Om eerlijk te zijn maakte het me echt geen donder uit, en ook niet als we morgen geen examen zouden hebben. Maarja, zo ben ik he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeteren
Maar doe dat niet bij MIJN examen.
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Favoriete land van Azië. Al is hel wel balen dat er zo weinig Engels gesproken wordt.
Nee man, ik doe niks expres, ik zweer het je.quote:
Ha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als een eckte baas.
[..]
Ja, denk niet dat ik een halfjaar M&O volhoud.
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels pratenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.
Koreanen zijn wel kaulo slimquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
Denk toch maar een minor in Zweden, want Zweedse gozers.En Koreanen zijn raar.
Heeft ook wel zijn nadelen hoor. Soms wordt je wel een beetje als een mongooltje(of ster, moeilijk te zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.
Omdat het een land met een populatie van 1,3 miljard is, kleine suggestie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels praten
Waarom is het dan online gezet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeteren
Maar doe dat niet bij MIJN examen.
Ik ga 3tm5 juni op vakantie. No way dat ze me die door de neus borenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn maakte het me echt geen donder uit, en ook niet als we morgen geen examen zouden hebben. Maarja, zo ben ik he.
Straks zijn ze slimmer dan mij, dat moeten we toch niet hebben.quote:
Je bent gewoon jelly, bitch.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat het een land met een populatie van 1,3 miljard is, kleine suggestie.
Waarom wel? De meeste mensen hebben het daar niet nodig hoor. Het is ook best wel een groot land en tevens hebben ze het niet zo op de Amerikanen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels praten
Hehe, moest hardop lachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heeft ook wel zijn nadelen hoor. Soms wordt je wel een beetje als een mongooltje(of ster, moeilijk te zeggen) aangekeken.
Ja, 3 t/m 5 juni. Het tweede tijdvak is 19 juni ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga 3tm5 juni op vakantie. No way dat ze me die door de neus boren
Lees wat topics van gogosweden en trek je conclusies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks zijn ze slimmer dan mij, dat moeten we toch niet hebben.
[..]
Je bent gewoon jelly, bitch.
Omdat leerlingen het examen hadden gejat en de verspreider het niet eerlijk vond dat sommige mensen dus een 10 gingen halen en andere ervoor zouden moeten ploeteren. Ik vind het lief.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom is het dan online gezet?
Ja weet niet hoor, maar volgensmij is het niet zo rampzalig als je denkt. In rurale gebieden wel overigens, maar in steden zal het wel meevallen. Kan je ook niet echt makkelijk zeggen want hoe groot moet de steekproef zijn om een goed beeld te krijgen, en waar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar ze willen wel meedingen met andere wereldmachten, lijkt me dat toch wel essentieel.
19 juni wil ik een diploma in mijn handjes hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, 3 t/m 5 juni. Het tweede tijdvak is 19 juni ofzo
Ik ken Gogo. Maar hij woont boven de poolcirkel, in een stad die amper bereikbaar is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Lees wat topics van gogosweden en trek je conclusies.
Heeft aan de ene kant wel logica maar aan de andere kant weet je dat de pleuris los gaat barstenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat leerlingen het examen hadden gejat en de verspreider het niet eerlijk vond dat sommige mensen dus een 10 gingen halen en andere ervoor zouden moeten ploeteren. Ik vind het lief.
In Nederland is het heel normaal dat mensen meerdere talen spreken. Daar is dat dus niet zo. De generatie die nu opgroeit, die krijgt dat meer mee. Kinderen van ouders met geld gaan naar 'goede' scholen, daar krijgen ze waarschijnlijk wel Engels. Is dus niet voor iedereen weggelegd. Volgens mij zat dat zo, maar ik weet het even niet meer zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar ze willen wel meedingen met andere wereldmachten, lijkt me dat toch wel essentieel.
Ja oke, daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja weet niet hoor, maar volgensmij is het niet zo rampzalig als je denkt. In rurale gebieden wel overigens, maar in steden zal het wel meevallen. Kan je ook niet echt makkelijk zeggen want hoe groot moet de steekproef zijn om een goed beeld te krijgen, en waar?
Ik ging sowieso al geen reet voor Frans doen, dusjaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
19 juni wil ik een diploma in mijn handjes hebben
Hm, of ze denken gewoon dat de Westerse wereld op den duur hun taal overneemt als wereldtaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Nederland is het heel normaal dat mensen meerdere talen spreken. Daar is dat dus niet zo. De generatie die nu opgroeit, die krijgt dat meer mee. Kinderen van ouders met geld gaan naar 'goede' scholen, daar krijgen ze waarschijnlijk wel Engels. Is dus niet voor iedereen weggelegd. Volgens mij zat dat zo, maar ik weet het even niet meer zeker.
Nooit gehad.quote:
Dat ook. Kaulo dikke global shift richting Pacific Rim jwtzquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, of ze denken gewoon dat de Westerse wereld op den duur hun taal overneemt als wereldtaal
http://tempsreel.nouvelob(...)ick&obref=obinsourcequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ging sowieso al geen reet voor Frans doen, dusja
Hmm, denk het niet. Westerse producten zijn luxegoederen, maar denk niet dat de taal daaraan meedingt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, of ze denken gewoon dat de Westerse wereld op den duur hun taal overneemt als wereldtaal
Misschien lees ik 'm morgenochtendquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://tempsreel.nouvelob(...)ick&obref=obinsource
hier een leuke tekst
Uitschuiving, doorschuiving, allocatievoordelen!!!!!!11!!!!111111!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ook. Kaulo dikke global shift richting Pacific Rim jwtz
Net alsof jij op tijd je nest uit kunt komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Misschien lees ik 'm morgenochtend
Heb die hele opgave verneukt geloof ik. Allemaal economie aspecten erbij gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Uitschuiving, doorschuiving, allocatievoordelen!!!!!!11!!!!111111!!!
Ik sprak laatst in de trein richting Italie met een Italiaans meisje, die notabene in DUITSLAND studeert, en toen ze me vroeg waar ik woonde, wist ze Nederland niet te plaatsenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Veel Chinzen kunnen Engels we een beetje lezen, maar een gesprek is vaak erg moeilijk. Oude mensen zijn verloren zaak, maar de jongeren spreken vaak wel een paar zinnen ja. Was wel licht verbaasd dat niemand in China Nederland lijkt te kennen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Veel Chinzen kunnen Engels we een beetje lezen, maar een gesprek is vaak erg moeilijk. Oude mensen zijn verloren zaak, maar de jongeren spreken vaak wel een paar zinnen ja. Was wel licht verbaasd dat niemand in China Nederland lijkt te kennen.
10 uur?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij op tijd je nest uit kunt komen.Hoe laat was je vandaag je nest uit?
Denk dat je daarvoor in de juiste gebieden moet zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Baas. Ik werd ieder uur uit mezelf wakker, steeds helemaal gestrest dat ik me had verslapen en zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel? Dubbele wekker gezet, jwtz
Maar ook andersom. Mensen die het recept van Foe Yong Hai op hun arm later tatoeëren in het Chineesquote:
Dat is de grapquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ook andersom. Mensen die het recept van Foe Yong Hai op hun arm later tatoeëren in het Chinees.
fok-itquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ook andersom. Mensen die het recept van Foe Yong Hai op hun arm later tatoeëren in het Chinees.
Ik heb dat ook hoor, op mijn andere schouder Babi Pangang, super hendigquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Frankrijk vind ik juist lelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Frankrijk is een prachtig land, maar er wonen Fransozen en dat is het probleem.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, op mijn andere schouder Babi Pangang, super hendig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Frankrijk is een prachtig land, maar er wonen Fransozen en dat is het probleem.
Ben na verloop van tijd maar naar Duitsland als woonland gegaan, dat leken ze vaker te snappenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat je daarvoor in de juiste gebieden moet zijn.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baas. Ik werd ieder uur uit mezelf wakker, steeds helemaal gestrest dat ik me had verslapen en zo.
Van Hitler zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben na verloop van tijd maar naar Duitsland als woonland gegaan, dat leken ze vaker te snappen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo herkenbaarZo wakker worden van: KUT KUT KUT KUT kijk je op de wekker: 8 uur 's ochtends
(had ik vanmorgen)
Ook wel eens gehad dat ik wakker werd om 10 voor 9 en omdat ik nog niet voldoende wakker was dacht dat ik ergens om 9 uur moest zijn en dan op de fiets realiseer dat ik er om 10 uur moet zijn
Hahaha. Ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Begin nu wel in te zien hoe het leven van een uitkeringstrekker er uit ziet.
Erg saai?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Begin nu wel in te zien hoe het leven van een uitkeringstrekker er uit ziet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had de wekker vandaag om 11:30 staan. Ik moest 2x op snooze drukken voordat ik eruit kwam
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]Nou ja, ben je in ieder geval op tijd.
Beter dan te laat komen.
Hong Kong, Guangzhou, Beijing, Xi-An, Chengdu (was 2 maanden geleden op het nieuws, aardbeving daar, 200 doden. Ik was erbijquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van Hitler zeker.Zag trouwens in Azië, Thailand om precies te zijn, een t-shirt met een 'grappige' cartoon van Hitler erop.
![]()
In welke steden ben jij geweest?
quote:Iedereen had een hekel aan dat vak. Dat wordt veroorzaakt doordat Fransdocenten (m/v) altijd geďnfecteerd zijn met de hierboven beschreven zurigheid. Dat noemen ze dan Francofilie.
Deze docenten hebben na de zomer ook altijd van die quezelverhalen over hoe mooi de vakantie in Frankrijk wel niet was en hoe gezellig die Franse lieden toch zijn. Vanaf klas 3 worden die verhalen uiteraard in het Frans verteld. Die lui drinken zoveel slechte wijn dat de mondhoeken door het zure structureel naar beneden staan. Tweede oorzaak is uiteraard het volledige gebrek aan autoriteit van een Fransdocent plus het feit dat je continue moet klinken alsof je ondertussen op een schuursponsje kauwt.
Je verslapen als je les moet geven.quote:
Dat is echt zo ontzettend kut hč.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo herkenbaarZo wakker worden van: KUT KUT KUT KUT kijk je op de wekker: 8 uur 's ochtends
(had ik vanmorgen)
Ook wel eens gehad dat ik wakker werd om 10 voor 9 en omdat ik nog niet voldoende wakker was dacht dat ik ergens om 9 uur moest zijn en dan op de fiets realiseer dat ik er om 10 uur moet zijn
Best veel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hong Kong, Guangzhou, Beijing, Xi-An, Chengdu (was 2 maanden geleden op het nieuws, aardbeving daar, 200 doden. Ik was erbij [ afbeelding ]), Kunming, Guilin/Yangshuo, en toen weer Hong Kong.
http://www.nu.nl/algemeen(...)rans-authentiek.htmlquote:Volgens de zegsvrouw liggen er noodscenario's klaar voor dit soort situaties, die ''gelukkig niet vaak voorkomen''. Voor zover bekend is er nooit eerder een compleet examen vroegtijdig op straat komen te liggen.
Ikweetquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend kut hč.
[..]
Best veel.Niet gedeelte Shanghai en tegenover Taiwan dus?
Meh, beetje proefwerken van mijn pa nakijken en solliciteren op kutbaantjes. Minimaal 10 uur per dag slapen. Zo slecht is het nog nietquote:
quote:Als 's zomers al die ANWB-lezers met hun caravan volgeladen met aardappels en pindakaas naar de animatie-camping in Frankrijk gaan kan ik me de af en toe wat meer afstandelijke houding van de Fransman dus best indenken.
Nope, ik moest keuzes maken want had niet eeuwig de tijd. Dus ja, toen maar binnenland ingegaan. China is echt absurd groot, ik onderschatte het echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend kut hč.
[..]
Best veel.Niet gedeelte Shanghai en tegenover Taiwan dus?
Haha ik moest wel grinnikenquote:
jijkweetquote:
Mja, klein zou ik het niet noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nope, ik moest keuzes maken want had niet eeuwig de tijd. Dus ja, toen maar binnenland ingegaan. China is echt absurd groot, ik onderschatte het echt.
Ja, moet je even zoeken op twitter ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:17 schreef Rezania het volgende:
Wtf, er zat een brief bij dat examen? Link?
quote:Komt een vrouw bij de psychiater en zegt tegen hem: “Er moet toch meer in mijn leven zijn.” “Als ik naast mijn man Adriaan op de bank zit denk ik…ik wil meer in mijn leven, meer aandacht, meer liefde… passie.. maar ik wil wel graag bij hem blijven.” Zegt de psychiater: “Dus u wilt Passie en Adriaan?”
Jongen, geef me die link nou maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, moet je even zoeken op twitter ofzo
omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De dagelijkse slechte grap van mijn oom komt er weer aan:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu staat ie op twitteriktwitter:ItsMariska twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:15:59Tijdvak 2 van Frans nu ook uitgelekt http://t.co/6h0NxU9nCX reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb deze matige grap op FOK! gezetseems legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu staat ie op twitteriktwitter:ItsMariska twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:15:59Tijdvak 2 van Frans nu ook uitgelekt http://t.co/6h0NxU9nCX reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb deze matige grap op FOK! gezetNu is het zeker wachten op tijdvak 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu staat ie op twitteriktwitter:ItsMariska twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:15:59Tijdvak 2 van Frans nu ook uitgelekt http://t.co/6h0NxU9nCX reageer retweet
Nou, hij had beter het examen Nederlands kunnen jatten, tering.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even een lolly met dat knetterspul eten. Van de Bart Smit.
Daarna slapen.
Mijn grappen jattenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hij had beter het examen Nederlands kunnen jatten, tering.
Whut?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even een lolly met dat knetterspul eten. Van de Bart Smit.
Daarna slapen.
Als ik jou in de SC zie verschijnen slaat mijn hart altijd een slag overquote:
Dus niet wanneer ik wil?quote:
Vuist in je anus.quote:
quote:
omg omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik jou in de SC zie verschijnen slaat mijn hart altijd een slag over
En in de TC 3![]()
![]()
Lastig he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus niet wanneer ik wil?
[..]
Vuist in je anus.
Oh diequote:
Nee als je in de TC komt slaat mijn hart 3 slagen overquote:
Hoe oud ben jij trouwens?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo'n ding heb gehad, moet toch wel in groep 7 zijn geweest
Ik kan het hebben, ja.quote:
Oempf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee als je in de TC komt slaat mijn hart 3 slagen over
Ik twee jaar geleden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo'n ding heb gehad, moet toch wel in groep 7 zijn geweest
Oh gewoon omdat je een paar weken in China wasquote:
Nu weet je meteen wie ik stiekem wel leuk vindquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, ja.
[..]
Oempf.
[..]
Ik twee jaar geleden.Moet je een keer bij de Bart Smit kijken. Heb je ook candy spray en al die shit van toen.
Was dat met een sneer naar iemand anders bedoelt die dat niet kan hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, ja.
[..]
Oempf.
[..]
Ik twee jaar geleden.Moet je een keer bij de Bart Smit kijken. Heb je ook candy spray en al die shit van toen.
omg omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu weet je meteen wie ik stiekem wel leuk vind
o, je hebt mij doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat met een sneer naar iemand anders bedoelt die dat niet kan hebben?![]()
Jup. Afgelopen twee jaar druk bezig geweest met het ontwijken van studerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gewoon omdat je een paar weken in China wasAlleen of?
Gemeenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jup. Afgelopen twee jaar druk bezig geweest met het ontwijken van studeren
Trombose gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nu al de hele dag pijn aan mijn linker bovenbeen. Wat is deze?
Jordy en een beurt, ha!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eerst is Jordy aan de beur, gr gr.![]()
![]()
![]()
[..]
Tuurlijk niet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eerst is Jordy aan de beur, gr gr.![]()
![]()
![]()
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Armtyfus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
kutlevenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
Jezus hou eens even opquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jordy is dan ook 10 keer knapper
Oh, boehoe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jordy is dan ook 10 keer knapper
Als ik nakijk plaats ik ook gewoon eenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat een emo.gif effectiever is dan een pennenstreek van je leraar.
Je linker bovenbeen is een grote puist gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik nakijk plaats ik ook gewoon eenmet een stempel bij domme fouten, veel effectiever dan een x-je.
Dan kan je het dus niet hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
Mijn tanden rotten zowat weg van dit snoep.
Ik zou ook leraar moeten worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik nakijk plaats ik ook gewoon eenmet een stempel bij domme fouten, veel effectiever dan een x-je.
dat lijt tot sex zoiezo :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
rezzie zullen we anders gewoon cam versie downloaden en saampjes op de bank kijken :$
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een meisje had bij een topografievraag "Loch Ness" ingevuld op de plek van London
MEESTER? Wat is het antwoord op deze vraag?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou ook leraar moeten worden.
'Wtf, hoe kom je hieraan?'
'Je bent echt een mongool'.
'Dit is de meest achterlijke fout die ik ooit heb gezien'.
'Ik zou gewoon stoppen en bij de Mac gaan werken'.
'_____!!!!!!!!!! '
'Ik ben na vraag 3 maar gestopt. Bekijk het je maar'.
Bazenleraar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou ook leraar moeten worden.
'Wtf, hoe kom je hieraan?'
'Je bent echt een mongool'.
'Dit is de meest achterlijke fout die ik ooit heb gezien'.
'Ik zou gewoon stoppen en bij de Mac gaan werken'.
'_____!!!!!!!!!! '
'Ik ben na vraag 3 maar gestopt. Bekijk het je maar'.
Ze vulde "Nicolas Cage" in bij een andere vraag. Ik had de neiging om bonusminpunten te aan geven.quote:
En er dan boven schrijven: Ben ik nu ook grappig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ze vulde "Nicolas Cage" in bij een andere vraag. Ik had de neiging om bonusminpunten te aan geven.
Ja je bent geweldigquote:
Ik, meerdere, een tijdje geleden. Good times.quote:
Ik, slotjesquote:
en kauwgom etenquote:
Je faalt of je wint, er is geen tussenweg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hardleers, beste methode.
Ik heb het over Grolsch hč.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ewa G wat de kkr heb jy ingevuld klop geen fak van btr ga je lere anders geen doekoe latah
Ik weet niet wat dat voor Limburgse straattaal is maar als er ook maar 1 mocro-leerling in je klas zit wordt je doodhard uitgelachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ewa G wat de kkr heb jy ingevuld klop geen fak van btr ga je lere anders geen doekoe latah
lucky youquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
Hoorde altijd gezeik aan over hoe kut het was, zo'n beugel.
Zo blij dat ik er geen hoefde.
Ik zou jou dat wel willen horen zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Kijk een willekeurig proefwerk na van een VMBO-K klas na en je krijgt iets wat er verrassend veel op lijkt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
Mja, beugel zelf valt wel mee, die spalkjes die ze daarna plaatsen zijn irritanter.Ik blijf ze eruit slopen.
Picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kijk een willekeurig proefwerk na van een VMBO-K klas na en je krijgt iets wat er verrassend veel op lijkt.
Ik zit er over na te denken om ze er gewoon uit te laten slopen.quote:
Dit vind ik wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb meerdere slotjes gebroken omdat ik op harde snoepjes beet
Ja, fucking irritant. Zit altijd eten tussen en zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Moeten die spalkjes je hele leven erin blijven dan?
Ja inderdaad, je kan ook niet flossen of whateverquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, fucking irritant. Zit altijd eten tussen en zo.
Jij gekke mittie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Een beugel was bij mij niet verplicht, maar wil natuurlijk op m'n mooist zijn jwtz
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Toen ik net mn beugel had ging ik zo'n kitkat chunky opvretenVolgende dag kon ik 3 van die dingen weer vast laten zetten
Dan mag je eerst wel eens naar de kapper gaan, hihihaho.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Een beugel was bij mij niet verplicht, maar wil natuurlijk op m'n mooist zijn jwtz
Die bitch snapt de ortho niet, en andersom ook niet. Echt raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je kan ook niet flossen of whateverEn dan kom je bij de tandarts.
JA WAAROM FLOS JE NIET
ja kijk maar eens naar dat kut spalkje dan
ja komt omdat er nog van die elastiekjes omheen zittenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, wow, twee woorden, wat een logo.
En dan in het midden van de O tandjes maken met slotjesquote:
Met schrijven rechts, met fappen links. gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Zijn jullie links- of rechtshandig?
Linksquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Zijn jullie links- of rechtshandig?
Linkse mensen zijn creatiefquote:
Baasquote:
quote:
Links.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inspiratie voor de volgende vraag, jwt.
NIEUWE VRAAG:
Stemmen jullie links of rechts?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Een willekeurige Afrikaan uit een of andere Franstalige bananenrepubliek is nog creatiever dan jou
zoals deze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb ooit best vette dingen gemaakt in paint. Ff zoeken..
Waarom niet?quote:
Ik stem op de persoon met de grappigste naamquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inspiratie voor de volgende vraag, jwt.
NIEUWE VRAAG:
Stemmen jullie links of rechts?
Ezell ter Awesomequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stem op de persoon met de grappigste naam
ZIEN JULLIE HET DAN NIET??!!!!!!!1 DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZIJN ALLEN CORRUPT!!!!!!!!1111 JULLIE ZULLEN ALTIJD BLIND ZIJN VOOR DIT KAPITALISME.....quote:
Wat stem jij eigenlijk Ezell?quote:
Democratische school zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ZIEN JULLIE HET DAN NIET??!!!!!!!1 DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZIJN ALLEN CORRUPT!!!!!!!!1111 JULLIE ZULLEN ALTIJD BLIND ZIJN VOOR DIT KAPITALISME.....
ligt eraan welk beleg eropquote:
Goedzoquote:
Zolang je maar weet dat je echt voorbereid bent op de wereld. Veel plezier met je ICT bedrijfje.quote:
Diploma is overbodig man jwtquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je echt voorbereid bent op de wereld. Veel plezier met je ICT bedrijfje.
Vorige (en eerste) keer op PvdA gestemd. Eerst 'GroenLinks-fan', maar op het laatste moment toch afgeweken van het plan.quote:
Mooi, moreel kwam dat examen me toch niet uit.quote:
PVDA. Maar heb er spijt vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vorige (en eerste) keer op PvdA gestemd. Eerst 'GroenLinks-fan', maar op het laatste moment toch afgeweken van het plan.![]()
NIEUWE VRAAG
Wat hebben jullie gestemd?
PvdA, maar niet op Samson, want hij zat bij Greenpeace.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vorige (en eerste) keer op PvdA gestemd. Eerst 'GroenLinks-fan', maar op het laatste moment toch afgeweken van het plan.![]()
NIEUWE VRAAG
Wat hebben jullie gestemd?
Als een echte Limburger.quote:
Stuur pics van je papieren zwaan dan.quote:
fkn buitenlanders jatten onze banen in !!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als een echte Limburger.
[..]
Stuur pics van je papieren zwaan dan.
Je hebt nog nooit een turk door Sittard zien lopen manquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
fkn buitenlanders jatten onze banen in !!
Ik houd mijn mond wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Terwijl er amper niet-westerse allochtonen zijn in Limburg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
had je commentaar op onze grote geert?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een turk door Sittard zien lopen man
Heb ik jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terwijl er amper niet-westerse allochtonen zijn in Limburg.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb ik jou wat gevraagd?Ga je moeder vervelen en val onze leider niet lastig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb ik jou wat gevraagd?Ga je moeder vervelen en val onze leider niet lastig
7.9% waar ik woonquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terwijl er amper niet-westerse allochtonen zijn in Limburg.
Done.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als een echte Limburger.
[..]
Stuur pics van je papieren zwaan dan.
a wollah ik zweer jou wort laggequote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
Ik wil Jordy echt een keertje straattaal horen praten.
Over paar jaar is Wilders niks meer dan een geestquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Al lang niks op het nieuws gezien van geertje. Ik mis zijn relschopperij wel een beetje.
Wolla, jij bent Jordy niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
a wollah ik zweer jou wort lagge
Je woont in het slechtste deel van Limburg? Dat is nogal watquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over paar jaar is Wilders niks meer dan een geestDie individualistische relschoppers houden het nooit lang uit
Koekjestrommel bij de Polizei?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
post eens een linkje van de allochtoon-o-meter o.i.d.?
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
post eens een linkje van de allochtoon-o-meter o.i.d.?
6.2 procent maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Ezelldorp niet bij de naam noemenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
20,7 procent in Utreg
9 procent in Ezelldorp
Zo houden, ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ezelldorp niet bij de naam noemen
Maar dan zijn de duitsers die de binnenstad bezetten niet meegerekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In Enschede (regio 7546) woonden op 1 januari 2010 8915 mensen, waarvan 755 niet-westerse allochtonen (8.5%).
Yupquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zijn de duitsers die de binnenstad bezetten niet meegerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |