Drie dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier ervaring met 2e hands boeken bij bol.com?
Hoelang duurt het gemiddeld voordat een boek binnen is?
er van uitgaande dat je alle meegeleverde dressing gebruikt danquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan welke je neemt hoor, en hoeveel dressing je er op flikkert.
Waar baseer jij op dat vetsin troep is? Je weet dat er 0 wetenschappelijk bewijs is daarvoor hequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa, het is vaak natriumARM en niet natriumloos. Zoutloze kruiden lijkt me ook niks. Of dat wordt het weer volgepleurd met ve-tsin en al die troep. Heb ik liever zout
Ja doe ik R&R is back he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wil je mij ook respect geven
Ik wil graag dat mijn foto het meest gerespecteerd is van de dag
I`m fine. you?quote:
heb ik tog net gedaan :ssquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja doe ik R&R is back he.
Doe mij ook respect dan sgatje
Teateauuquote:
En toch heb ik daar mijn twijfels over. Misschien alleen die met gefrituurde kip oid.. IK GELOOF ER NIKS VAN!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er van uitgaande dat je alle meegeleverde dressing gebruikt dan
egt wel sgatje we kunnen t toch proberen samen met ons soontje achmetquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb ik tog net gedaan :ss
Omg het zal nooit wat worden tussen ons x
Er is ook geen wetenschappelijk bewijs voor stevia e.d., weinig langetermijnonderzoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat vetsin troep is? Je weet dat er 0 wetenschappelijk bewijs is daarvoor he.
Nee goh, want stevia is net nieuw. Vetsin is niet nieuwquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Er is ook geen wetenschappelijk bewijs voor stevia e.d., weinig langetermijnonderzoeken.
Ik vermijd liever al die troep zoveel mogelijk
Stevia ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee goh, want stevia is net nieuw. Vetsin is niet nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |