Camo & Krookedquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goldfish, Foo Fighters, Daft Punk, Gorillaz, Camo & Krooked, Netsky, Junkie XL, Moby, Quantic, Royksopp, Sage Francis, Pendulum, RHCP, etc
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goldfish, Foo Fighters, Daft Punk, Gorillaz, Camo & Krooked, Netsky, Junkie XL, Moby, Quantic, Royksopp, Sage Francis, Pendulum, RHCP, etc
* koekjestrommel1 luistertquote:
Tofquote:
België "het buitenland" durven noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, niet in het buitenland hebben gestudeerd
Dat waren inderdaad de laatste woorden tegen je moeder gister, je hebt een scherp oor.quote:
Je weet best wat ik bedoel, flikker. Sowieso dat ik een jaar in het buitenland (BUITEN BELGIË EN NEDERLAND DUSquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
België "het buitenland" durven noemen.
China is vet. Zat er ook over na te denken om er nu nog 2 maanden Engels te gaan geven voor 2000 euro/maand, maar werk vinden via internet is niet zo simpel. Waar in China? Shanghai Zeker?quote:
Een of ander journalistiek project ofzo?quote:
Hoe dan? Je kan voor je minor naar het buitenland, maar dat is maar een half jaar geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel, flikker. Sowieso dat ik een jaar in het buitenland (BUITEN BELGIË EN NEDERLAND DUS) ga studeren
Doe dan Noord als je een ekte baas bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Minor in Zweden, zou dat wat zijn ja? Of Zuid-Korea?
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Beide is vet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Jij ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hoe dan? Je kan voor je minor naar het buitenland, maar dat is maar een half jaar geloof ik.
Ikzelf niet hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kom je daar ook vandaan? Ik zag je op Tinychat een keer.
Guilinquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
China is vet. Zat er ook over na te denken om er nu nog 2 maanden Engels te gaan geven voor 2000 euro/maand, maar werk vinden via internet is niet zo simpel. Waar in China? Shanghai Zeker?
Nee, minor taal en cultuur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een of ander journalistiek project ofzo?
Sorry.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
DOE NORMAAL MAN WAT DOE IK NOU MEER MISGODVERDOMME OOK ALTIJD HETZELFDE MET JOU
Gaaf hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ikzelf niet hoor.
[..]
Guilin
[..]
Nee, minor taal en cultuur.
[..]
Sorry.
Je ouders dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ikzelf niet hoor.
[..]
Guilin
[..]
[..]
Sorry.
Hou nog steeds van je hoor gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ikzelf niet hoor.
[..]
Guilin
[..]
[..]
Sorry.
Ja, NK heeft vast een goed onderwijssysteem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dan Noord als je een ekte baas bent
Harvard dan, of Oxford.quote:
Maar welke? Ik kan niet kiezen.quote:
Jij hebt een minor van een jaar?quote:
Als je kernwetenschappen gaat studeren..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, NK heeft vast een goed onderwijssysteem.
[..]
Harvard dan, of Oxford.
[..]
Maar welke? Ik kan niet kiezen.
[..]
Jij hebt een minor van een jaar?
Mwah, om eerlijk te zijn heb ik het niet zo op van die prestige schooltjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[..]
Harvard dan, of Oxford.
[..]
[..]
Zou je daar dan niet goed voor sparen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
September 2014 pas.
[..]
Da's beter.
[..]
Jij verandert ook snel van gedachtes.
Nee. Kan in Mandarijn alleen een paar kleine dingetjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ah, daar zat ik nog minder dan een maand geleden. Spreek je Manderijn/Kantonees?
http://weavesilk.com/quote:
Nee, maar misschien kan ik biologische wapens voor ze ontwerpen, dat moeten ze wel waarderen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je kernwetenschappen gaat studeren..
Nou, dan ga ik wel naar het echte buitenland, België, universiteit Antwerpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, om eerlijk te zijn heb ik het niet zo op van die prestige schooltjes
Ik zou voor ZK gaan. Je zal daar als een god behandeld worden. En toch wat exotischer als Zweden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[..]
Harvard dan, of Oxford.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
http://weavesilk.com/
gr gr
[..]
Nee, maar misschien kan ik biologische wapens voor ze ontwerpen, dat moeten ze wel waarderen.
[..]
Nou, dan ga ik wel naar het echte buitenland, België, universiteit Antwerpen.
Ja, maar iedereen lijkt daar op elkaar, is dat niet eng? En Zweedse gozers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zou voor ZK gaan. Je zal daar als een god behandeld worden. En toch wat exotischer als Zweden.
Mijn ouders betalen mijn studie. Heb het hier ook over gehad en zij gaan dus meebetalen (naast stufi dus).quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je daar dan niet goed voor sparen?
Nou. Kon best zijn toch, dat je in China geboren was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
September 2014 pas.
[..]
Da's beter.
[..]
Jij verandert ook snel van gedachtes.
Heb in een maand 3 woorden geleerd. Gembeh, Nihao, en Xi (westen)quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Kan in Mandarijn alleen een paar kleine dingetjes.
Laat je meteen een een tattoo van Kim Jong-un zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
http://weavesilk.com/
gr gr
[..]
Nee, maar misschien kan ik biologische wapens voor ze ontwerpen, dat moeten ze wel waarderen.
[..]
Nou, dan ga ik wel naar het echte buitenland, België, universiteit Antwerpen.
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik als ramptoerist was er als een van de eersten bij
Gembeh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb in een maand 3 woorden geleerd. Gembeh, Nihao, en Xi (westen)![]()
. Supermoeilijke taal
Bluf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik ga een minor bedrijfskunde in Antwerpen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |