quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Aaah, zit er serieus over na te denken om die vriendin in Ierland weer op te zoeken.![]()
#MONEYISSUES
Je zou naar Down Under gaan!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
Aaah, zit er serieus over na te denken om die vriendin in Ierland weer op te zoeken.![]()
#MONEYISSUES
Ezell handelt in pakezels.quote:
Als je het kan missen, doen, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
#MONEYISSUES
Ik bedoelde het dus gewoon niet sarcastischquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij op iedereen reageert die hier langskomt
jordy, heb je dat examen gezien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
zeg koekjestrommel welke muziek vind je leuk dan kan ik een serieuze suggestie doen gr gr
Kan je het als student ooit missen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het kan missen, doen, toch?
Eerder richting van DNB, maar luister veel door elkaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
zeg koekjestrommel welke muziek vind je leuk dan kan ik een serieuze suggestie doen gr gr
Hmm, ik weet het niet. En daarnaast weet ik niet of het gaat lukken met tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het kan missen, doen, toch?
Komt zij niet een keer terug naar NL voor ze naar Australië gaat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. En daarnaast weet ik niet of het gaat lukken met tijd.
Ik haat het om mensen te missen.
Ja, heel kort eventjes. Maar als zij terugkomt van Australië, dan ga ik waarschijnlijk een half jaar weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt zij niet een keer terug naar NL voor ze naar Australië gaat?
Waar heen? Ook naar Australië?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel kort eventjes. Maar als zij terugkomt van Australië, dan ga ik waarschijnlijk een half jaar weg.
Oh, in die wereld ben ik niet zo bekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Eerder richting van DNB, maar luister veel door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |