Je giet er gewoon een flinke hoeveelheid olie overheen, tikt aan hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toch heb ik daar mijn twijfels over. Misschien alleen die met gefrituurde kip oid.. IK GELOOF ER NIKS VAN!!
ik heb geen kind :sssquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
egt wel sgatje we kunnen t toch proberen samen met ons soontje achmet
Deze site misschien handig? Kan je in je tabblad ding zien hoeveel procent nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
2 SC's gaan te snel + controleren hoe ibood gaat
Stevia is relatief echt heeel nieuw. Helemaal als huiszoetje zeg maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Stevia ook nietMaar er zijn wel weinig onderzoeken naar gedaan
Heb ik open staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze site misschien handig? Kan je in je tabblad ding zien hoeveel procent nog![]()
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Niet snappen wat een ziekte isquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dik zijn een ziekte noemen
wat is dezequote:
JE BENT ZIEK!@!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel in geconcentreerde vorm ja. De bladeren worden wel veel langer gebruikt. Heb zelf ook een plantje staan maar in 100x geconcenteerde vorm of weet ik veel hoe sterk het is gebruik ik het nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stevia is relatief echt heeel nieuw. Helemaal als huiszoetje zeg maar.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke dan ben ik weer onnodig aan het lullen
jaloezie is een ziekte, beterschap bitchquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, geen ervaring meequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier ervaring met 2e hands boeken bij bol.com?
Hoelang duurt het gemiddeld voordat een boek binnen is?
Effe lezen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef badschaap het volgende:
wat is dat hele ibood gebeuren? Net zoiets als groupon?
Geestelijk klopt er dan iets niet ja, namelijk die verslaving.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie dikke mensen met binge eating disorder (dus eetbuien) ziek? Als in, niet ziek in je hoofd maar ziek zoals ehh.. mensen met eh, een verslaving zeg maar?
Ja, kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel in geconcentreerde vorm ja. De bladeren worden wel veel langer gebruikt. Heb zelf ook een plantje staan maar in 100x geconcenteerde vorm of weet ik veel hoe sterk het is gebruik ik het niet
Ja, want je bent verslaafd aan eten..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie dikke mensen met binge eating disorder (dus eetbuien) ziek? Als in, niet ziek in je hoofd maar ziek zoals ehh.. mensen met eh, een verslaving zeg maar?
Wat lijkt je er tof aan dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Engels schoolsysteem lijkt me tof
Hohohoohhoho.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Geestelijk klopt er dan iets niet ja, namelijk die verslaving.
Oke. Goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, want je bent verslaafd aan eten..
Stuquote:
Heb je internetbankieren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb geen rekening met iDeal dus ik kan niet eens meedoen
Ja, moe maar wel okay thanks en met jou?quote:
Mwoa, over melanotan 2 e.d. is ook weinig bekend. Ze zijn eruit dat het niet schadelijk is maar wat er op de lange termijn gebeurd is niet duidelijk. Zolang dat soort dingen niet duidelijk zijn blijf ik uit de buurt van die troep.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Achja, dit is ook beetje persoonlijke mening. En ik ben heel erg van de wetenschap dus ik zeg pas dat 't troep is wanneer het is bewezen
.
Jaaa, kies maar eentje uittttttttttquote:
Neequote:
Wat, geen sterretjes? Kutwijf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, kies maar eentje uitttttttttt. Ik heb eentje met bananen, eentje met een theepot en eentje met een schoen!
Goed hoor. Morgen een afspraak maken voor een bezichtiging van een huurhuisjequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moe maar wel okay thanks en met jou?
Mja, misschien wel. We zien 't welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa, over melanotan 2 e.d. is ook weinig bekend. Ze zijn eruit dat het niet schadelijk is maar wat er op de lange termijn gebeurd is niet duidelijk. Zolang dat soort dingen niet duidelijk zijn blijf ik uit de buurt van die troep.
Slim!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeMijn rekening is allen maar papierwerk
Moet het eens een keer omzetten naar internetbankieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |