abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127568941
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef minthy het volgende:

[..]

En tóch kan dat gevoel van je het mis hebben en is het juist verstandig om het op tafel te gooien.
Dat verdoezelen van de waarheid herken ik maar al te goed, ik doe me altijd beter voor dan ik me voel. Niet handig... :')

[..]

Ik probeer het :+
Klopt maar het draait wel om heftige dingen voor mijzelf, echt niet makkelijk en tot heden zwijg ik al weer 10 jaar lang. En doe mij altijd beter voor natuurlijk, en nee niet zo handig :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
Ik lees hier veel tips die betrekking hebben op het helpen van anderen. Dat is hier nu net hetgeen me compleet uitgeput heeft, altijd anderen helpen en nooit voor mezelf leren zorgen.
Heeft iemand tips om dat wat meer aan te leren?
Proberen af te stoten, dat probeer ik tenminste...
pi_127568953
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Pfff, kan het ook nooit goed doen he
Je bent man, live with it.
Rustig aan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:23:00 #228
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127569028
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent man, live with it.
Zo voelt het soms wel ja. Of je bent te lief, of je bent een klootzak.
Meestal te lief.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:23:51 #229
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127569061
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor! Je hebt me vaak genoeg uit de spreekwoordelijke stront getrokken via dm :*
Stront hebben we hier in die boerendorpen wel verstand van.
pi_127569086
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Meestal te lief.
Oh ik kom niet onder de vrouwen.. Het zal wel :)
Rustig aan.
pi_127569105
quote:

[..]

Meestal te lief.
Zelfs hier zie ik al borderline spoken :') :P. Of je bent de beste man op aarde of je bent de personificatie van de duivel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:25:16 #232
103397 minthy
Lief-ish
pi_127569138
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat idee had ik al. Je bent een voorbeeld voor me om iig niet de zorg in te gaan en anderen te gaan helpen.
Als je het gewoon als werk kan zien, dan is het het mooiste werk wat er is én het levert je ontzettend veel voldoening op om iemand op persoonlijk vlak enorme sprongen te zien maken.
Daartegenover staat dat ik erin doorsloeg en gemiddeld 40u overwerk had per maand, werd niet uitbetaald, ik moest het in tijd weer opnemen. Tja...
Emotioneel teveel betrokken of zo, geen idee. Het lukt me nu na een maand of 2 thuiszitten nog steeds niet om het werk en bijhorende stress los te laten :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127569142
quote:
Recidive

Na één depressie gaat het nog. Bij de helft van de patiënten zal het bij een eenmalig dieptepunt blijven. Na twee depressies luidt de diag-nose 'recidiverende depressie' en is de kans op terugval al 70 procent, na drie depressies een ontmoedigende 90 procent. Dat loopt op tot bijna honderd procent.
Rustig aan.
pi_127569155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zelfs hier zie ik al borderline spoken :') :P. Of je bent de beste man op aarde of je bent de personificatie van de duivel.
Best wel een compliment ergens.
Rustig aan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:27:00 #235
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_127569216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
Ik lees hier veel tips die betrekking hebben op het helpen van anderen. Dat is hier nu net hetgeen me compleet uitgeput heeft, altijd anderen helpen en nooit voor mezelf leren zorgen.
Heeft iemand tips om dat wat meer aan te leren?
Jij mag inderdaad wel wat meer voor jezelf kiezen nu, ja!

Voor mezelf heb ik op gegeven moment besloten wat meer los te gaan laten over hoe ik me voel, voorheen deed ik dat helemaal niet. Dat was de start mijzelf te helpen, althans soms.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:27:20 #236
103397 minthy
Lief-ish
pi_127569234
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Op precies diezelfde manier, als jij meer met jezelf bezig bent qua fysiek zal dat dus ook zijn psychische effecten hebben denk ik....
Dus dan raak je constructiever van aard met je eigen gedachtes wat je zou willen doen... (dat gaat tamelijk onbewust langs je heen in ieder geval.. Bij mij is dat zo... Maar als ik een constructievere periode heb dan gaat dat een stuk beter) wat er dan voor zorgt dat je meer dingen doet die je ergens dus wel zou willen doen..
En ik denk dat dingen doen die je wilt doen voldoening geven..
Het nadeel is dat ik op het moment in een soort van zwart gat gedonderd ben en niks meer omhanden heb. M'n huis is netjes, loop er niet als een slons bij (ja, thuis :P), dat gaat allemaal wel aardig onder zelfdwang.
Tante minthy!! O+
pi_127569241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Als je het gewoon als werk kan zien, dan is het het mooiste werk wat er is én het levert je ontzettend veel voldoening op om iemand op persoonlijk vlak enorme sprongen te zien maken.
Daartegenover staat dat ik erin doorsloeg en gemiddeld 40u overwerk had per maand, werd niet uitbetaald, ik moest het in tijd weer opnemen. Tja...
Emotioneel teveel betrokken of zo, geen idee. Het lukt me nu na een maand of 2 thuiszitten nog steeds niet om het werk en bijhorende stress los te laten :)
Ik heb er over nagedacht om mijn financiele werk achter me te laten en de zorg in te duiken maar reacties zoals deze van jou en ik ken mezelf, doe ik dat dus niet :). Plus, gezien m'n moeder in een psychiatrische instelling vast zit, vrees ik dat ik ook nooit toegelaten zou worden voor een goede baan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:27:33 #238
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127569245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat in jouw vakgebied ook heel erg zou hebben.
Maar denk dat dat je ook juist zo geschikt er voor maakt.
pi_127569288
Ook altijd werk ging voor alles, en dat was wederom ook niet zo handig. En veel te veel verantwoordelijkheden gehad... Trek mij alles ook teveel aan en wil altijd zo goed mogelijk daar zijn voor iedereen. Beetje wegrennen voor jezelf kan je het zo zien.
pi_127569307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Het nadeel is dat ik op het moment in een soort van zwart gat gedonderd ben en niks meer omhanden heb. M'n huis is netjes, loop er niet als een slons bij (ja, thuis :P), dat gaat allemaal wel aardig onder zelfdwang.
Dus je moet het buiten zelfdwang doen...
Waarom kan je niet iets doen buiten zelfdwang?
Rustig aan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:29:02 #241
103397 minthy
Lief-ish
pi_127569316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Klopt maar het draait wel om heftige dingen voor mijzelf, echt niet makkelijk en tot heden zwijg ik al weer 10 jaar lang. En doe mij altijd beter voor natuurlijk, en nee niet zo handig :')

[..]

Proberen af te stoten, dat probeer ik tenminste...
Juist die heftige dingen zijn zo belangrijk om mee aan de slag te gaan. Het hoeft niet allemaal in één keer, maar je zal er iets mee moeten als het je leven zo beïnvloedt.
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:29:30 #242
103397 minthy
Lief-ish
pi_127569340
quote:

[..]

Stront hebben we hier in die boerendorpen wel verstand van.
Idem hier :P
Tante minthy!! O+
pi_127569371
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Best wel een compliment ergens.
Oe, nou dat weet ik niet. Misschien wel. Maar zo'n figuur kan binnen een uur switchen. Ik wens niemand een borderline relatie toe. Het breekt je mentaal echt tot de grond! Hoe sterk je ook in je schoenen staat. Borderliners, de high functioning ones vreten je met haar en huid op.
pi_127569393
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Juist die heftige dingen zijn zo belangrijk om mee aan de slag te gaan. Het hoeft niet allemaal in één keer, maar je zal er iets mee moeten als het je leven zo beïnvloedt.
Daar ben ik ook wel mee bezig, alleen er word veel aan mij getrokken. Zo was ik gisterennacht bezig om 2 partijen weer tot rust te manen. Dat werkt gewoon niet...
pi_127569442
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:28 schreef FAUSTI het volgende:
Ook altijd werk ging voor alles, en dat was wederom ook niet zo handig. En veel te veel verantwoordelijkheden gehad... Trek mij alles ook teveel aan en wil altijd zo goed mogelijk daar zijn voor iedereen. Beetje wegrennen voor jezelf kan je het zo zien.
Same, easy >100u in de week gepakt voor jaren lang. Qua werk was ik dan alleen wel weer een botte (rechtvaardige) lul. Maar dat zal ook sector gevoelig zijn.
pi_127569451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oe, nou dat weet ik niet. Misschien wel. Maar zo'n figuur kan binnen een uur switchen. Ik wens niemand een borderline relatie toe. Het breekt je mentaal echt tot de grond! Hoe sterk je ook in je schoenen staat. Borderliners, de high functioning ones vreten je met haar en huid op.
Ik ken ze niet...
Ik ken geen liefde ook niet...

Dus ik kan er niet over meepraten sorry.
Rustig aan.
pi_127569492
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ken ze niet...
Ik ken geen liefde ook niet...

Dus ik kan er niet over meepraten sorry.
Wees blij, je mist niks :) Volgens mij had Senor_Chang ook gevoelens of een fling met een borderliner tijdens een opname.
pi_127569509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wees blij, je mist niks :) Volgens mij had Senor_Chang ook gevoelens of een fling met een borderliner tijdens een opname.
Ik mis wel wat liefde hoor :o
Rustig aan.
pi_127569529
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Same, easy >100u in de week gepakt voor jaren lang. Qua werk was ik dan alleen wel weer een botte (rechtvaardige) lul. Maar dat zal ook sector gevoelig zijn.
Het is niet alleen werk, was dat het maar dan was het wel op te lossen :)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:35:44 #250
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127569592
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Idem hier :P
Kom jij ook uit het mooie land van Maas en Waal dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')