Dat klinkt meer alsof ze ieder moment kan bevallenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit kan zomaar eens jouw topic worden SQ ^^
Je moet niet zo veel in oud lezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof ze ieder moment kan bevallen
Tijd? Dat is toch datgene wat voorbij vliegt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd over 24 uur komt mijn lief me ophalen bij mijn ouders! Waar blijft de tijd??
Het gaat allemaal goedkomen!quote:
HOE????quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef HelloBonjour het volgende:
[..]
Het gaat allemaal goedkomen!
Ga toevallig morgen ook naar een bruiloft. Je trouwt niet toevallig in Oenkerk of wel?
Je laatste nacht als ongetrouwde.. ! Probeer te slapen en een hele fijne dag morgen! Het belooft goed weer te worden in ons mooie eindhoven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even de noodtas klaarmaken en slapen!
quote:
gewoon, kont naar achteren en ploffen en al je tule naar binnen hengelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat ben je mooi SQ! Een stralende bruid!
En nu ben je ook een mevrouw![]()
En bleiblei strak in pak!![]()
Maar toch vraag ik mij 1 ding af... Hoe ben jij in godsnaam in die auto gekomen??! Ik had al moeite met een veel grotere auto
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:55 schreef amaranta het volgende:
Dat meisje in het roodblauwe jurkje heeft trouwens ook een érg mooie jurk aan zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |