Die(t) hard mannen, jwt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Zero is voor de ekte ekte mannen toch^999999
Ik wil graag een big mac, groot menu, ja fritessaus, doe maar een McFlurry ja. Oh en een cola lightquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Een stuk meer suiker jaGewoon die meuk vermijden.
Natriumarme kruiden heb ik eigenlijk wel liever over t algemeen. Veel minder overdreven smaakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef #ANONIEM het volgende:
Kwark zonder vet, natriumarme Aromat, halvanaise.![]()
of een salade bij de macquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil graag een big mac, groot menu, ja fritessaus, doe maar een McFlurry ja. Oh en een cola light
Jongen, natriumarme Aromat is suikerrijk, en het is ook gewoon zoet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Natriumarme kruiden heb ik eigenlijk wel liever over t algemeen. Veel minder overdreven smaak
En magere kwark
Jij snapt het! Wel een beetje aan de lijn denken als je naar de mac gaat tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil graag een big mac, groot menu, ja fritessaus, doe maar een McFlurry ja. Oh en een cola light
Ik denk dat spreken je nog best tegen zal vallen als je hier komt wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik kan mezelf wel weer heel redelijk redden in het engels. Spreken is geen probleem, schrijven alleen
Omg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jongen, natriumarme Aromat is suikerrijk, en het is ook gewoon zoet.
dat is het meest vette wat ze verkopenquote:
Could't care less gelukkig want ik ga zo slapenquote:
Aromat is haast alleen maar zout, dus zo verrassend is het niet dat het nergens naar smaakt als dat zout vervangt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]serieus? Aromat heb ik nooit gehad. Wil natriumarme kipkruiden e.d. en die bevallen me beter
Ligt er aan welke je neemt hoor, en hoeveel dressing je er op flikkertquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is het meest vette wat ze verkopen
Wil je mij ook respect gevenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie & respect
Xx swekkerjekker
Mwoa, het is vaak natriumARM en niet natriumloos. Zoutloze kruiden lijkt me ook niks. Of dat wordt het weer volgepleurd met ve-tsin en al die troep. Heb ik liever zoutquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Aromat is haast alleen maar zout, dus zo verrassend is het niet dat het nergens naar smaakt als dat zout vervangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |