout' gegaan
http://www.538gemist.nl/fragment/18624?rid=874592023
Als ik daadwerkelijk een manwezen gesproken heb met stappen en we Facebooken wat en je gaat wat drinken zou ik het ook doen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Daar heb je ook een punt, maar ik kan me er ook gewoon geen reet bij voorstellen
Ap so luut!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
Flirt-je-stijf(zaterdags op 3FM) is sowieso tofferder
Dan wordt hij boos want geen gratis etentjequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk een manwezen gesproken heb met stappen en we Facebooken wat en je gaat wat drinken zou ik het ook doen hoorMaar das het voordeel van een semidorp, je kent iedereen via via dus het is al minder raar of zo.
Ben wel benieuwd hoe mijn vriend zou reageren op zo'n telefoontjeMaar dan meer omdat ie zo heerlijk droog kan reageren
Welke luister jij dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:43 schreef Lutte het volgende:
3fm is leuk voor in de auto of de tuin, maar ze lullen veel te veel voor tijdens het leren.
Hahah inderdaad. Maar die 2 vrouwkes ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt prachtig hahahaha! Echte stereotypes daar
1x gehad op mijn werk, wat een STANK, dat was echt naar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
De magnetron op mijn stage vloog spontaan in brand vandaag.
Het hele gebouw meurde inderdaad enormquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1x gehad op mijn werk, wat een STANK, dat was echt naar.
Ben ook de eerste, alleen zit de beveiliging er dan ook al! Stel je voor dat de kleding gestolen wordtquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef iBenny het volgende:
Omdat ik telkens als eerste op mijn stage ben hebben ze mij maar de sleutel gegeven
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben ook de eerste, alleen zit de beveiliging er dan ook al! Stel je voor dat de kleding gestolen wordt
Naja werk in kantoor bij ons warehouse. Kleding is natuurlijk wel iets wat 'steelbaar' is, vandaar beveiligingquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens beveiliging. Nja, op zo'n alarmsysteem na dan
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef iBenny het volgende:
Omdat ik telkens als eerste op mijn stage ben hebben ze mij maar de sleutel gegeven
Ik sta morgen om kwart voor 5 op dus leef met je meequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef franklop het volgende:
moet om 5.30 uur mn bed uit om om 6.10 uit huis te vertrekken om om 7.35 op mn werk te zijn!
Je moet vooral met roos meeleven, die wordt immers altijd wakker van mn wekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sta morgen om kwart voor 5 op dus leef met je mee
scheelt niet zo heel veelquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef MissJ het volgende:
ik heb hier het record wat betreft reistijd naar werk denk ik![]()
6:00 opstaan, om 7:05 de deur uit en 8.35 op werk (met het ov). Terug is het meestal nog wat langer ivm slechte aansluiting.
Dus datquote:
zo 1 zag ik er gister op Den Haag Laan van NOIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:05 schreef MissJ het volgende:
OMG
Zag ik net een wijf op het station, serieus, haar huid was dus echt zonnebankbruiner dan de natuurlijk bruine huid van de gemiddelde neger. Die meiden die met "Liefde, lust of laten lopen" meedoen zijn er melkfleswit bij. En ze had ook nog dood geblondeerd haar... Waarom denkt ze dat dit mooi is? Ze zag me niet kijken, maar ik keek echt zo:![]()
![]()
Haha zou heel goed kunnen dat het dezelfde was, ik zag haar op Den Haag CS!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
zo 1 zag ik er gister op Den Haag Laan van NOIecht bizar en was bijna tegen het neger zijn aan, zo donker
en idd ook geblondeerd haar, zal het niet dezelfde zijn
Oeh, zou ze er morgen ook zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haha zou heel goed kunnen dat het dezelfde was, ik zag haar op Den Haag CS!
Ik hoop het niet voor je want het is echt shocking hoorquote:
Ik denk dat ik morgen wel meer schokkende dingen ga zienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je want het is echt shocking hoor
JIj komt elke dag zowat langs mijn huisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
zo 1 zag ik er gister op Den Haag Laan van NOIecht bizar en was bijna tegen het neger zijn aan, zo donker
en idd ook geblondeerd haar, zal het niet dezelfde zijn
Zo erg is het hier toch nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen wel meer schokkende dingen ga zien
ow dat zou goed kunnen haha. Elke dag vanaf Dordrecht naar Voorschotenquote:
Yupquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
ow dat zou goed kunnen haha. Elke dag vanaf Dordrecht naar Voorschoten
Gewoon tegelijkertijd heeeeeel hard kuchenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef franklop het volgende:
Zal dr aan denken, alleen onopvallend foto's maken gaat niet echt met dat klikgeluid op mn telefoon
Of net doen of je niest, zo heel hardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef franklop het volgende:
Zal dr aan denken, alleen onopvallend foto's maken gaat niet echt met dat klikgeluid op mn telefoon
Hoeft ook niet onopvallend. Als ze dan omkijkt gewoon weer een foto maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef franklop het volgende:
telefoon op stil zetten, dan kun je geluidloos foto's makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef franklop het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
2 paar schoenen, n riem, shirtje en 3 overhemdjessss
brrrr euphorusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:18 schreef roos85 het volgende:
Mijn verslag hangt al 7 uur op de status "bezig met controleren op plagiaat"
Wat ga je doen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen wel meer schokkende dingen ga zien
AnimeConquote:
Cosplayers, vage Japanse goodies (daar gaat mijn vakantiegeld) en uh, vage Japanse goodies. En ook nog wat games checken, een uitgever is er ook, dus die pik ik mooi mee.quote:
Ik zat net te kijken inderdaad. Klinkt inderdaad wel alsof je je daar prima zal vermakenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cosplayers, vage Japanse goodies (daar gaat mijn vakantiegeld) en uh, vage Japanse goodies. En ook nog wat games checken, een uitgever is er ook, dus die pik ik mooi mee.
Zal ik nog verkleed gaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken inderdaad. Klinkt inderdaad wel alsof je je daar prima zal vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik nog verkleed gaan?Gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik nog verkleed gaan?Just do itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jawel, is sporten, veel en vaakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kal, wat is dat met dat jezelf afbeulen? Ik snap er weinig van. Blijf je wel heel?
Nee, het is half uur tot 3 kwatier per dag, en ik rust gewoon vaker dan zou moetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zaak!!! Maar jaag jezelf niet over de kop. Daar had ik al een beetje last van met mijn kilometervreten.
Ok, ben ik gerustgesteld. Tof dat je dit doet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, het is half uur tot 3 kwatier per dag, en ik rust gewoon vaker dan zou moeten
Ik blaak van de energie, oke en de spierpijn nog, dus ik kan er nog weinig meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, ben ik gerustgesteld. Tof dat je dit doet!
En ik ga boos doen als ik denk dat ze te ver gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blaak van de energie, oke en de spierpijn nog, dus ik kan er nog weinig mee
Maar ik ben wel blij dat ik er aan begonnen ben
en iemand doet mee vanaf zijn huis dus dat motiveert
Ik bibber van angstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik ga boos doen als ik denk dat ze te ver gaat.
En jij denkt dat die instructeur een lompe boer kan zijn.quote:
U vergat een "s", maar dat vertrouwen heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Laysa het volgende:
Siep kent zichzelf....die loopt niet in 7 sloten tegelijk....go siep
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Laysa het volgende:
Siep kent zichzelf....die loopt niet in 7 sloten tegelijk....go siep
hihi dank uquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Vooral die van jou!
Ik heb ook lasagne gehad tonight.
Oww. Dat is niet lief.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen Pipjes die je verdrietig maakt!
lol, vaduz, 180quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Moet haast wel... Als Vaduz voorover buigt drukt hij die pijl er gewoon in. Gooien hoeft niet eens.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat hoor jij natuurlijk keihard daarzo?
Ik zit een beetje in f&F....Maar tja wat zal ik zeggen....het wordt met de dag ellendiger....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
oops,
Nog lastig he? Of liever niet over hebben?
Of ben je weg naar ander topic?
Nee nieuwe meet in september oktober, want september ben ik jarig en allesquote:
i knowquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nieuwe meet in september oktober, want september ben ik jarig en alles
quote:
Omdat jullie niet kunnenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Moet haast wel... Als Vaduz voorover buigt drukt hij die pijl er gewoon in. Gooien hoeft niet eens.
quote:
Hij is ook nog niet zo ver?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef Lutte het volgende:
Dagje weg plannen met vriendjelief.. Ik heb drastisch een rijbewijs nodig xD
Heb je een beetje goede rijscholen daar?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope, het wordt spannend wie 'm als eerste haalt haha. Ik wil ik wil ik wil
Ja zeker welquote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je een beetje goede rijscholen daar?
karelzplein nijmegen. Altijd fijnquote:Op zondag 2 juni 2013 00:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope, het wordt spannend wie 'm als eerste haalt haha. Ik wil ik wil ik wil
Oi ik rij hem ook zoquote:Op zondag 2 juni 2013 00:50 schreef Laysa het volgende:
Een geboren nijmegenaar rijdt die met haar/ zijn ogen dicht![]()
Is de meest veiligste manier nl
Ja ik les gewoon hier omdat ik in de vakantie ff een klapper wil maken, maar als ik geslaagd ben neem ik nog wat lessen in Nimmaquote:
Het duurt alleen een kwartier voor je rond bent vanwege al die stoplichtenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
Dat keizer Karelplein lijkt me inderdaad niet prettig, maar op de fiets viel het reuze mee
nam een kruizing en wilde de weg vervolgen. Maar reed via de erkeerde kant van de middenbermquote:
Dat klinkt vaagquote:Op zondag 2 juni 2013 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
nam een kruizing en wilde de weg vervolgen. Maar reed via de erkeerde kant van de middenberm! Dus ik in zn achteruit en doorrr. Maar dat deed een ander net ook toen ik op hetzelfde kruispunt stond te wachten. Denk dat het vrij donker was of zo. Snap er niks van
Kan een keertje gebeuren!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
nam een kruizing en wilde de weg vervolgen. Maar reed via de erkeerde kant van de middenberm! Dus ik in zn achteruit en doorrr. Maar dat deed een ander net ook toen ik op hetzelfde kruispunt stond te wachten. Denk dat het vrij donker was of zo. Snap er niks van
Grumpy Kittyquote:Op zondag 2 juni 2013 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik was al chagrijnig. Dit was niet bevorderlijk voor mijn humeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |