SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Muis84 op 29-05-2013 21:04:13 ]![]()
Top!quote:
Nog 2.5 minuut eraf bij mij!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
15:43 op de 5 kilometer, ik doe het haar niet na!
Maar Susan Kuijken is dan ook prof en Nederlandse top en Europese (sub)top. Heeft ook heel veel voor colleges in Amerika gelopen en doet het dit jaar wel weer goed ja.lol
Die gaat inderdaad lekker hard. net als Adriënne Herzog, die liep hier in ermelo een keer mee met de heideloop,Die loopt ook de 5 onder de 16 minuten, maar de heideloop hier heeft misschien 300 deelnemers ofzo. Ze deed mee aan de 10 en werd toen ook 1e, ook van de mannen. Met een voor haar redelijk rustig tempo en een tijd van 34.49
.
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog 2.5 minuut eraf bij mij!lol
Die gaat inderdaad lekker hard. net als Adriënne Herzog, die liep hier in ermelo een keer mee met de heideloop,Die loopt ook de 5 onder de 16 minuten, maar de heideloop hier heeft misschien 300 deelnemers ofzo. Ze deed mee aan de 10 en werd toen ook 1e, ook van de mannen. Met een voor haar redelijk rustig tempo en een tijd van 34.49
.
![]()
![]()
Ja was leuk, echt heel toevallig dat ik toen net was wezen kijken. Had zelf een wedstrijd de week erna anders had ik ook meegedaan. Maar die toppers zie je vaak echt alleen maar op wedstrijden waar echt prijzen gewonnen kunnen worden, ze kreeg hier een heideplantje mee, samen met iedereen.quote:![]()
![]()
Wie het kleine niet eert....quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja was leuk, echt heel toevallig dat ik toen net was wezen kijken. Had zelf een wedstrijd de week erna anders had ik ook meegedaan. Maar die toppers zie je vaak echt alleen maar op wedstrijden waar echt prijzen gewonnen kunnen worden, ze kreeg hier een heideplantje mee, samen met iedereen.![]()
![]()
Lijkt me gaaf om eens toppers te zien lopen die de 5km onder de 16 minuten lopen. Dat is wel heel erg snel.
Ik vind dat ik op het moment met mijn 23.50 al verschrikkelijk snel loop. laat staan dat daar nog 8 minuten vanaf moeten. Ik ga het in ieder geval nooit halen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
En dat, mijn jongen, moet je nooit zeggen! Als je het wilt, kun je het. Althans, dat moet je geloven voordat je het überhaupt kan halen.quote:![]()
![]()
Ik vind jouw tijd ook enorm snel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef Mascleta het volgende:
Lijkt me gaaf om eens toppers te zien lopen die de 5km onder de 16 minuten lopen. Dat is wel heel erg snel.
Ik vind dat ik op het moment met mijn 23.50 al verschrikkelijk snel loop. laat staan dat daar nog 8 minuten vanaf moeten. Ik ga het in ieder geval nooit halen.![]()
Dat ga ik dan weer nooit halen.
![]()
![]()
Inderdaad, we gaan gewoon voor een nieuw WR!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
En dat, mijn jongen, moet je nooit zeggen! Als je het wilt, kun je het. Althans, dat moet je geloven voordat je het überhaupt kan halen.![]()
![]()
Ga ervoor! Ervoor gaan is belangrijker dan het behalen van. Als je vantevoren al zegt "oh, dat kan ik niet", ga je minder snel progressie maken dan wanneer je inderdaad zegt "Ik ga ervoor!"quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Inderdaad, we gaan gewoon voor een nieuw WR!
Nu is een WR misschien wel een aantal stapjes té ver voor ons allemaal, maar daar ging het me niet om![]()
![]()
Dromen mag altijd!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ga ervoor! Ervoor gaan is belangrijker dan het behalen van. Als je vantevoren al zegt "oh, dat kan ik niet", ga je minder snel progressie maken dan wanneer je inderdaad zegt "Ik ga ervoor!"
Nu is een WR misschien wel een aantal stapjes té ver voor ons allemaal, maar daar ging het me niet om![]()
![]()
Ik heb tijdens de 7HL van dit jaar Tirunesh Dibaba en Tiki Gelana zien lopen. Was erg mooi om te zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind dat ik op het moment met mijn 23.50 al verschrikkelijk snel loop. laat staan dat daar nog 8 minuten vanaf moeten. Ik ga het in ieder geval nooit halen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yes, les 7 zit erop! Het ging echt lekker.
Vrijdag les 8, daar zit geloof ik nog maar 1 minuut pauze tussen de renstukjes. Nu alweer zin in, dit is abnormaal voor mijn doen haha.![]()
Mijn kleuters zijn er wel eens heel erg mee bezig wie het eerste klaar is of het eerste op zijn plek ofzo. En dan zeg ik altijd tegen ze 'jij bent het eerste klaar van je eigen werkje' of 'je bent de eerste op jouw eigen stoel'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw tijd ook enorm snel!![]()
Dat ga ik dan weer nooit halen.
![]()
Dus ik denk dat we hier ook gewoon het snelste zijn van ons eigen lijf![]()
![]()
Ik heb ook mijn eigen wenslijstje:
5km : sub 25'
10km : sub 52'
HM : sub 1u55'
M : sub 3u55'
Ach, dromen mag...
![]()
goed gedaan!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Grutsk het volgende:
Vrijdag les 8, daar zit geloof ik nog maar 1 minuut pauze tussen de renstukjes. Nu alweer zin in, dit is abnormaal voor mijn doen haha.![]()
![]()
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Twinky het volgende:
[..]
Mijn kleuters zijn er wel eens heel erg mee bezig wie het eerste klaar is of het eerste op zijn plek ofzo. En dan zeg ik altijd tegen ze 'jij bent het eerste klaar van je eigen werkje' of 'je bent de eerste op jouw eigen stoel'.
Dus ik denk dat we hier ook gewoon het snelste zijn van ons eigen lijfHoef ook niet de snelste te zijn, maar hoop uiteindelijk toch 'mee te kunnen'.
![]()
![]()
Zie net trouwens dat de inschrijving voor de zevenheuvelenloop zaterdag begint.
Wie gaan er nog meer? Wil me ook wel inschrijven, lijkt me een hele mooie loop.![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Grutsk het volgende:
![]()
Check! Is mijn doel dit jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
Wie gaan er nog meer? Wil me ook wel inschrijven, lijkt me een hele mooie loop.![]()
![]()
Ik ben nog met mezelf in overleg... Er schijnt op zaterdag ook 5KM gelopen te worden? En het is dichtbij. En zo...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
![]()
Het lijkt me een leuke loop, maar ik hoop dan echt in de tropen te zitten met m'n eightpack.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
Wie gaan er nog meer? Wil me ook wel inschrijven, lijkt me een hele mooie loop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het schijnt dat de film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Wat een held in dat geval!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Quoi het volgende:
Forrest, die baas deed het zonder een opbouwschema. Ging gewoon lopen, klaar![]()
![]()
Hij is wel behoorlijk aan de prijs volgens mij. En zwaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
Ik!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
ik ben al megatevreden dat ik de bus nu vaker haalquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Hoef ook niet de snelste te zijn, maar hoop uiteindelijk toch 'mee te kunnen'.
en dat ik dan heel rustig naar binnen loop.
en van binnen denk ik dan KIJK DAN HOE HARD IK NIET HIJG![]()
![]()
Klopt, omdat het een jubileum is, is er op zaterdag ook een 5 en 10 kilometer loop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik ben nog met mezelf in overleg... Er schijnt op zaterdag ook 5KM gelopen te worden? En het is dichtbij. En zo...
Gewoon doen als het je leuk lijkt, is pas halverwege november. Dan ren jij dat al lang 10 keer![]()
![]()
Ja, is dat zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk aan de prijs volgens mij. En zwaar.![]()
Gister voor het eerst weer met korte broek/korte mouwen gelopen, was weer lekker. Veel te laat in het seizoen natuurlijk...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ben al megatevreden dat ik de bus nu vaker haalen dat ik dan heel rustig naar binnen loop.
Huppeltjeswandelend de bus in? Owner!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Detailsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Ik ben, als de inschrijving opent, niet in NL. Maar als ik terugkom en er is nog plek op de 5km of 10km, dan overweeg ik hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef Arquero het volgende:
[..]
Klopt, omdat het een jubileum is, is er op zaterdag ook een 5 en 10 kilometer loop.
Gewoon doen als het je leuk lijkt, is pas halverwege november. Dan ren jij dat al lang 10 keer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga mee, maar de kans is redelijk groot dat ik dit jaar niet voor een tijd ga maar in plaats daarvan mijn vriendin ga pacen in haar eerste 15km wedstrijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
Wie gaan er nog meer? Wil me ook wel inschrijven, lijkt me een hele mooie loop.
Overigens wordt dit jaar voor het eerst ook een 5km en een 10km gelopen bij de 7^^, als ik het goed begrepen heb op de (zaterdag)avond voor de 15km.![]()
nou, inmiddels doe ik het weer anders door de hardlooplesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Huppeltjeswandelend de bus in? Owner!
met een naald in mijn rug, touwtje aan mijn hoofd, staart naar beneden en mijn hart vooruit aan een lijntje
![]()
![]()
Naald in je rug.... Please explain.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef Twinky het volgende:
[..]
nou, inmiddels doe ik het weer anders door de hardlooplesmet een naald in mijn rug, touwtje aan mijn hoofd, staart naar beneden en mijn hart vooruit aan een lijntje
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bent een nobel menschquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ga mee, maar de kans is redelijk groot dat ik dit jaar niet voor een tijd ga maar in plaats daarvan mijn vriendin ga pacen in haar eerste 15km wedstrijd.
Overigens wordt dit jaar voor het eerst ook een 5km en een 10km gelopen bij de 7^^, als ik het goed begrepen heb op de (zaterdag)avond voor de 15km.![]()
Ik zou het es moeten vragen, maar daar is meneer te fanatiek voor, I guess...![]()
Qua zwaarte vind ik 'm wel meevallen, maar je kan 'm enorm zwaar maken als je 'm niet goed indeelt. Dan krijg je ongenadig er van langs in de laatste kilometers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ben al megatevreden dat ik de bus nu vaker haalen dat ik dan heel rustig naar binnen loop.
Dat heb ik als er een fietser of wandelaar voorbij komt. Heel ontspannen: 'Hallo', dan denken 'is 'ie weg, is 'ie weg??? Ja, hij is weg, eeeeen.... Adem/puf maar weer'. Hoewel ik in ieder geval de laatste paar keer niet echt zo heb hoeven hijgen dat ze het in Nijmegen konden horen.
Komt misschien weer bij de 7 of 10 minuten.
![]()
Volgend jaar maar doen. Overigens lijkt mij November ook niet een geweldige maand om te gokken op droog weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Arquero het volgende:
Wie gaan er nog meer? Wil me ook wel inschrijven, lijkt me een hele mooie loop.
Wel mooie shirts!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Maar het zijn heuvels. Echte. Met hellingen. Hoge.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef Arquero het volgende:
[..]
Klopt, omdat het een jubileum is, is er op zaterdag ook een 5 en 10 kilometer loop.
Gewoon doen als het je leuk lijkt, is pas halverwege november. Dan ren jij dat al lang 10 keer![]()
![]()
Het is ook een beetje eigenbelangquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bent een nobel mensch![]()
Ik zou het es moeten vragen, maar daar is meneer te fanatiek voor, I guess...Voor mijn marathondebuut zal ik veel trainingsuren moeten maken en dan heeft ze dus niet zoveel aan me, dus dat moet gecompenseerd worden
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 20:38:36 ]![]()
Dat je rug een naald is, die lang en kort kan, maar altijd recht. En dan moet je dus rechtop lopen, en dan proberen heel lang en heel kort en dan daar tussenin voelen welke lengte het fijnste isquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Naald in je rug.... Please explain.![]()
![]()
Huh? Gisteren pas?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Gister voor het eerst weer met korte broek/korte mouwen gelopen, was weer lekker. Veel te laat in het seizoen natuurlijk...![]()
waar was de regionale top? want die tijd van haar is ee ntijd die en regionale toploper zou moeten kunnen halen volgens mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Top!
[..]
Nog 2.5 minuut eraf bij mij!lol
.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Forrest....quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Quoi het volgende:
Forrest, die baas deed het zonder een opbouwschema. Ging gewoon lopen, klaar
Heb tegen Mrs.RD gezegd dat mocht het ooit nog eens uitkomen dat ik echt niet onstervelijk ben, we niet naar "I did it my way" of "waar heen leidt de weg " gaan luisteren maar lekker met een plakje stuifcake en een kopje lauwe thee Forrest gaan kijken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aan de andere kant.. een wedstrijd in het donker lijkt mij ook wel cool!10 km wil ik dan wel.quote:Zevenheuvelennacht
De speciale jubileumloop over vijf en tien kilometer start zaterdagavond 16 november om 19.30 uur en 20.00 uur. De start- en finishlocatie en het eerste en laatste deel van het parcours zijn gelijk aan de Scholten Awater Zevenheuvelenloop op zondag. Het parcours van de tien kilometer loopt via de prachtige Meerwijkselaan. Omdat deze laan nauwelijks lantaarnpalen kent, zal de organisatie deze op een speciale wijze tijdelijk verlichten. Voorafgaand aan deze twee afstanden wordt om 18.00 uur gestart met de Mini Zevenheuvelenloop. Dit is een loop over 800 meter voor basisscholieren uit groep vijf tot en met acht.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
van die droge cake die je standaard op begravenisen krijgquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
even van zijn FB pagina gejat...
Kilian Jornet...vandaag tijdens zijn rondje, wat een baas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je me zegt hoe, prima!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
23 Juni 2013 - Balclutha HM (Balclutha)
• RD - HM
Muisje, zou je me in de OP willen zetten?![]()
Heb je die vorig jaar ook niet gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
• RD - HM
Muisje, zou je me in de OP willen zetten?
Op het NK van 2012 liep de snelste vrouw 15:19 op de 5000m op de baan. Dan is die 15:43 vrij netjes IMHO.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waar was de regionale top? want die tijd van haar is ee ntijd die en regionale toploper zou moeten kunnen halen volgens mij![]()
ja, mooie graadmeter om te kijken of ik in een jaar vooruit ben gegaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je die vorig jaar ook niet gedaan?
Was toen mijn eerste HM weer na 15 jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is het zeker, maar vooral haar tijd op de 10km tijdens de heideloop is een tijd waar een mannelijke regionale toploper bij in de buurt zou moeten kunnen komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op het NK van 2012 liep de snelste vrouw 15:19 op de 5000m op de baan. Dan is die 15:43 vrij netjes IMHO.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij ging het RD om Herzog bij de Heideloop. De regionale topmannen zouden dat moeten kunnen lopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op het NK van 2012 liep de snelste vrouw 15:19 op de 5000m op de baan. Dan is die 15:43 vrij netjes IMHO.![]()
Die 15:43 bij de Marikenloop is trouwens erg netjes, zeker als je bedenkt dat het oude parcoursrecord op naam van Lornah Kiplagat stond. Het is toch wel heel stoer als je die met 9 13 seconden uit de boeken loopt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 21:03:01 ]![]()
Mja.. Emile dercksen ofzo die wint hier altijd de competitie die ik dit jaar gewonnen heb :p die liep er 10 seconden achter. De rest van de top, geen idee of er hier nog snellere lopen, was afwezig..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waar was de regionale top? want die tijd van haar is ee ntijd die en regionale toploper zou moeten kunnen halen volgens mij![]()
![]()
Oooh ja, ik zit het weer helemaal verkeerd te interpreterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij ging het RD om Herzog bij de Heideloop. De regionale topmannen zouden dat moeten kunnen lopen.Sorry RD
Zomaar mijn clubgenoot voorbij stormenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die 15:43 bij de Marikenloop is trouwens erg netjes, zeker als je bedenkt dat het oude parcoursrecord op naam van Lornah Kiplagat stond. Het is toch wel heel stoer als je die met 9 seconden uit de boeken loopt.![]()
![]()
![]()
Lesje 20 van Evy zit er weer op en ging boven verwachting goed Geen last van de kuiten, op het einde net een beetje de schenen die weer een tikkie opspeelde. Ipv 4x8 heb ik er op het einde maar 11 van gemaakt (8-8-8-11 dus) omdat ik nog lang niet thuis was. Heb wel het tempo redelijk laag gehouden (6:30 ongeveer in de loopstukken), maar daarmee het zonder enige moeite vol kunnen houden.
http://www.endomondo.com/workouts/196284960/3009947
Vrijdag les 21, 10-10-12.. dat zou ook een makkie moeten zijn na vandaag... ging me verbazend goed af die 11 minuten op het einde.. Ben weer helemaal happy..![]()
Je staat erbij (geloof ik).quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
• RD - HM
Muisje, zou je me in de OP willen zetten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef CRX_master het volgende:
Lesje 20 van Evy zit er weer op en ging boven verwachting goed Geen last van de kuiten, op het einde net een beetje de schenen die weer een tikkie opspeelde. Ipv 4x8 heb ik er op het einde maar 11 van gemaakt (8-8-8-11 dus) omdat ik nog lang niet thuis was. Heb wel het tempo redelijk laag gehouden (6:30 ongeveer in de loopstukken), maar daarmee het zonder enige moeite vol kunnen houden.
http://www.endomondo.com/workouts/196284960/3009947
Vrijdag les 21, 10-10-12.. dat zou ook een makkie moeten zijn na vandaag... ging me verbazend goed af die 11 minuten op het einde.. Ben weer helemaal happy..Netjes!
![]()
![]()
quote:
al was het alleen al om een goed excuus te hebben voor een weekendje wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
De Monnikenloop op schiermonnikoog lijkt me wel tof eigenlijk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar heb ik stiekem ook al een paar keer naar zitten kijken. Mede ook omdat ik heel veel jeugdherinneringen op dat eiland heb liggen. Ik ben daar als kind vaak geweest met de familie. Enkele jaren ben ik met mijn studiegenoten van de Fotoacademie ook een paar dagen op Schiermonnikoog geweest en het voelde als thuiskomen. Zou daar graag een keer een weekendje heen gaan en een wedstrijd lopen. lijkt me mooi!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
De Monnikenloop op schiermonnikoog lijkt me wel tof eigenlijk.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Vind de Zevenheuvelenloop altijd zo ontieglijk ver reizen, maar aan de andere kant is het ook wel weer een onwijs gaaf parcours en is het wel een van de weinige gave en snelle 15 kilometers van Nederland en tsja, onder het uur lopen is toch ook nog wel een van m'n doelen...
Denk dat ik mij misschien toch wel ga inschrijven ervoor, heb ik gelijk een mooi trio wedstrijden in het najaar met DtD, halve Amsterdam, Zevenheuvelenloop. En dan heb ik de komende weken nog om te beslissen of ik naar de Nurburgring wil en evt. ook nog een offroad duathlon wil ga doen in november (run 5k - mtb 20k - run 2.5k).![]()
Die foto van Killian Jornet trouwens.Je zal hem zo even zien voorbij stormen onder een stoeltjeslift in de Alpen...
Heb dit jaar toen ik in Les Arcs was nog een stukje 'gerend' boven de 3.000 meter, maar dan ben je echt binnen no-time buiten adem, damn.
Jack does it in real time...![]()
Ik vind Nijmegen wel prima te doen, ik ga in de trein zitten en 2 uur en 5 minuten later kom ik in Nijmegen aan. Prima! AlIeen moet er niet teveel misgaan, dan wordt het wel wat zeuren.![]()
Ja? Het was eindelijk boven de 13 graden hier. Het is hier in Den Helder sowieso in de lente een graad of 5 kouder dan elders in het land door het koude zeewater aan 3 kanten, en dan die wind er nog bij. In maart hadden we een paar dagen warm weer in Nederland toen was het op plekken 26 graden geloof ik, hier was het toen 18, maar dat viel niet op een trainingsdag aangezien ik met een groep trainquote:En maar 1 a 2 keer per week..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo, dat was de loopgroep weerHad voor m'n gevoel al heel lang niet gelopen, maar eigenlijk heb ik maar 1keer overgeslagen.. en wel heel veel gewerkt. Was wel weer lekker
Meteen even de rest op de Zuidersterloop gewezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, maar vanaf een graad of 10 is kort-kort toch prima te doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja? Het was eindelijk boven de 13 graden hier. Het is hier in Den Helder sowieso in de lente een graad of 5 kouder dan elders in het land door het koude zeewater aan 3 kanten, en dan die wind er nog bij. In maart hadden we een paar dagen warm weer in Nederland toen was het op plekken 26 graden geloof ik, hier was het toen 18, maar dat viel niet op een trainingsdag aangezien ik met een groep trainEn maar 1 a 2 keer per week..
![]()
Het is hier anderhalve maand niet warmer geweest dan 11 a 12 graden, en met die wind erbij is kort echt niet lekker hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf een graad of 10 is kort-kort toch prima te doen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Haha ja precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al was het alleen al om een goed excuus te hebben voor een weekendje wegJa kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Daar heb ik stiekem ook al een paar keer naar zitten kijken. Mede ook omdat ik heel veel jeugdherinneringen op dat eiland heb liggen. Ik ben daar als kind vaak geweest met de familie. Enkele jaren ben ik met mijn studiegenoten van de Fotoacademie ook een paar dagen op Schiermonnikoog geweest en het voelde als thuiskomen. Zou daar graag een keer een weekendje heen gaan en een wedstrijd lopen. lijkt me mooi!![]()
Hier nog aan het twijfelen over de 7 ^^, lijkt me wel gaaf. Heb ook mijn eerste Dam tot Damloop gepland staan en weet nog niet of ik dan nog een lange wedstrijd wil lopen of me misschien meer wil richten op kortere afstanden en het verhogen van mijn snelheid![]()
![]()
Ja hier is het ook al maanden 10 a 12 graden. En het waait langs de zuid-hollandse kust ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is hier anderhalve maand niet warmer geweest dan 11 a 12 graden, en met die wind erbij is kort echt niet lekker hoor![]()
Onder 12 a 13 graden ga ik niet met korte kleding lopen iig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hier is het ook al maanden 10 a 12 graden. En het waait langs de zuid-hollandse kust ook.Mij te koud.
In die regio waait het vaak kouder ofzo. Dan is het hier nog wel ok qua wind, maar als ik dan daar de trein uitstap is het echt alsof m'n bloed instant bevriest. Zo, door m'n winterjas en trui en sjaal en muts heen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hier is het ook al maanden 1o a 12 graden. En het waait langs de zuid-hollandse kust ook.![]()
Het enige wat er fout kan gaan aan die trein is dat ie Ede-Wageningen passeert zonder te stoppen (is me weleens overkomen).quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind Nijmegen wel prima te doen, ik ga in de trein zitten en 2 uur en 5 minuten later kom ik in Nijmegen aan. Prima! AlIeen moet er niet teveel misgaan, dan wordt het wel wat zeuren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder 12 a 13 graden ga ik niet met korte kleding lopen iig.Mij te koud.
![]()
![]()
Lang/lang gaat nog eens hot and happening worden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Soms loopt ie in Den Helder al vertraging op, terwijl hij daar een half uur stilstaat. Dan zijn ze nog wel eens een machinist kwijt. Of er is een vrachtwagen tegen de spoorbrug aangereden en de trein kan niet verder dan Anna Paulowna. Of er springt iemand voor in Heiloo. Of de wissel bij Uitgeest is stuk. Dan laten ze de vertraagde sprinter voorgaan waardoor de trein ook aan een LDL gaat doen. Dan is het spoor in Amsterdam vol, dus wachten. Op Amsterdam raken ze weer een machinist kwijt. En dan ben je nog maar in Amsterdamquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het enige wat er fout kan gaan aan die trein is dat ie Ede-Wageningen passeert zonder te stoppen (is me weleens overkomen).![]()
![]()
Nee kort-kort all the way! Ook in de winter! Niet miepenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef slacker_nl het volgende:
Lang/lang gaat nog eens hot and happening worden..
![]()
Lang-langquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee kort-kort all the way! Ook in de winter! Niet miepen.
Bij mijn loopgroep hadden de oude mannen vorige week nog handschoenen aan omdat de wind zou koud was
Eentje had ze niet mee en had toen maar een paar uit de gevonden-voorwerpen-bak gevist
![]()
![]()
Ik loop nog steeds in lange broeken, ben zelfs nog niet op het punt dat ik een tight aan doe (al heb ik er een in de kast liggen). Wel een t-shirt, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kort/kort, not even once...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Owja! Of dan knalt ie op een brommer bij Koog-Zaandijk. Ik ken dat!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
Soms loopt ie in Den Helder al vertraging op, terwijl hij daar een half uur stilstaat. Dan zijn ze nog wel eens een machinist kwijt. Of er is een vrachtwagen tegen de spoorbrug aangereden en de trein kan niet verder dan Anna Paulowna. Of er springt iemand voor in Heiloo. Of de wissel bij Uitgeest is stuk. Dan laten ze de vertraagde sprinter voorgaan waardoor de trein ook aan een LDL gaat doen. Dan is het spoor in Amsterdam vol, dus wachten. Op Amsterdam raken ze weer een machinist kwijt. En dan ben je nog maar in Amsterdam
Er zit een NS-meisje in mijn loopgroep, zal der volgende week even aansporen om ervoor te zorgen dat jouw treinen geen vertragingen meer krijgen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ede-Wageningen! Ik kom uit dat gehucht! (Ede...).quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het enige wat er fout kan gaan aan die trein is dat ie Ede-Wageningen passeert zonder te stoppen (is me weleens overkomen).
Overigens *moet* ik de Zevenheuvelenloop wel lopen denk ik. Heb het op mijn werk vrij vaak over hardlopen en ik werk in Nijmegen. Mijn collega's gaan ook lopen, dus ik ontkom er niet aan!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Ik ben trouwens weer helemaal hip: ik heb als Marikensupporter nog bij een van die standjes een waterafstotende Spibelt gekocht (met gellusjes) en de Bibbits vallen als het goed is morgen door de brievenbus.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/196298566/5408182
zo weer rondje met de loopgroep gedaan. Ging redelijk, ben beetje verkouden.![]()
Ik wil ook meedoen met de zevenheuvelenloop! Vond het vorig jaar echt heel leuk om te doen, zo enorm massaal maar wel enorm goed geregeld!
Het parkoers vond ik juist helemaal niet zo zwaar, vooral omdat je de 'grote' klim al redelijk vroeg hebt en daarna gewoon een beetje op en neer gaat en dan op het eind weer lekker naar beneden finishen. Het is ook niet voor niets de snelste 15km van de wereld.![]()
![]()
ja ik ga me ook inschrijven voor de 7hills.
voor de hoofdrace. maar vind het tshirt van de nachtrun ook zo mooi. zucht haha!
en in oktober dan de singelloop in breda. alleen de afstand weet ik nog even niet.
en morgen of overmorgen valt er iets leuks in mijn brievenbus.
compressiesokken en een nike + sportwatch in de kleur blauw.
even kijken of het me bevalt en anders ga ik voor de garmin 410.
en volgende week eens kijken bij een hardloopcentrum in horst. een schoenanalyse.
vakantiegeld olee olee!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Aww yeah, bedenk me net dat ik morgen vóór school moet gaan lopen. Betekent dus dat ik eerder weer mag lopen. Zin innnn![]()
![]()
Bij welke loopgroep zit je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef _Zeddicus_ het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/196298566/5408182
zo weer rondje met de loopgroep gedaan. Ging redelijk, ben beetje verkouden.![]()
Same here...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik ben nog met mezelf in overleg... Er schijnt op zaterdag ook 5KM gelopen te worden? En het is dichtbij. En zo...
Zo'n nachtrun lijkt me wel heel gaaf zeg.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 22:01:31 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: