abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:23:20 #201
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_127566797
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat is er nog meer naast relaties, werk, educatie en hobbies?
Muziek. O+.
Goede doelen?
Anderen helpen?

Ik kan motivatie weinig uit mezelf halen, dus probeer ik tegenwoordig maar wat meer waarde te halen aan er zijn voor anderen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:26:49 #202
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127566915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:23 schreef Detroit het volgende:

[..]

Muziek. O+.
Goede doelen?
Anderen helpen?

Ik kan motivatie weinig uit mezelf halen, dus probeer ik tegenwoordig maar wat meer waarde te halen aan er zijn voor anderen.
Dat is momenteel ook mijn strategie, alleen moet het bij mij nog meer groeien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:28:47 #203
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_127566995
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is momenteel ook mijn strategie, alleen moet het bij mij nog meer groeien.
Goed bezig! ^O^.
Als je jezelf belabberd voelt, dan maar een goed gevoel voor anderen realiseren (en wellicht dat je zelf ook nog wat eraan overhoudt :P).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_127567568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:23 schreef Detroit het volgende:

[..]

Muziek. O+.
Goede doelen?
Anderen helpen?

Zo was ik dus al, alleen kwam toen borderline om de hoek kijken. Die willen niet geholpen worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:49:25 #205
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127567709
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo was ik dus al, alleen kwam toen borderline om de hoek kijken. Die willen niet geholpen worden.
Dan laat je die borderline gewoon zitten en ga je door met anderen. Wat is voor jou momenteel de grootste struikelblok op het gebied van mensen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:52:14 #206
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_127567799
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is inderdaad alsof je eigenhandig een beerput moet dreggen. Dat overleef je niet zonder schijt aan je handen (en dan kom je er relatief onschuldig vanaf!).
pi_127567947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan laat je die borderline gewoon zitten en ga je door met anderen. Wat is voor jou momenteel de grootste struikelblok op het gebied van mensen?
Toen ik er achter kwam dat er ook mensen zijn die onbewust andere mensen psychologisch pijn doen, zonder dat ze dat zelf door hebben terwijl ze wel in penibele situaties zitten. Met andere woorden, je voelt medelijden, wil ze helpen maar ze vallen je emotioneel en psychologisch alleen maar tot last. En stel dat je nu zo een persoon ontmoet en je raakt er verliefd op... mja, trek die doos van pijn en ellende maar open. De tering.

Mijn grootste struikelblok is dat ik nu met name alles bekijk op basis van persoonlijkheids stoornissen. Ik wil deze ervaring nooit weer meemaken. Mijn leven is eigenlijk veranderd toen de introductie personality disorders om de hoek kwam kijken. Sinds dien is het vertrouwen minder, het plezier weg, een toekomst bouwen hoeft niet meer. Alles is weg.

Nu? Nu doe ik maar wat. Toen? Toen zat alles vast, kids, huisje boompje beestje, namen voor de kids, hoe en wat qua werk en waar we wouden wonen. Toen ging het mis. Het was zo'n mentale fuck-up dat ik echt hoop dat jou 1e relatie nooit 1tje zal worden zoals mijn laatste is geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:52 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat is inderdaad alsof je eigenhandig een beerput moet dreggen. Dat overleef je niet zonder schijt aan je handen (en dan kom je er relatief onschuldig vanaf!).
Dit dus ;( Tot op zo'n enorme hoogte dat ik de stad niet meer indurfde waar wij ooit woonden, dat bepaalde triggers een enkeltje naar de wc zijn (nog steeds). En dat is echt geen grapje. My goodness wat heb ik veel overgegeven. :') Vergeet ook niet dat ik dus de schulden voor haar psycholoog heb opgelost (ze claimde niks terug dus kwam er plots maanden later een rekening van een paar duizend euro) en heb hem na incasso bureau belletjes zelfs flink kunnen korten en heb daarna zelfs nog gedeeltelijk een bepaald bedrag betaald :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:05:33 #208
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_127568224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:

Dit dus ;( Tot op zo'n enorme hoogte dat ik de stad niet meer indurfde waar wij ooit woonden, dat bepaalde triggers een enkeltje naar de wc zijn (nog steeds). En dat is echt geen grapje. My goodness wat heb ik veel overgegeven. :') Vergeet ook niet dat ik dus de schulden voor haar psycholoog heb opgelost (ze claimde niks terug dus kwam er plots maanden later een rekening van een paar duizend euro) en heb hem na incasso bureau belletjes zelfs flink kunnen korten en heb daarna zelfs nog gedeeltelijk een bepaald bedrag betaald :').
I feel you bro! Ik zeg: dit nooit weer! Dat jouw verhaal mag dienen voor allen die af willen rekenen met zo'n emotioneel parasiterende borderline-vriendin!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:10:39 #209
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 03:26 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ik weet het, maar het blijft lastig. Zelfs mijn eigen ik is compleet weg, heb een alter ego aangemeten waar je eng van word. Dat maakt het lastig voor wie dan ook, heb het allemaal op schrift staan wat er is gebeurt. Maar mijn gevoel zegt dat het beter is om te zwijgen.

Durf mijzelf niet eens te tonen hoe ik werkelijk ben, Konstant wist wel wat hoe ik was. Dat is ook al iets wat al vanaf mijn kind zijn speelt moest altijd maar doen wat anderen wensten. Konstant liet mij zijn zoals ik was.

Wanneer ik met een Psychiater spreek, dan vertel ik geen waarheid maar een heel ander verhaal. Dat doe ik overal wel zo, want mijn angsten zijn heel groot. Dan word het lastig... Kan mijn gevoelens niet eens fatsoenlijk uiten loop dan volledig vast, want dat mocht voor zolang niet. En dat is met mijn verdriet eveneens hetzelfde. en er zijn pas 2 mensen die het weten wat er toen is gebeurd, loop gewoon finaal vast nu ook.
En tóch kan dat gevoel van je het mis hebben en is het juist verstandig om het op tafel te gooien.
Dat verdoezelen van de waarheid herken ik maar al te goed, ik doe me altijd beter voor dan ik me voel. Niet handig... :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een aardig en goed persoon dus dan zal ik dat maar als een compliment op vatten.
Ik probeer het :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127568548
Hai..

Hoe groot is de kans dat zo een depressie gewoon levenslang is eigenlijk?
Rustig aan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:12:33 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127568556
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef minthy het volgende:

[..]

En tóch kan dat gevoel van je het mis hebben en is het juist verstandig om het op tafel te gooien.
Dat verdoezelen van de waarheid herken ik maar al te goed, ik doe me altijd beter voor dan ik me voel. Niet handig... :')

[..]

Ik probeer het :+
En volgens mij lukt het je aardig.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:13:11 #212
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568586
Ik lees hier veel tips die betrekking hebben op het helpen van anderen. Dat is hier nu net hetgeen me compleet uitgeput heeft, altijd anderen helpen en nooit voor mezelf leren zorgen.
Heeft iemand tips om dat wat meer aan te leren?
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:14:25 #213
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568636
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En volgens mij lukt het je aardig.
Ik kan niet omgaan met positiviteit, hou daar even rekening mee :7
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:15:33 #214
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127568693
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
Ik lees hier veel tips die betrekking hebben op het helpen van anderen. Dat is hier nu net hetgeen me compleet uitgeput heeft, altijd anderen helpen en nooit voor mezelf leren zorgen.
Nee eigenlijk niet, ik doe dat ook nog steeds teveel.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:16:06 #215
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127568720
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik kan niet omgaan met positiviteit, hou daar even rekening mee :7
Ok, ik vind je een heel naar persoon.
Beter?
pi_127568753
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Hai..

Hoe groot is de kans dat zo een depressie gewoon levenslang is eigenlijk?
Ben ik ook wel benieuwd naar. :) Volgens mij kan het best wel eens levenslang zijn?
pi_127568762
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik....
Als ik mijn lijf zegmaar beter verzorg.. Daar tijd voor neem.... Ik beter voor ''mezelf'' zorg.
Ik weet niet... Ik denk dat met jezelf bezig zijn op die manier ook zo zijn psychische invloeden heeft.
Rustig aan.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:17:41 #218
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568783
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet, ik doe dat ook nog steeds teveel.
Verdomd lastig als je daaruit altijd je voldoening uitgehaald hebt, eigenlijk draait m'n hele leven om anderen. Daar kom je achter als je werk wegvalt :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ok, ik vind je een heel naar persoon.
Beter?
Dat trek ik beter, komt ook meer overeen met hoe ik mezelf zie :D
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:18:33 #219
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127568815
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Verdomd lastig als je daaruit altijd je voldoening uitgehaald hebt, eigenlijk draait m'n hele leven om anderen. Daar kom je achter als je werk wegvalt :P

[..]

Dat trek ik beter, komt ook meer overeen met hoe ik mezelf zie :D
Maar ik meen het niet he :*
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:18:35 #220
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568818
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik merk bij mezelf dat ik....
Als ik mijn lijf zegmaar beter verzorg.. Daar tijd voor neem.... Ik beter voor ''mezelf'' zorg.
Ik weet niet... Ik denk dat met jezelf bezig zijn op die manier ook zo zijn psychische invloeden heeft.
Ik doelde meer op een stuk voldoening dat je uit je leven kan halen, ik kom er nu pas achter hoe belangrijk ik m'n werk heb gemaakt in de laatste jaren.
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:19:02 #221
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568837
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar ik meen het niet he :*
Verdomme... }:|
Tante minthy!! O+
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:20:03 #222
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127568880
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Verdomme... }:|
Pfff, kan het ook nooit goed doen he
pi_127568887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een stuk voldoening dat je uit je leven kan halen, ik kom er nu pas achter hoe belangrijk ik m'n werk heb gemaakt in de laatste jaren.
Dat idee had ik al. Je bent een voorbeeld voor me om iig niet de zorg in te gaan en anderen te gaan helpen.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:21:22 #224
103397 minthy
Lief-ish
pi_127568938
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Pfff, kan het ook nooit goed doen he
Oh, jawel hoor! Je hebt me vaak genoeg uit de spreekwoordelijke stront getrokken via dm :*
Tante minthy!! O+
pi_127568939
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Op precies diezelfde manier, als jij meer met jezelf bezig bent qua fysiek zal dat dus ook zijn psychische effecten hebben denk ik....
Dus dan raak je constructiever van aard met je eigen gedachtes wat je zou willen doen... (dat gaat tamelijk onbewust langs je heen in ieder geval.. Bij mij is dat zo... Maar als ik een constructievere periode heb dan gaat dat een stuk beter) wat er dan voor zorgt dat je meer dingen doet die je ergens dus wel zou willen doen..
En ik denk dat dingen doen die je wilt doen voldoening geven..
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')