"wil zien"quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef NietDoen het volgende:
Je snapt toch wel dat men gewoon wilt zien wat je vrienden van die pas gemaakt hebben?
"omdat je je naam goed gespeld hebt", maar zelfs dat gaat niet op in dit geval.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat brengt de totaalscore op een heel magere 1. Voor de 'moeite'.
Zijn me dunkt gewoon 15 mede-autisten van Lego-verzamelaars-vereniging "In mijn Nopjes '63".quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
Gemiddeld geven vrienden iets van ¤10 p.p uit voor een verjaardagscadeautje, een bonnetje, wat drank.
Dit zou betekenen dat TS in elk geval 15 real life vrienden heeft...
Met 150 euro kan je alles kopen wat lost en vast zit bij de wibra.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef TUFKAL het volgende:
Beter geven ze je een cadeaubon van 150 euro van de Wibra.
Heb je zoveel vrienden trouwens TS?
Wat een paupervrienden heb jij danquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
Gemiddeld geven vrienden iets van ¤10 p.p uit voor een verjaardagscadeautje, een bonnetje, wat drank.
Tien euro maar? Fijne vrienden heb jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
10 euro? Weet niet wat voor vrienden jij hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef LethalNinja het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een paupervrienden heb jij dan
Tenzij je in groep 8 zit, dan vind ik je heel 'cool'.
quote:
Wat een felle reacties ineens, moeten jullie wat kwijt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
10 euro? Weet niet wat voor vrienden jij hebt.
Nee. Maar in het geval van een tientje p.p. is dat wel mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
vrienden kwalificeren op basis van geld
Ja dat je een pauper bent met paupervrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een felle reacties ineens, moeten jullie wat kwijt?
Nee maar ja dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee. Maar in het geval van een tientje p.p. is dat wel mogelijk.
Dit ja. Cliché, maar het gaat toch echt om het idee en de moeite.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
vrienden kwalificeren op basis van geld
Het zit je zwaar zie ik. Geen probleem, je zal wel blij zijn dat de ogen even niet gericht zijn op jouw geprobeerde grap die niet goed heeft uitgepakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat je een pauper bent met paupervrienden.
Met je zakgeld.
Moet je 'm stoer zien doen. Met zijn cadeau gekregen waardeloze Lego-tankpasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een paupervrienden heb jij dan
Tenzij je in groep 8 zit, dan vind ik je heel 'cool'.
Zegt meneertje-ik-heb-een-nepcadeu-gekregen-maar-eigenlijk-is-dat-verzonnen-want-ik-heb-geen-vrienden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat je een pauper bent met paupervrienden.
Met je zakgeld.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je 'm stoer zien doen. Met zijn cadeau gekregen waardeloze Lego-tankpas.
Denken dat dit echt is terwijl DB TS is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |