Om eerlijk te zijn maakte het me echt geen donder uit, en ook niet als we morgen geen examen zouden hebben. Maarja, zo ben ik he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeteren
Maar doe dat niet bij MIJN examen.
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Favoriete land van Azië. Al is hel wel balen dat er zo weinig Engels gesproken wordt.
Nee man, ik doe niks expres, ik zweer het je.quote:
Ha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als een eckte baas.
[..]
Ja, denk niet dat ik een halfjaar M&O volhoud.
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels pratenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.
Koreanen zijn wel kaulo slimquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
Denk toch maar een minor in Zweden, want Zweedse gozers.En Koreanen zijn raar.
Heeft ook wel zijn nadelen hoor. Soms wordt je wel een beetje als een mongooltje(of ster, moeilijk te zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.
Omdat het een land met een populatie van 1,3 miljard is, kleine suggestie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels praten
Waarom is het dan online gezet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeteren
Maar doe dat niet bij MIJN examen.
Ik ga 3tm5 juni op vakantie. No way dat ze me die door de neus borenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn maakte het me echt geen donder uit, en ook niet als we morgen geen examen zouden hebben. Maarja, zo ben ik he.
Straks zijn ze slimmer dan mij, dat moeten we toch niet hebben.quote:
Je bent gewoon jelly, bitch.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat het een land met een populatie van 1,3 miljard is, kleine suggestie.
Waarom wel? De meeste mensen hebben het daar niet nodig hoor. Het is ook best wel een groot land en tevens hebben ze het niet zo op de Amerikanen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels praten
Hehe, moest hardop lachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heeft ook wel zijn nadelen hoor. Soms wordt je wel een beetje als een mongooltje(of ster, moeilijk te zeggen) aangekeken.
Ja, 3 t/m 5 juni. Het tweede tijdvak is 19 juni ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga 3tm5 juni op vakantie. No way dat ze me die door de neus boren
Lees wat topics van gogosweden en trek je conclusies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks zijn ze slimmer dan mij, dat moeten we toch niet hebben.
[..]
Je bent gewoon jelly, bitch.
Omdat leerlingen het examen hadden gejat en de verspreider het niet eerlijk vond dat sommige mensen dus een 10 gingen halen en andere ervoor zouden moeten ploeteren. Ik vind het lief.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom is het dan online gezet?
Ja weet niet hoor, maar volgensmij is het niet zo rampzalig als je denkt. In rurale gebieden wel overigens, maar in steden zal het wel meevallen. Kan je ook niet echt makkelijk zeggen want hoe groot moet de steekproef zijn om een goed beeld te krijgen, en waar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar ze willen wel meedingen met andere wereldmachten, lijkt me dat toch wel essentieel.
19 juni wil ik een diploma in mijn handjes hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, 3 t/m 5 juni. Het tweede tijdvak is 19 juni ofzo
Ik ken Gogo. Maar hij woont boven de poolcirkel, in een stad die amper bereikbaar is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Lees wat topics van gogosweden en trek je conclusies.
Heeft aan de ene kant wel logica maar aan de andere kant weet je dat de pleuris los gaat barstenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat leerlingen het examen hadden gejat en de verspreider het niet eerlijk vond dat sommige mensen dus een 10 gingen halen en andere ervoor zouden moeten ploeteren. Ik vind het lief.
In Nederland is het heel normaal dat mensen meerdere talen spreken. Daar is dat dus niet zo. De generatie die nu opgroeit, die krijgt dat meer mee. Kinderen van ouders met geld gaan naar 'goede' scholen, daar krijgen ze waarschijnlijk wel Engels. Is dus niet voor iedereen weggelegd. Volgens mij zat dat zo, maar ik weet het even niet meer zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar ze willen wel meedingen met andere wereldmachten, lijkt me dat toch wel essentieel.
Ja oke, daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja weet niet hoor, maar volgensmij is het niet zo rampzalig als je denkt. In rurale gebieden wel overigens, maar in steden zal het wel meevallen. Kan je ook niet echt makkelijk zeggen want hoe groot moet de steekproef zijn om een goed beeld te krijgen, en waar?
Ik ging sowieso al geen reet voor Frans doen, dusjaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
19 juni wil ik een diploma in mijn handjes hebben
Hm, of ze denken gewoon dat de Westerse wereld op den duur hun taal overneemt als wereldtaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Nederland is het heel normaal dat mensen meerdere talen spreken. Daar is dat dus niet zo. De generatie die nu opgroeit, die krijgt dat meer mee. Kinderen van ouders met geld gaan naar 'goede' scholen, daar krijgen ze waarschijnlijk wel Engels. Is dus niet voor iedereen weggelegd. Volgens mij zat dat zo, maar ik weet het even niet meer zeker.
Nooit gehad.quote:
Dat ook. Kaulo dikke global shift richting Pacific Rim jwtzquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, of ze denken gewoon dat de Westerse wereld op den duur hun taal overneemt als wereldtaal
http://tempsreel.nouvelob(...)ick&obref=obinsourcequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ging sowieso al geen reet voor Frans doen, dusja
Hmm, denk het niet. Westerse producten zijn luxegoederen, maar denk niet dat de taal daaraan meedingt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, of ze denken gewoon dat de Westerse wereld op den duur hun taal overneemt als wereldtaal
Misschien lees ik 'm morgenochtendquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://tempsreel.nouvelob(...)ick&obref=obinsource
hier een leuke tekst
Uitschuiving, doorschuiving, allocatievoordelen!!!!!!11!!!!111111!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ook. Kaulo dikke global shift richting Pacific Rim jwtz
Net alsof jij op tijd je nest uit kunt komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Misschien lees ik 'm morgenochtend
Heb die hele opgave verneukt geloof ik. Allemaal economie aspecten erbij gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Uitschuiving, doorschuiving, allocatievoordelen!!!!!!11!!!!111111!!!
Ik sprak laatst in de trein richting Italie met een Italiaans meisje, die notabene in DUITSLAND studeert, en toen ze me vroeg waar ik woonde, wist ze Nederland niet te plaatsenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Veel Chinzen kunnen Engels we een beetje lezen, maar een gesprek is vaak erg moeilijk. Oude mensen zijn verloren zaak, maar de jongeren spreken vaak wel een paar zinnen ja. Was wel licht verbaasd dat niemand in China Nederland lijkt te kennen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Veel Chinzen kunnen Engels we een beetje lezen, maar een gesprek is vaak erg moeilijk. Oude mensen zijn verloren zaak, maar de jongeren spreken vaak wel een paar zinnen ja. Was wel licht verbaasd dat niemand in China Nederland lijkt te kennen.
10 uur?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij op tijd je nest uit kunt komen.Hoe laat was je vandaag je nest uit?
Denk dat je daarvoor in de juiste gebieden moet zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |