Stuur het op naar Etsuquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Kom op jongens, serieus probleem hier, eckte struggel.
Bah.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus man, heb je dat huis ooit gezien? Teringbende, overal haren en zo, iewl.
Bij deze ben jij niet fantastisch, blij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ga eens origineel wat anders verzinnen ofzo
Blijfquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iedereen wordt er opeens van beschuldigd dat ze mij zijn
ik ga slapen hoor, trusten
VInd je stiekem wel, met je hand in je broek beetje lopen reageren op mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij deze ben jij niet fantastisch, blij?
Mijn hand beweegt niet voordat ik pics heb gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd je stiekem wel, met je hand in je broek beetje lopen reageren op mij.
Ja die heb ik net laten verwijderenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn hand beweegt niet voordat ik pics heb gezien.
Wel als ze 500 euries gestort krijgen xxquote:
Hoax, een echte FOK!kers zou ¤450,- bieden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als ze 500 euries gestort krijgen xx
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoax, een echte FOK!kers zou ¤450,- twee keer de helft bieden.
nee het was 2 keer de helft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoax, een echte FOK!kers zou ¤450,- bieden.
Ga weg mertquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
denk je ik ga izjen tikkertje spelen? Dacht jij?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ben octo, octo octo octo, wij zijn octo.. octo octo octo![]()
Meh kan goedkoper lijkt mequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi ding, ga m niet kopen
Ja nog altijd beter dan jij.quote:
wat liefquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op de basisschool tekende ik overal octoneuzen. Bijnaam: octo. Nu nog.
Die Drequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nog altijd beter dan jij.
Jij bent homo
Dreetje Hazesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit liedje![]()
Weet je wel niet hoeveel werk het kost om kaas te maken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Een pakje kaas is best duur. Bijna drie euro, wtf.
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
Een pakje kaas is best duur. Bijna drie euro, wtf.
quote:
Niks, gewoon koe melken en dat in het zuur mieterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel werk het kost om kaas te maken?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit liedje![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Boh, eefjewentelteefje TV show!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit liedje![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niks, gewoon koe melken en dat in het zuur mieteren
Had het goedkoper dan vlees verwacht. Daar bespaar ik dan ook meestal op tijdens het boodschappen doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel werk het kost om kaas te maken?
Luxeproduct, jwt.quote:
quote:
Je kan beter voor kaas gaan, goedkope vleeswaren zijn meestal voor de helft water.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had het goedkoper dan vlees verwacht. Daar bespaar ik dan ook meestal op tijdens het boodschappen doen.![]()
[..]
Luxeproduct, jwt.
Inderdaad zegquote:
Ik sta altijd in de top 10.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:24 schreef Toto69 het volgende:
Rezania, je staat op plek 2 met meest aantal posts gisteren
Voor broodbeleg ga ik meestal naar de slager.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan beter voor kaas gaan, goedkope vleeswaren zijn meestal voor de helft water.
Oh, dan vooral voor vlees gaan. Vlees.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor broodbeleg ga ik meestal naar de slager.Is niet eens (veel) duurder dan bij de supermarkt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
heb het tasje om me nek elke dag andere merk
voor maar vijf euro
Gebraden gehakt van de slager. Niet van die vieze broodbelegmeuk van de supermarkt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan vooral voor vlees gaan. Vlees.
Omg, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gebraden gehakt van de slager. Niet van die vieze broodbelegmeuk van de supermarkt.
Jummie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
Gebraden gehakt van de slager als het nog warm is.* Rezania kwijlt.
*doet bakje onder mond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
Gebraden gehakt van de slager als het nog warm is.* Rezania kwijlt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
In the desert, there's a horse with no name
"Als het om vrouwenvlees gaat heb ik daar nog nooit van geproefd."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Aids tv inderdaadquote:
Mensenworst likken.quote:
Sweet brown.quote:
Ik luisterde hem net op The Dust.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
In the desert, there's a horse with no name
"» Er is al 55 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren."quote:
FREE FALLIN'quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensenworst likken.
[..]
Sweet brown.
[..]
Ik luisterde hem net op The Dust.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
"» Er is al 55 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren."
Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]![]()
Kicken met een kwaliteitsreactie mag altijd.
TOCH REAGREN NATUURLIJK!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
"» Er is al 55 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren."
Oppoquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
HEB JIJ ME RUG MAMMIE, ALS IK DE JOUWE HEB
Mammie is een rare meid, pappie is een rare killquote:
Nee, dan moet je blij zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat plotselinge moment dat je je realiseert dat je iemand leuk vind.
KUT. KUUUHUUUUTT. GODVER, KUUUUUHUUUUUUUT
Moet op sigaretten ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
'Etiketten alcohol moeten waarschuwen voor kanker': http://www.volkskrant.nl/(...)en-voor-kanker.dhtml
Gaan we ook een etiket tegen kanker op de zon plakken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
'Etiketten alcohol moeten waarschuwen voor kanker': http://www.volkskrant.nl/(...)en-voor-kanker.dhtml
quote:
Kansloos.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan we ook een etiket tegen kanker op de zon plakken?
Etiketten op alcohol moeten waarschuwen voor hele slechte beslissingenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Het kan overal wel opquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Zelfs zuurstof is kankerverwekkend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje alles wat je eet kankerverwekkend.
Zo werkt het dus 9/10 keer nietquote:
Jongen, zet gewoon die hossel in, jwtz.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo werkt het dus 9/10 keer niet
Zet ze op scharen: "Kan messteek in lichaam veroorzaken."quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etiketten op alcohol moeten waarschuwen voor hele slechte beslissingen
Inderdaad.quote:
nnnnnnnopequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, zet gewoon die hossel in, jwtz.
Eh nee. Maar dan kunnen we het waarschijnlijk wel heel mooi weg laseren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef JApieman het volgende:
Tegen de tijd dat ik kanker heb van het roken en drinken en zuurstof ademen hebben ze toch wel een geneensmiddel.
Wat een wijsheid, je lijkt Ezell welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je ergens te veel van neem is het gevaarlijk.
Yes hello, am I speaking to Sherlock Holmes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je ergens te veel van neem is het gevaarlijk.
Maar 1/10.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo werkt het dus 9/10 keer niet
Nou dat is dan toch ook een geneesmiddel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dan kunnen we het waarschijnlijk wel heel mooi weg laseren.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch ook een geneesmiddel?
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na.
im-fuckin-possiblequote:
Not this timequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik sneller kon typen had ik hem gekickt
Wie niet waagt, wie niet wint, en dat soort shit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
im-fuckin-possible
[..]
Not this time
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gaarne een leuk liedje voor mij te posten.
Past lekker in het huidige thema.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat gebeurt hier pas na 2-en, dan gaan we loesoeequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:
Zeg je wel vaker.quote:
Ik vind van niet. Dit is mijn mening en daar zal U het mee moeten doen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Zeg je wel vaker.![]()
Ik stel een Dr. Phil-setting voor. Jij vertelt, wij luisteren. Vervolgens gaan wij Dr. Phil spelen.
Nah, trust me on this onequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Zeg je wel vaker.![]()
Ik stel een Dr. Phil-setting voor. Jij vertelt, wij luisteren. Vervolgens gaan wij Dr. Phil spelen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Zeg je wel vaker.![]()
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dit is mijn mening en daar zal U het mee moeten doen.
Ah, je lult manquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dit is mijn mening en daar zal U het mee moeten doen.
Much appreciated, but no thanksquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, mag wel hoor. De Dr. Phils staan gereed.
Ik wist dat dat gifje ooit wel eens van pas zou komen.quote:
Je moeder. -42quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet het correcte antwoord geven-1
Niet kennen-1
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De 3 bovenstaande liedjes zijn allemaal afgekeurd. Hit me wat beste, van die hardstyle kreeg ik spontaan oorthyfus.
De 3 bovenstaande liedjes zijn allemaal afgekeurd. Hit me wat beste, van die hardstyle kreeg ik spontaan oorthyfus.
*Tyfus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit past beter bij jou:quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waar hou je van dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Alsof jij op iedereen reageert die hier langskomtquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Aaah, zit er serieus over na te denken om die vriendin in Ierland weer op te zoeken.![]()
#MONEYISSUES
Je zou naar Down Under gaan!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Aaah, zit er serieus over na te denken om die vriendin in Ierland weer op te zoeken.![]()
#MONEYISSUES
Ezell handelt in pakezels.quote:
Als je het kan missen, doen, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
#MONEYISSUES
Ik bedoelde het dus gewoon niet sarcastischquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij op iedereen reageert die hier langskomt
jordy, heb je dat examen gezien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
zeg koekjestrommel welke muziek vind je leuk dan kan ik een serieuze suggestie doen gr gr
Kan je het als student ooit missen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het kan missen, doen, toch?
Eerder richting van DNB, maar luister veel door elkaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
zeg koekjestrommel welke muziek vind je leuk dan kan ik een serieuze suggestie doen gr gr
Hmm, ik weet het niet. En daarnaast weet ik niet of het gaat lukken met tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het kan missen, doen, toch?
Komt zij niet een keer terug naar NL voor ze naar Australië gaat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. En daarnaast weet ik niet of het gaat lukken met tijd.
Ik haat het om mensen te missen.
Ja, heel kort eventjes. Maar als zij terugkomt van Australië, dan ga ik waarschijnlijk een half jaar weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt zij niet een keer terug naar NL voor ze naar Australië gaat?
Waar heen? Ook naar Australië?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel kort eventjes. Maar als zij terugkomt van Australië, dan ga ik waarschijnlijk een half jaar weg.
Oh, in die wereld ben ik niet zo bekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Eerder richting van DNB, maar luister veel door elkaar.
Camo & Krookedquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goldfish, Foo Fighters, Daft Punk, Gorillaz, Camo & Krooked, Netsky, Junkie XL, Moby, Quantic, Royksopp, Sage Francis, Pendulum, RHCP, etc
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goldfish, Foo Fighters, Daft Punk, Gorillaz, Camo & Krooked, Netsky, Junkie XL, Moby, Quantic, Royksopp, Sage Francis, Pendulum, RHCP, etc
* koekjestrommel1 luistertquote:
Tofquote:
België "het buitenland" durven noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, niet in het buitenland hebben gestudeerd
Dat waren inderdaad de laatste woorden tegen je moeder gister, je hebt een scherp oor.quote:
Je weet best wat ik bedoel, flikker. Sowieso dat ik een jaar in het buitenland (BUITEN BELGIË EN NEDERLAND DUSquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
België "het buitenland" durven noemen.
China is vet. Zat er ook over na te denken om er nu nog 2 maanden Engels te gaan geven voor 2000 euro/maand, maar werk vinden via internet is niet zo simpel. Waar in China? Shanghai Zeker?quote:
Een of ander journalistiek project ofzo?quote:
Hoe dan? Je kan voor je minor naar het buitenland, maar dat is maar een half jaar geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel, flikker. Sowieso dat ik een jaar in het buitenland (BUITEN BELGIË EN NEDERLAND DUS) ga studeren
Doe dan Noord als je een ekte baas bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
Minor in Zweden, zou dat wat zijn ja? Of Zuid-Korea?
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
Beide is vet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
Jij ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan voor je minor naar het buitenland, maar dat is maar een half jaar geloof ik.
Ikzelf niet hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kom je daar ook vandaan? Ik zag je op Tinychat een keer.
Guilinquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
China is vet. Zat er ook over na te denken om er nu nog 2 maanden Engels te gaan geven voor 2000 euro/maand, maar werk vinden via internet is niet zo simpel. Waar in China? Shanghai Zeker?
Nee, minor taal en cultuur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een of ander journalistiek project ofzo?
Sorry.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN WAT DOE IK NOU MEER MISGODVERDOMME OOK ALTIJD HETZELFDE MET JOU
Gaaf hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ikzelf niet hoor.
[..]
Guilin
[..]
Nee, minor taal en cultuur.
[..]
Sorry.
Je ouders dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ikzelf niet hoor.
[..]
Guilin
[..]
[..]
Sorry.
Hou nog steeds van je hoor gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ikzelf niet hoor.
[..]
Guilin
[..]
[..]
Sorry.
Ja, NK heeft vast een goed onderwijssysteem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dan Noord als je een ekte baas bent
Harvard dan, of Oxford.quote:
Maar welke? Ik kan niet kiezen.quote:
Jij hebt een minor van een jaar?quote:
Als je kernwetenschappen gaat studeren..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, NK heeft vast een goed onderwijssysteem.
[..]
Harvard dan, of Oxford.
[..]
Maar welke? Ik kan niet kiezen.
[..]
Jij hebt een minor van een jaar?
Mwah, om eerlijk te zijn heb ik het niet zo op van die prestige schooltjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Harvard dan, of Oxford.
[..]
[..]
Zou je daar dan niet goed voor sparen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
September 2014 pas.
[..]
Da's beter.
[..]
Jij verandert ook snel van gedachtes.
Nee. Kan in Mandarijn alleen een paar kleine dingetjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ah, daar zat ik nog minder dan een maand geleden. Spreek je Manderijn/Kantonees?
http://weavesilk.com/quote:
Nee, maar misschien kan ik biologische wapens voor ze ontwerpen, dat moeten ze wel waarderen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je kernwetenschappen gaat studeren..
Nou, dan ga ik wel naar het echte buitenland, België, universiteit Antwerpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, om eerlijk te zijn heb ik het niet zo op van die prestige schooltjes
Ik zou voor ZK gaan. Je zal daar als een god behandeld worden. En toch wat exotischer als Zweden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Harvard dan, of Oxford.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://weavesilk.com/
gr gr
[..]
Nee, maar misschien kan ik biologische wapens voor ze ontwerpen, dat moeten ze wel waarderen.
[..]
Nou, dan ga ik wel naar het echte buitenland, België, universiteit Antwerpen.
Ja, maar iedereen lijkt daar op elkaar, is dat niet eng? En Zweedse gozers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou voor ZK gaan. Je zal daar als een god behandeld worden. En toch wat exotischer als Zweden.
Mijn ouders betalen mijn studie. Heb het hier ook over gehad en zij gaan dus meebetalen (naast stufi dus).quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je daar dan niet goed voor sparen?
Nou. Kon best zijn toch, dat je in China geboren was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
September 2014 pas.
[..]
Da's beter.
[..]
Jij verandert ook snel van gedachtes.
Heb in een maand 3 woorden geleerd. Gembeh, Nihao, en Xi (westen)quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Kan in Mandarijn alleen een paar kleine dingetjes.
Ik zweer het, ik ga een minor bedrijfskunde in Antwerpen doen.quote:
Laat je meteen een een tattoo van Kim Jong-un zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://weavesilk.com/
gr gr
[..]
Nee, maar misschien kan ik biologische wapens voor ze ontwerpen, dat moeten ze wel waarderen.
[..]
Nou, dan ga ik wel naar het echte buitenland, België, universiteit Antwerpen.
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik als ramptoerist was er als een van de eersten bij
Gembeh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb in een maand 3 woorden geleerd. Gembeh, Nihao, en Xi (westen)![]()
. Supermoeilijke taal
Bluf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik ga een minor bedrijfskunde in Antwerpen doen.
Als een eckte baas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je meteen een een tattoo van Kim Jong-un zetten![]()
Ja, denk niet dat ik een halfjaar M&O volhoud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |