Ik heb het over Grolsch hè.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ewa G wat de kkr heb jy ingevuld klop geen fak van btr ga je lere anders geen doekoe latah
Ik weet niet wat dat voor Limburgse straattaal is maar als er ook maar 1 mocro-leerling in je klas zit wordt je doodhard uitgelachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ewa G wat de kkr heb jy ingevuld klop geen fak van btr ga je lere anders geen doekoe latah
lucky youquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
Hoorde altijd gezeik aan over hoe kut het was, zo'n beugel.
Zo blij dat ik er geen hoefde.
Ik zou jou dat wel willen horen zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Kijk een willekeurig proefwerk na van een VMBO-K klas na en je krijgt iets wat er verrassend veel op lijkt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef #ANONIEM het volgende:
Mja, beugel zelf valt wel mee, die spalkjes die ze daarna plaatsen zijn irritanter.Ik blijf ze eruit slopen.
Picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kijk een willekeurig proefwerk na van een VMBO-K klas na en je krijgt iets wat er verrassend veel op lijkt.
Ik zit er over na te denken om ze er gewoon uit te laten slopen.quote:
Dit vind ik wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb meerdere slotjes gebroken omdat ik op harde snoepjes beet
Ja, fucking irritant. Zit altijd eten tussen en zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Moeten die spalkjes je hele leven erin blijven dan?
Ja inderdaad, je kan ook niet flossen of whateverquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, fucking irritant. Zit altijd eten tussen en zo.
Jij gekke mittie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Een beugel was bij mij niet verplicht, maar wil natuurlijk op m'n mooist zijn jwtz
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Toen ik net mn beugel had ging ik zo'n kitkat chunky opvretenVolgende dag kon ik 3 van die dingen weer vast laten zetten
Dan mag je eerst wel eens naar de kapper gaan, hihihaho.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Een beugel was bij mij niet verplicht, maar wil natuurlijk op m'n mooist zijn jwtz
Die bitch snapt de ortho niet, en andersom ook niet. Echt raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je kan ook niet flossen of whateverEn dan kom je bij de tandarts.
JA WAAROM FLOS JE NIET
ja kijk maar eens naar dat kut spalkje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |