Dan kan je het dus niet hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
Mijn tanden rotten zowat weg van dit snoep.
Ik zou ook leraar moeten worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Als ik nakijk plaats ik ook gewoon eenmet een stempel bij domme fouten, veel effectiever dan een x-je.
dat lijt tot sex zoiezo :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
rezzie zullen we anders gewoon cam versie downloaden en saampjes op de bank kijken :$
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een meisje had bij een topografievraag "Loch Ness" ingevuld op de plek van London
MEESTER? Wat is het antwoord op deze vraag?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou ook leraar moeten worden.
'Wtf, hoe kom je hieraan?'
'Je bent echt een mongool'.
'Dit is de meest achterlijke fout die ik ooit heb gezien'.
'Ik zou gewoon stoppen en bij de Mac gaan werken'.
'_____!!!!!!!!!! '
'Ik ben na vraag 3 maar gestopt. Bekijk het je maar'.
Bazenleraar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou ook leraar moeten worden.
'Wtf, hoe kom je hieraan?'
'Je bent echt een mongool'.
'Dit is de meest achterlijke fout die ik ooit heb gezien'.
'Ik zou gewoon stoppen en bij de Mac gaan werken'.
'_____!!!!!!!!!! '
'Ik ben na vraag 3 maar gestopt. Bekijk het je maar'.
Ze vulde "Nicolas Cage" in bij een andere vraag. Ik had de neiging om bonusminpunten te aan geven.quote:
En er dan boven schrijven: Ben ik nu ook grappig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ze vulde "Nicolas Cage" in bij een andere vraag. Ik had de neiging om bonusminpunten te aan geven.
Ja je bent geweldigquote:
Ik, slotjesquote:
en kauwgom etenquote:
Je faalt of je wint, er is geen tussenweg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hardleers, beste methode.
Ik heb het over Grolsch hè.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ewa G wat de kkr heb jy ingevuld klop geen fak van btr ga je lere anders geen doekoe latah
Ik weet niet wat dat voor Limburgse straattaal is maar als er ook maar 1 mocro-leerling in je klas zit wordt je doodhard uitgelachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ewa G wat de kkr heb jy ingevuld klop geen fak van btr ga je lere anders geen doekoe latah
lucky youquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
Hoorde altijd gezeik aan over hoe kut het was, zo'n beugel.
Zo blij dat ik er geen hoefde.
Ik zou jou dat wel willen horen zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Kijk een willekeurig proefwerk na van een VMBO-K klas na en je krijgt iets wat er verrassend veel op lijkt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Of gewoon straattaal.
Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef #ANONIEM het volgende:
Mja, beugel zelf valt wel mee, die spalkjes die ze daarna plaatsen zijn irritanter.Ik blijf ze eruit slopen.
Picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Kijk een willekeurig proefwerk na van een VMBO-K klas na en je krijgt iets wat er verrassend veel op lijkt.
Ik zit er over na te denken om ze er gewoon uit te laten slopen.quote:
Dit vind ik wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb meerdere slotjes gebroken omdat ik op harde snoepjes beet
Ja, fucking irritant. Zit altijd eten tussen en zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Moeten die spalkjes je hele leven erin blijven dan?
Ja inderdaad, je kan ook niet flossen of whateverquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, fucking irritant. Zit altijd eten tussen en zo.
Jij gekke mittie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Een beugel was bij mij niet verplicht, maar wil natuurlijk op m'n mooist zijn jwtz
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Toen ik net mn beugel had ging ik zo'n kitkat chunky opvretenVolgende dag kon ik 3 van die dingen weer vast laten zetten
Dan mag je eerst wel eens naar de kapper gaan, hihihaho.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Een beugel was bij mij niet verplicht, maar wil natuurlijk op m'n mooist zijn jwtz
Die bitch snapt de ortho niet, en andersom ook niet. Echt raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je kan ook niet flossen of whateverEn dan kom je bij de tandarts.
JA WAAROM FLOS JE NIET
ja kijk maar eens naar dat kut spalkje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |