Kvind jou alleen wel een enorm persoon die veel plezier in het leven heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom jij ook uit het mooie land van Maas en Waal dan?
Het gekke is; ik lijk mezelf dat niet te gunnen. Daarbij is een heleboel druk weggevallen nu ik niet meer werk en m'n afstuderen even heb uitgesteld, "vandaag niet dan morgen wel" is hier het motto op het moment. En toch knaagt dat ook weer aan alle kanten want bij uitstelgedrag straf ik mezelf door me uit te sluiten van leuke dingen. Complex af en toequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij mag inderdaad wel wat meer voor jezelf kiezen nu, ja!
Voor mezelf heb ik op gegeven moment besloten wat meer los te gaan laten over hoe ik me voel, voorheen deed ik dat helemaal niet. Dat was de start mijzelf te helpen, althans soms.
Wat je moeder betreft; mensen met ervaring binnen de GGZ (eerste- of tweedehands) hebben juist de voorkeur doordat je over het algemeen dan de ervaring hebt met stoornissen. Ook kunnen die mensen met ervaring meer empathie opbrengen, waar inderdaad ook een grote valkuil zitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht om mijn financiele werk achter me te laten en de zorg in te duiken maar reacties zoals deze van jou en ik ken mezelf, doe ik dat dus niet. Plus, gezien m'n moeder in een psychiatrische instelling vast zit, vrees ik dat ik ook nooit toegelaten zou worden voor een goede baan.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat in jouw vakgebied ook heel erg zou hebben.
Maar denk dat dat je ook juist zo geschikt er voor maakt.
Op het moment moet ik me ertoe zetten om iets te doen/ondernemen, anders gebeurt het niet. Ik schop mezelf naar de winkel, naar familie, die schop heb ik nodig, zonder lukt het op het moment niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je moet het buiten zelfdwang doen...
Waarom kan je niet iets doen buiten zelfdwang?
Oh maar dat heb ik ook wel. Ik kan tegenwoordig ontzettend genieten van kleine dingen in het leven.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind jou alleen wel een enorm persoon die veel plezier in het leven heeft eigenlijk.
Waarom ben jij diegene die die twee partijen tot rust moet manen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel mee bezig, alleen er word veel aan mij getrokken. Zo was ik gisterennacht bezig om 2 partijen weer tot rust te manen. Dat werkt gewoon niet...
Nope, de Kop van Overijssel. Ook mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom jij ook uit het mooie land van Maas en Waal dan?
* boks *quote:
Misschien toch nog eens overwegen dan. Geld doe ik het ook niet voor, kan blijven beleggen via een telefoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
Wat je moeder betreft; mensen met ervaring binnen de GGZ (eerste- of tweedehands) hebben juist de voorkeur doordat je over het algemeen dan de ervaring hebt met stoornissen. Ook kunnen die mensen met ervaring meer empathie opbrengen, waar inderdaad ook een grote valkuil zit![]()
Voor het geld hoef je het niet te doen, dat is een schijntje. Je moet van mensen houden om het werk goed te kunnen doen.
Maar ehm...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik ook wel. Ik kan tegenwoordig ontzettend genieten van kleine dingen in het leven.
Ik ben gelukkig met het feit dat ik een aantal ontzettend goede vrienden heb van wie ik weet dat ze er altijd voor me zullen zijn. Zelfs sommige waarvan ik het niet had gedacht maar er laatst wel achter kwam.
Dat ik een broertje heb met wie ik goed kan opschieten, 2 neven die als broers voor me zijn. Een aantal achterneefjes en nichtjes die ik mag verwennen als zijnde gewone neefjes en nichtjes etc.
Ik heb nog wel eens wat dipjes, maar ik laat het niet meer zo ver komen als een aantal jaar geleden.
Het leven is mooi, alleen soms heeft het wat mindere scenes.
Dit heb ik bijna al de mensen op mijn reis gevraagd. Wat is je drijfveer? Wat hoor ik?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm...
Waar haal jij je kracht dan uit? Ik bedoel? Wat maakt het leven dan mooi?
En die kleine dingen enzo.. Die ''fijne avonden''... Als ik daar dan aan terugdenk dan helpt dat mij nauwelijks? ''het zal wel'' denk ik dan... Raar eigenlijk?
Dat is best een goede vraag ergensquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom ben jij diegene die die twee partijen tot rust moet manen?
quote:
Misschien kan je het eens proberen op vrijwillige basis?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien toch nog eens overwegen dan. Geld doe ik het ook niet voor, kan blijven beleggen via een telefoon.
We zijn bijvoorbeeld afgelopen premier league darts begonnen met 4 vrienden om elke week bij iemand te kijken. Zo'n avondje bij elkaar, met echte vrienden, kan ik intens van genieten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm...
Waar haal jij je kracht dan uit? Ik bedoel? Wat maakt het leven dan mooi?
En die kleine dingen enzo.. Die ''fijne avonden''... Als ik daar dan aan terugdenk dan helpt dat mij nauwelijks? ''het zal wel'' denk ik dan... Raar eigenlijk?
Het zijn allemaal mensen...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Maw .. ik hoor continu, ik wil iemand anders bewijzen, terug betalen, schuldig voelen aan het feit dat de ouders 20 jaar iemand hebben geholpen etc.
Maar krijg jij geen liefde van familie en vrienden dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mensen...
Mensen zeggen dat je niet naar liefde moet zoeken en je eerst jezelf op de rails moet zetten..
Maar liefde is in mijn hoofd juist een van de weinige dingen die ik echt zou willen.
Lol @ terugvallen. Ik voel me al jaren zo en sinds kort (op 27-jarige leeftijd) gaat het een beetje zoals ik het op mijn twaalfde het graag had willen zienquote:
Denk dat dat niet opweegt tegen liefde.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar krijg jij geen liefde van familie en vrienden dan?
Maar als je het wilt krijg je het toch niet? Liefde kan je 'chemisch' toch niet zoeken? Of heb ik het nu mis? Je kunt het immers niet forceren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mensen...
Mensen zeggen dat je niet naar liefde moet zoeken en je eerst jezelf op de rails moet zetten..
Maar liefde is in mijn hoofd juist een van de weinige dingen die ik echt zou willen.
Misschien is het nog wel een meer pure vorm van liefde dan die een partner kan geven.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat dat niet opweegt tegen liefde.
Neeeeee...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar als je het wilt krijg je het toch niet? Liefde kan je 'chemisch' toch niet zoeken? Of heb ik het nu mis? Je kunt het immers niet forceren.
Ik denk dat het gevoel dat er echt van je gehouden wordt door een persoon waar jij ook holsdol op bent iets heel exclusiefs is...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is het nog wel een meer pure vorm van liefde dan die een partner kan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |