Camo & Krookedquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goldfish, Foo Fighters, Daft Punk, Gorillaz, Camo & Krooked, Netsky, Junkie XL, Moby, Quantic, Royksopp, Sage Francis, Pendulum, RHCP, etc
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goldfish, Foo Fighters, Daft Punk, Gorillaz, Camo & Krooked, Netsky, Junkie XL, Moby, Quantic, Royksopp, Sage Francis, Pendulum, RHCP, etc
* koekjestrommel1 luistertquote:
Tofquote:
België "het buitenland" durven noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, niet in het buitenland hebben gestudeerd
Dat waren inderdaad de laatste woorden tegen je moeder gister, je hebt een scherp oor.quote:
Je weet best wat ik bedoel, flikker. Sowieso dat ik een jaar in het buitenland (BUITEN BELGIË EN NEDERLAND DUSquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
België "het buitenland" durven noemen.
China is vet. Zat er ook over na te denken om er nu nog 2 maanden Engels te gaan geven voor 2000 euro/maand, maar werk vinden via internet is niet zo simpel. Waar in China? Shanghai Zeker?quote:
Een of ander journalistiek project ofzo?quote:
Hoe dan? Je kan voor je minor naar het buitenland, maar dat is maar een half jaar geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel, flikker. Sowieso dat ik een jaar in het buitenland (BUITEN BELGIË EN NEDERLAND DUS) ga studeren
Doe dan Noord als je een ekte baas bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Minor in Zweden, zou dat wat zijn ja? Of Zuid-Korea?
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Beide is vet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Jij ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan voor je minor naar het buitenland, maar dat is maar een half jaar geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |