Dat programma blijft wel doorgaan hoor, ze vinden wel weer anderen. Zo gaat dat tegenwoordig..quote:Op zondag 2 juni 2013 12:22 schreef Stephan5 het volgende:
Erg slecht nieuws ook vandaag. De bekende wetenschapper/Stormchaser Tim Samaras is samen met zijn zoon en collega Carl Young om het leven gekomen bij de tornado van afgelopen vrijdag in Oklahoma.
Ik keek er altijd met veel plezier naar op Discovery.
Een groot verlies voor de wetenschap, maar vooral voor de nabestaanden.
Het programma zelf is inmiddels gestopt. Reed Timmer heeft nu zijn eigen kanaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat programma blijft wel doorgaan hoor, ze vinden wel weer anderen. Zo gaat dat tegenwoordig..
Inderdaad erg zonde! Ik was op een festival en daar was de zon pas half 8 ofzo...daardoor was het aan het water wel aan de frisse kant. Goed, heel veel bekende en enkele goede platen maakten wel een hoop goed....jammer dat het dan nu zulk mooi weer is en ik me echt heel erg zondag voelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef alors het volgende:
En geheel in stijl met het chronische kutweer op zaterdag, brak de zon alweer pas om 18 uur door
Jammer dat je niet wedden kunt op het weer, de zaterdag is namelijk behoorlijk stabiel
Och jee, ik keek altijd naar Storm Chasers, Tim leek me altijd nog wel degene die relatief gezien de minste risico's nam...quote:Op zondag 2 juni 2013 12:22 schreef Stephan5 het volgende:
Erg slecht nieuws ook vandaag. De bekende wetenschapper/Stormchaser Tim Samaras is samen met zijn zoon en collega Carl Young om het leven gekomen bij de tornado van afgelopen vrijdag in Oklahoma.
Ik keek er altijd met veel plezier naar op Discovery.
Een groot verlies voor de wetenschap, maar vooral voor de nabestaanden.
Oh ja dat klopt ook, Tim had niet zo'n auto als de Dominator of de TIV...quote:Op zondag 2 juni 2013 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah in een gewone auto is een ben je gewoon kwetsbaarder dan in een volledig zelfbouw omheen met alle toetsers en bellen b.v auto verlagen tot de grond zodat er geen lucht onder kan komen die je auto omver blaast zoals de dominator 1/2/3/4
Laat ik nog even naar de supermarkt gaan, dacht ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:19 schreef Igen het volgende:
Wat is het topic toch stil hier! Zeker niks om over te klagen ofzo.
Ondertussen is het in Zuid-/Oost-Duitsland kloteweer, heel veel regen, in Passau, Heidelberg en Grimma staat het stadscentrum onder water na overstroomde rivieren...
Waar woon jij?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Laat ik nog even naar de supermarkt gaan, dacht ik.
De route langs de rivier is normaal het handigste, wist ik.
Het fietspad was nog net boven water, zag ik.
Alleen hier en daar wat plassen, dacht ik.
En toen ging het fietspad ineens wat heuvelaf en stond ik met m'n poten in 30 cm water.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat betekent het voor 'ons', dat vele water in Duitsland?
twitter:GerritHiemstra twitterde op zondag 02-06-2013 om 16:29:50Waterstand #Rijn bij Lobith is 11,73m. Grens van 12m wordt morgenochtend bereikt. Vanaf dan overstromen #uiterwaarden http://t.co/Fj1GA8T71O reageer retweet
Volgelopen uiterwaarden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:38 schreef sonnyspek het volgende:
Wat betekent het voor 'ons', dat vele water in Duitsland?
Niets bijzonders dus, alleen lullig voor de hazen en de weidevogels daar, die hebben kleintjesquote:
Nee, bij lange na niet. Als je berichten hoort dat de binnestad van Keulen volloopt dan begint het in de buurt te komenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:41 schreef sonnyspek het volgende:
Krijgen we dan zo'n situatie als vorig jaar met die dijken die het net wel houden?
Nee, in de winter staat het water in de Rijn/Lek soms meters hoger. Dit is alleen bijzonder omdat het zomer is.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:41 schreef sonnyspek het volgende:
Krijgen we dan zo'n situatie als vorig jaar met die dijken die het net wel houden?
Dresden.quote:
http://www.pnp.de/region_(...)im-Fotostrecken.htmlquote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Passau staat de binnenstad onder water zie ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |