Ja ermahgerd nog maar 11 dagenquote:
Ik ben alweer een week getrouwdquote:
Ga je dat elke maandag doen voortaan?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben alweer een week getrouwd![]()
Dus een mooi moment om met mijn man![]()
![]()
op de bank film te kijken en jellybeans te eten
ja dat weet ik ook wel (en ik neem niet eens zijn naamquote:Op maandag 20 mei 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige dat er verandert is een extra ring aan je vinger en voor veel vrouwen, de naam die in je paspoort staat. Oh en een lege bankrekening.
Die lege bankrekening had ik al...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige dat er verandert is een extra ring aan je vinger en voor veel vrouwen, de naam die in je paspoort staat. Oh en een lege bankrekening.
Even nog een thumbs up, mooie foto's en leuk verslag!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen!!
Gisteren was het na 1.5 jaar voorbereiden eindelijk zover! Onze trouwdag...
Om 5.15 was ik wakker dankzij de hondjes, maar ach maakt niet uit, Een blik naar buiten maakte mij op dat moment niet zo vrolijk.. Het kwam met bakken uit de hemel....
Om kwart over 7 zat ik in de krullers, en om 8 uur werd mijn make-up gedaan, en Ik voelde mij zo prachtig!! Toen mijn haar ook klaar was, voelde ik mij echt een prinsesje!
Om half 9 werden onze hondjes opgehaald door de oppas, en vanaf toen voelde het echt als een begin, Ik hoefde niet meer op te letten, en alles draaide om mij!
etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop