Baas. Ik werd ieder uur uit mezelf wakker, steeds helemaal gestrest dat ik me had verslapen en zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel? Dubbele wekker gezet, jwtz
Maar ook andersom. Mensen die het recept van Foe Yong Hai op hun arm later tatoeëren in het Chineesquote:
Dat is de grapquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ook andersom. Mensen die het recept van Foe Yong Hai op hun arm later tatoeëren in het Chinees.
fok-itquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar ook andersom. Mensen die het recept van Foe Yong Hai op hun arm later tatoeëren in het Chinees.
Ik heb dat ook hoor, op mijn andere schouder Babi Pangang, super hendigquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Frankrijk vind ik juist lelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Frankrijk is een prachtig land, maar er wonen Fransozen en dat is het probleem.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, op mijn andere schouder Babi Pangang, super hendig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Frankrijk is een prachtig land, maar er wonen Fransozen en dat is het probleem.
Ben na verloop van tijd maar naar Duitsland als woonland gegaan, dat leken ze vaker te snappenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat je daarvoor in de juiste gebieden moet zijn.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Baas. Ik werd ieder uur uit mezelf wakker, steeds helemaal gestrest dat ik me had verslapen en zo.
Van Hitler zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben na verloop van tijd maar naar Duitsland als woonland gegaan, dat leken ze vaker te snappen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo herkenbaarZo wakker worden van: KUT KUT KUT KUT kijk je op de wekker: 8 uur 's ochtends
(had ik vanmorgen)
Ook wel eens gehad dat ik wakker werd om 10 voor 9 en omdat ik nog niet voldoende wakker was dacht dat ik ergens om 9 uur moest zijn en dan op de fiets realiseer dat ik er om 10 uur moet zijn
Hahaha. Ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Begin nu wel in te zien hoe het leven van een uitkeringstrekker er uit ziet.
Erg saai?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Begin nu wel in te zien hoe het leven van een uitkeringstrekker er uit ziet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had de wekker vandaag om 11:30 staan. Ik moest 2x op snooze drukken voordat ik eruit kwam
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]Nou ja, ben je in ieder geval op tijd.
Beter dan te laat komen.
Hong Kong, Guangzhou, Beijing, Xi-An, Chengdu (was 2 maanden geleden op het nieuws, aardbeving daar, 200 doden. Ik was erbijquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van Hitler zeker.Zag trouwens in Azië, Thailand om precies te zijn, een t-shirt met een 'grappige' cartoon van Hitler erop.
![]()
In welke steden ben jij geweest?
quote:Iedereen had een hekel aan dat vak. Dat wordt veroorzaakt doordat Fransdocenten (m/v) altijd geïnfecteerd zijn met de hierboven beschreven zurigheid. Dat noemen ze dan Francofilie.
Deze docenten hebben na de zomer ook altijd van die quezelverhalen over hoe mooi de vakantie in Frankrijk wel niet was en hoe gezellig die Franse lieden toch zijn. Vanaf klas 3 worden die verhalen uiteraard in het Frans verteld. Die lui drinken zoveel slechte wijn dat de mondhoeken door het zure structureel naar beneden staan. Tweede oorzaak is uiteraard het volledige gebrek aan autoriteit van een Fransdocent plus het feit dat je continue moet klinken alsof je ondertussen op een schuursponsje kauwt.
Je verslapen als je les moet geven.quote:
Dat is echt zo ontzettend kut hè.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo herkenbaarZo wakker worden van: KUT KUT KUT KUT kijk je op de wekker: 8 uur 's ochtends
(had ik vanmorgen)
Ook wel eens gehad dat ik wakker werd om 10 voor 9 en omdat ik nog niet voldoende wakker was dacht dat ik ergens om 9 uur moest zijn en dan op de fiets realiseer dat ik er om 10 uur moet zijn
Best veel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hong Kong, Guangzhou, Beijing, Xi-An, Chengdu (was 2 maanden geleden op het nieuws, aardbeving daar, 200 doden. Ik was erbij [ afbeelding ]), Kunming, Guilin/Yangshuo, en toen weer Hong Kong.
http://www.nu.nl/algemeen(...)rans-authentiek.htmlquote:Volgens de zegsvrouw liggen er noodscenario's klaar voor dit soort situaties, die ''gelukkig niet vaak voorkomen''. Voor zover bekend is er nooit eerder een compleet examen vroegtijdig op straat komen te liggen.
Ikweetquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend kut hè.
[..]
Best veel.Niet gedeelte Shanghai en tegenover Taiwan dus?
Meh, beetje proefwerken van mijn pa nakijken en solliciteren op kutbaantjes. Minimaal 10 uur per dag slapen. Zo slecht is het nog nietquote:
quote:Als 's zomers al die ANWB-lezers met hun caravan volgeladen met aardappels en pindakaas naar de animatie-camping in Frankrijk gaan kan ik me de af en toe wat meer afstandelijke houding van de Fransman dus best indenken.
Nope, ik moest keuzes maken want had niet eeuwig de tijd. Dus ja, toen maar binnenland ingegaan. China is echt absurd groot, ik onderschatte het echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend kut hè.
[..]
Best veel.Niet gedeelte Shanghai en tegenover Taiwan dus?
Haha ik moest wel grinnikenquote:
jijkweetquote:
Mja, klein zou ik het niet noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nope, ik moest keuzes maken want had niet eeuwig de tijd. Dus ja, toen maar binnenland ingegaan. China is echt absurd groot, ik onderschatte het echt.
Ja, moet je even zoeken op twitter ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:17 schreef #ANONIEM het volgende:
Wtf, er zat een brief bij dat examen? Link?
quote:Komt een vrouw bij de psychiater en zegt tegen hem: “Er moet toch meer in mijn leven zijn.” “Als ik naast mijn man Adriaan op de bank zit denk ik…ik wil meer in mijn leven, meer aandacht, meer liefde… passie.. maar ik wil wel graag bij hem blijven.” Zegt de psychiater: “Dus u wilt Passie en Adriaan?”
Jongen, geef me die link nou maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, moet je even zoeken op twitter ofzo
omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De dagelijkse slechte grap van mijn oom komt er weer aan:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu staat ie op twitteriktwitter:ItsMariska twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:15:59Tijdvak 2 van Frans nu ook uitgelekt http://t.co/6h0NxU9nCX reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb deze matige grap op FOK! gezetseems legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu staat ie op twitteriktwitter:ItsMariska twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:15:59Tijdvak 2 van Frans nu ook uitgelekt http://t.co/6h0NxU9nCX reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb deze matige grap op FOK! gezetNu is het zeker wachten op tijdvak 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu staat ie op twitteriktwitter:ItsMariska twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:15:59Tijdvak 2 van Frans nu ook uitgelekt http://t.co/6h0NxU9nCX reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even een lolly met dat knetterspul eten. Van de Bart Smit.
Daarna slapen.
Mijn grappen jattenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nou, hij had beter het examen Nederlands kunnen jatten, tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |