quote:
Je bent van de recherche ? Of van de NSB ? Of waarom zou ik anders voor jou moeten bewijzen dat ik een tankpas heb gekregen ?quote:
niet alleen voor mij, voor heel fokquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent van de recherche ? Of van de NSB ? Of waarom zou ik anders voor jou moeten bewijzen dat ik een tankpas heb gekregen ?
Dit topic is worthless without picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent van de recherche ? Of van de NSB ? Of waarom zou ik anders voor jou moeten bewijzen dat ik een tankpas heb gekregen ?
Wat heeft de NSB met fake-tankpassen van doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
VRIENDEN. Je moet leren lezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
Alsof mensen serieus een tankpas cadeau doen t.w.v 150 euro
Met een aantal vrienden is dat toch niet gek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
Ja, maar geen tankpas. Wel grappig verzonnen van je hoor. Ik moest even glimlachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
VRIENDEN. Je moet leren lezen.
Of ken je het fenomeen niet dat je met elkaar geld verzamelt en daar iets voor koopt?
Maar ken jij het fenomeen van verzonnen topics?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of ken je het fenomeen niet dat je met elkaar geld verzamelt en daar iets voor koopt?
Dat jij nog in de snoepzakjes-fase zit wil niet zeggen dat anderen geen tankpas kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar geen tankpas. Wel grappig verzonnen van je hoor. Ik moest even glimlachen.
We besteden meer aandacht aan hem en zijn cadeau dan zijn vrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat een agressie ook van ts, alsof wij persoonlijk hem die pas gegeven hebben
Nou aan een snoepzakje had je meer gehad he? Maar wees jij maar gelukkig met je zelfverzonnen tankpasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dat jij nog in de snoepzakjes-fase zit wil niet zeggen dat anderen geen tankpas kunnen krijgen.
Doe gewoon niet zo kudt en post die pasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat jij nog in de snoepzakjes-fase zit wil niet zeggen dat anderen geen tankpas kunnen krijgen.
Je snapt toch wel dat men gewoon wilt zien wat je vrienden van die pas gemaakt hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is-ie nu snel aan het knippen en plakken.quote:
Zonde, had potentiequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Fiorano het volgende:
Hij was even leuk, maar geen foto's van pas = verzonnen. TS blijkt geen vrienden te hebben en vraagt op Fok! om aandacht
Alsof je gaat rondrijden op zoek naar een tankstation waar je nog nooit van hebt gehoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef Japie_Tepel het volgende:
En niet even gegoogled en gevonden dat het met Lego te maken had.
Wel beweren dat je er tijd en benzine hebt ingestopt. Verzonnen topic!
Ja, als die nou van tevoren even met photoshop zo'n pas in elkaar had gezet.quote:
In de eerste regel staat notabene "vrienden" dan weet je toch al genoeg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je gaat rondrijden op zoek naar een tankstation waar je nog nooit van hebt gehoordDat mensen dit het lezen van de OP nog twijfelde aan de serieusheid van dit topic.
dit jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je gaat rondrijden op zoek naar een tankstation waar je nog nooit van hebt gehoordDat mensen dit het lezen van de OP nog twijfelde aan de serieusheid van dit topic.
Burn baby burn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef TUFKAL het volgende:
In de eerste regel staat notabene "vrienden" dan weet je toch al genoeg?
man man man, 0/0 voor voorbereiding hoor, ts.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is-ie nu snel aan het knippen en plakken.
Dat brengt de totaalscore op een heel magere 1. Voor de 'moeite'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
man man man, 0/0 voor voorbereiding hoor, ts.
"wil zien"quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef NietDoen het volgende:
Je snapt toch wel dat men gewoon wilt zien wat je vrienden van die pas gemaakt hebben?
"omdat je je naam goed gespeld hebt", maar zelfs dat gaat niet op in dit geval.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat brengt de totaalscore op een heel magere 1. Voor de 'moeite'.
Zijn me dunkt gewoon 15 mede-autisten van Lego-verzamelaars-vereniging "In mijn Nopjes '63".quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
Gemiddeld geven vrienden iets van ¤10 p.p uit voor een verjaardagscadeautje, een bonnetje, wat drank.
Dit zou betekenen dat TS in elk geval 15 real life vrienden heeft...
Met 150 euro kan je alles kopen wat lost en vast zit bij de wibra.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef TUFKAL het volgende:
Beter geven ze je een cadeaubon van 150 euro van de Wibra.
Heb je zoveel vrienden trouwens TS?
Wat een paupervrienden heb jij danquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
Gemiddeld geven vrienden iets van ¤10 p.p uit voor een verjaardagscadeautje, een bonnetje, wat drank.
Tien euro maar? Fijne vrienden heb jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
10 euro? Weet niet wat voor vrienden jij hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een paupervrienden heb jij dan
Tenzij je in groep 8 zit, dan vind ik je heel 'cool'.
quote:
Wat een felle reacties ineens, moeten jullie wat kwijt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
10 euro? Weet niet wat voor vrienden jij hebt.
Nee. Maar in het geval van een tientje p.p. is dat wel mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
vrienden kwalificeren op basis van geld
Ja dat je een pauper bent met paupervrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een felle reacties ineens, moeten jullie wat kwijt?
Nee maar ja dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee. Maar in het geval van een tientje p.p. is dat wel mogelijk.
Dit ja. Cliché, maar het gaat toch echt om het idee en de moeite.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
vrienden kwalificeren op basis van geld
Het zit je zwaar zie ik. Geen probleem, je zal wel blij zijn dat de ogen even niet gericht zijn op jouw geprobeerde grap die niet goed heeft uitgepakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat je een pauper bent met paupervrienden.
Met je zakgeld.
Moet je 'm stoer zien doen. Met zijn cadeau gekregen waardeloze Lego-tankpasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een paupervrienden heb jij dan
Tenzij je in groep 8 zit, dan vind ik je heel 'cool'.
Zegt meneertje-ik-heb-een-nepcadeu-gekregen-maar-eigenlijk-is-dat-verzonnen-want-ik-heb-geen-vrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat je een pauper bent met paupervrienden.
Met je zakgeld.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je 'm stoer zien doen. Met zijn cadeau gekregen waardeloze Lego-tankpas.
Denken dat dit echt is terwijl DB TS is.quote:
Ja man, wat nu? Online in WoW afspreken en elkaar daar maar afmakenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef TNA het volgende:
Tweedeling in het topic. De ene groep heeft royale vrienden, de andere groep denkt dat een tientje genoeg is.
En dan heb je nog de tweedeling in mensen die meteen roepen dat het verzonnen is (autisten, ze herkennen de vriendengroep humor niet uit de OP) en de mensen die precies weten waar het over gaat (genieën).quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef TNA het volgende:
Tweedeling in het topic. De ene groep heeft royale vrienden, de andere groep denkt dat een tientje genoeg is.
Er is ook een tweedeling in hoe mensen tweedelingen maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan heb je nog de tweedeling in mensen die meteen roepen dat het verzonnen is (autisten, ze herkennen de vriendengroep humor niet uit de OP) en de mensen die precies weten waar het over gaat (genieën).
En dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Er is ook een tweedeling in hoe mensen tweedelingen maken.
Godsamme als er zoveel delingen zijn blijft er dadelijk niets meer over van die tankpas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er maar 10 groepen mensen, zij die binair lezen en zij die dat niet doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef TNA het volgende:
Willen geloven dat DB dit topic serieus meent.quote:
Zuurpruimquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Willen geloven dat DB dit topic serieus meent.
Normale mensen googelen waar de dichtsbijzijnde zou zijn. Als hij dat typte was het nog een beetje realistisch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2x de helftquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Godsamme als er zoveel delingen zijn blijft er dadelijk niets meer over van die tankpas.
quote:
Even scrollen in jouw posthistorie levert me in 10 seconden al op dat je je nogal snel verveelt:quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef LethalNinja het volgende:
Als je even door zijn postgeschiedenis spit dan zie je dat hij vroeger vaker met verhaaltjes kwam voor entertainment. Beetje wat verzinnen, beetje stoer doen en dan kan hij weer zijn kopje thee met zijn moeder drinken.
Je doet zo je best, ik waardeer je inzet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even scrollen in jouw posthistorie levert me in 10 seconden al op dat je je nogal snel verveelt:
KLB / Nieuw ik verveel me dood topic..
en dat je een drugsverslaving hebt;
KLB / Ancient Aliens
Ach. In dit geval denk ik dan ook maar; de pot verwijt de ketel.
TS is ketel en geeft daarmee toe topic verzonnen te hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even scrollen in jouw posthistorie levert me in 10 seconden al op dat je je nogal snel verveelt:
KLB / Nieuw ik verveel me dood topic..
en dat je een drugsverslaving hebt;
KLB / Ancient Aliens
Ach. In dit geval denk ik dan ook maar; de pot verwijt de ketel.
Op zich, het verzinnen van topics gebeurd vaker op KLB. Vaak worden zulke topics gesloten. Degene die zo'n topic heeft geopend die kapt er vaak mee denkt "achja ik heb mijn pleziertje gehad". Maar deze user, hij blijft gewoon koppig zijn verzonnen verhaal verdedigen. Ondertussen wild om zich heen trappend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
TS is ketel en geeft daarmee toe topic verzonnen te hebben.
En dan heb je nog de eenzame kneus aan de top met zijn kansloos verzonnen topic om mensen te kunnen veroordelen op hun reacties en vrienden adhv een geldbedrag voor een cadeauquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
En dan heb je nog de tweedeling in mensen die meteen roepen dat het verzonnen is (autisten, ze herkennen de vriendengroep humor niet uit de OP) en de mensen die precies weten waar het over gaat (genieën).
Ga lekker jointjes roken johquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Op zich, het verzinnen van topics gebeurd vaker op KLB. Vaak worden zulke topics gesloten. Degene die zo'n topic heeft geopend die kapt er vaak mee denkt "achja ik heb mijn pleziertje gehad". Maar deze user, hij blijft gewoon koppig zijn verzonnen verhaal verdedigen. Ondertussen wild om zich heen trappend.
Best vermakelijk eigenlijk
HAHA JIJ HEBT OOK VRIENDEN DIE 10 EURO GEVEN OF WAT ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan heb je nog de eenzame kneus aan de top met zijn kansloos verzonnen topic om mensen te kunnen veroordelen op hun reacties en vrienden adhv een geldbedrag voor een cadeau
Ok manquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga lekker jointjes roken joh
Met je verslaving.
Nee, ik krijg snoepzakjes toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
HAHA JIJ HEBT OOK VRIENDEN DIE 10 EURO GEVEN OF WAT ?
Hehe ja man, eerst grappig proberen te zijn, dan stoer proberen te zijn. En als alles niet werkt maar doen alsof je bewust aan het trollen was. Dit was in 2005 al niet meer geloofwaardig. Hier gaat een sl()tje op want crap hebben we al genoeg in KLB.quote:
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef LethalNinja het volgende:
Ik had hem niet moeten sluiten, excuses daarvoor hij is weer open.
Regel jij nu wel een pic van die tankpas?quote:
Nog erger: Een neptankpas geven voor een verjaardag, wat voor vriend ben je danquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
Naam van afbeelding:quote:
1 | http://www.outerrimtradingco.com.au/graphics/ort/images/lego-coins.jpg |
whoa, echt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naam van afbeelding:
[ code verwijderd ].
ik dacht dat het niet mogelijk was me nog dieper te schamen dan ik al deed, maar het kan dus tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de muntjes zelf als je goed kijkt.
Dat kan TS dan ook niet, aangezien het verzonnen isquote:
Owned iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Copycat het volgende:
Vrienden die allemaal niks bijleggen voor een nepcadeau.
Ouch.
Jongen, je gaat kijken naar de naam van de afbeelding, maar er staat gewoon duidelijk LEGO op minimaal 1 van de muntjes op die fotoquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naam van afbeelding:
[ code verwijderd ].
Kut, ik ben weer eens spuit 11quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de muntjes zelf als je goed kijkt.
Haha, ja, het zou leuk verzonnen zijn van die vrienden van de TS, als dit verhaal waar is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het wel leuk verzonnen eigenlijk
wij geven meestal gewoon kaart met daarin een gratis beurt aan de hoerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |