Dat klinkt goed manquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Morgen een afspraak maken voor een bezichtiging van een huurhuisje
Lala lekker, alles voor een zoenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef zwerty het volgende:
Het broertje van mijn beste vriendin is ineens een lekkerding
Twijfel nog wel hoorquote:
Ineens nog welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef zwerty het volgende:
Het broertje van mijn beste vriendin is ineens een lekkerding
illegaal dumpen!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik ben gisteren vergeten de bak voor te zetten en nu wordt hij pas over twee weken geleegd. Dat terwijl hij al helemaal vol zit. Iemand een idee?
Dump het bij de buren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik ben gisteren vergeten de bak voor te zetten en nu wordt hij pas over twee weken geleegd. Dat terwijl hij al helemaal vol zit. Iemand een idee?
Alle zakken voor 2 weken op je kamer bewaren gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef #ANONIEM het volgende:
Je krijgt waarvoor je betaalt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel nog wel hoorVoordelen zijn: supergoedkoop, met huurtoeslag maar 260 per maand, en midden in het centrum, maar is wel gedeelde badkamer en keuken
Daar ben ik niet zo blij mee eigenlijk
True truequote:
Nu bij nummer 7.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
Rockiej:
Deals al geweest: 13
Ik heb er pas 3 gezien? Gaat dat zo snel??
Bizar dat het niet elke week wordt geleegdquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef #ANONIEM het volgende:
Dan ruikt mijn kamer op het einde permanent naar fapjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle zakken voor 2 weken op je kamer bewaren gr gr
Eh, nee. Vuilnisbelt is net opgeknapt naar een natuurgebied hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
illegaal dumpen!!!!!!!!!!!!!111111
Ruilen met Pim.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef #ANONIEM het volgende:
Normaal niet. Nu is er hunt, dan welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef badschaap het volgende:
dus ibood is eigenlijk groupon met een beperkte stock?
ibood is een dagaanbiedingensite. Niet echt iets als groupon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef badschaap het volgende:
dus ibood is eigenlijk groupon met een beperkte stock?
Klachtwaardig dat je dat op je oren durft te zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Het kan allemaal in de liedjes van Kus
Het zijn er grote bakken hoor, en het afval wordt gescheiden ingezameld, dus genoeg ruimte voor twee weken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar dat het niet elke week wordt geleegd
Dat laatste is inderdaad nogal afhankelijk van de mede bewoners dan. Als die netjes en rustig zijn is er geen probleem maar ik snap best dat je daar niet om staat te springen. Nou ja, gewoon even kijken johquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel nog wel hoorVoordelen zijn: supergoedkoop, met huurtoeslag maar 260 per maand, en midden in het centrum, maar is wel gedeelde badkamer en keuken
Daar ben ik niet zo blij mee eigenlijk
Wijze Ezel heeft gesproken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je ook niet kieskeurig zijn. Of je moet je budget vergroten.
Dan zal die de belgische ook wel meetellen ofzoquote:
Lijkt me lastigquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Het zijn er grote bakken hoor, en het afval wordt gescheiden ingezameld, dus genoeg ruimte voor twee weken.Alleen niet voor vier.
Leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zal die de belgische ook wel meetellen ofzo![]()
Ik zit mee te kijken terwijl ik niks kan kopen![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Die zijn al weken aan het klussen en maken nog meer zooi dan wij.
Over de heg heen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik dus niet wat ik met al die zooi aanmoet.
Op de snelweg dumpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik dus niet wat ik met al die zooi aanmoet.
uhm..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ik krabs niet ben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |