ja komt omdat er nog van die elastiekjes omheen zittenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nou, wow, twee woorden, wat een logo.
En dan in het midden van de O tandjes maken met slotjesquote:
Met schrijven rechts, met fappen links. gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Zijn jullie links- of rechtshandig?
Linksquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Zijn jullie links- of rechtshandig?
Linkse mensen zijn creatiefquote:
Baasquote:
quote:
Links.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inspiratie voor de volgende vraag, jwt.
NIEUWE VRAAG:
Stemmen jullie links of rechts?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Een willekeurige Afrikaan uit een of andere Franstalige bananenrepubliek is nog creatiever dan jou
zoals deze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb ooit best vette dingen gemaakt in paint. Ff zoeken..
Waarom niet?quote:
Ik stem op de persoon met de grappigste naamquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inspiratie voor de volgende vraag, jwt.
NIEUWE VRAAG:
Stemmen jullie links of rechts?
Ezell ter Awesomequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stem op de persoon met de grappigste naam
ZIEN JULLIE HET DAN NIET??!!!!!!!1 DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZIJN ALLEN CORRUPT!!!!!!!!1111 JULLIE ZULLEN ALTIJD BLIND ZIJN VOOR DIT KAPITALISME.....quote:
Wat stem jij eigenlijk Ezell?quote:
Democratische school zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ZIEN JULLIE HET DAN NIET??!!!!!!!1 DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZIJN ALLEN CORRUPT!!!!!!!!1111 JULLIE ZULLEN ALTIJD BLIND ZIJN VOOR DIT KAPITALISME.....
ligt eraan welk beleg eropquote:
Goedzoquote:
Zolang je maar weet dat je echt voorbereid bent op de wereld. Veel plezier met je ICT bedrijfje.quote:
Diploma is overbodig man jwtquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je echt voorbereid bent op de wereld. Veel plezier met je ICT bedrijfje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |