quote:
Je bent van de recherche ? Of van de NSB ? Of waarom zou ik anders voor jou moeten bewijzen dat ik een tankpas heb gekregen ?quote:
niet alleen voor mij, voor heel fokquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent van de recherche ? Of van de NSB ? Of waarom zou ik anders voor jou moeten bewijzen dat ik een tankpas heb gekregen ?
Dit topic is worthless without picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent van de recherche ? Of van de NSB ? Of waarom zou ik anders voor jou moeten bewijzen dat ik een tankpas heb gekregen ?
Wat heeft de NSB met fake-tankpassen van doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
VRIENDEN. Je moet leren lezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
Alsof mensen serieus een tankpas cadeau doen t.w.v 150 euro
Met een aantal vrienden is dat toch niet gek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
Alsof mensen serieus een tankpas cadeau doen t.w.v 150 euro
Ja, maar geen tankpas. Wel grappig verzonnen van je hoor. Ik moest even glimlachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
VRIENDEN. Je moet leren lezen.
Of ken je het fenomeen niet dat je met elkaar geld verzamelt en daar iets voor koopt?
Maar ken jij het fenomeen van verzonnen topics?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
VRIENDEN. Je moet leren lezen.
Of ken je het fenomeen niet dat je met elkaar geld verzamelt en daar iets voor koopt?
Dat jij nog in de snoepzakjes-fase zit wil niet zeggen dat anderen geen tankpas kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar geen tankpas. Wel grappig verzonnen van je hoor. Ik moest even glimlachen.
We besteden meer aandacht aan hem en zijn cadeau dan zijn vrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat een agressie ook van ts, alsof wij persoonlijk hem die pas gegeven hebben
Nou aan een snoepzakje had je meer gehad he? Maar wees jij maar gelukkig met je zelfverzonnen tankpasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dat jij nog in de snoepzakjes-fase zit wil niet zeggen dat anderen geen tankpas kunnen krijgen.
Doe gewoon niet zo kudt en post die pasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat jij nog in de snoepzakjes-fase zit wil niet zeggen dat anderen geen tankpas kunnen krijgen.
Je snapt toch wel dat men gewoon wilt zien wat je vrienden van die pas gemaakt hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is-ie nu snel aan het knippen en plakken.quote:
Zonde, had potentiequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Fiorano het volgende:
Hij was even leuk, maar geen foto's van pas = verzonnen. TS blijkt geen vrienden te hebben en vraagt op Fok! om aandacht
Alsof je gaat rondrijden op zoek naar een tankstation waar je nog nooit van hebt gehoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef Japie_Tepel het volgende:
En niet even gegoogled en gevonden dat het met Lego te maken had.
Wel beweren dat je er tijd en benzine hebt ingestopt. Verzonnen topic!
Ja, als die nou van tevoren even met photoshop zo'n pas in elkaar had gezet.quote:
In de eerste regel staat notabene "vrienden" dan weet je toch al genoeg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je gaat rondrijden op zoek naar een tankstation waar je nog nooit van hebt gehoordDat mensen dit het lezen van de OP nog twijfelde aan de serieusheid van dit topic.
dit jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je gaat rondrijden op zoek naar een tankstation waar je nog nooit van hebt gehoordDat mensen dit het lezen van de OP nog twijfelde aan de serieusheid van dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |