Dan heb ik dus altijd halfvolle melkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1% zie je hier ook weinig. Vooral 1.8% als halfvolle melkEn 3.6 voor volle dus
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Alleenbl al als ik zie staan dat Krabs gepost heeft moet ik lachen.
Volgens mij is het idd hele vette melk lijkt me halfvol toch gezonderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou die melk proeft veel voller dan die uit t pak in de supermarkt. Maar echt lekker joh, ik zou bijna zelf een koe kopen voor de verse melk
Kleiner hai dum dumquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Je mag mij wel een verhaal vertellen hoor, lul maar raak.
Of ik erop reageer is natuurlijk het tweedequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleiner hai dum dum
Dum dum dum dum
Grosser hai dum dum
Dum dum dum dum
Baby hai dum dum
Dum dum dum dum
Ik ken oranje niet en rood is net water joh, smerige zooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Blauw gewoon
green halfvol
orange ??
red karnemelk
Waar smaakt orange naar dan?
Nee, ik woon er al mijn halve levenquote:
Waarom gezonder? Er is niks mis met vet. Zolang je jezelf niet vol gooit met transvettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd hele vette melk lijkt me halfvol toch gezonder
Ik vind karnemelk ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken oranje niet en rood is net water joh, smerige zooi.
Is geen karnemelk. Dat kennen ze hier niet (gelukkig)
Oh yes you didquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Of ik erop reageer is natuurlijk het tweede
Hmm ben nou ook weer geen diëtist of caloriewatcherquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom gezonder? Er is niks mis met vet. Zolang je jezelf niet vol gooit met transvetten
Light is vaak juist slechterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen light producten eten.Eet dan gewoon wat minder van het normale product.
Haha ook leuk. Ik zou ook wel in engeland willen studeren, maar denk dat mn grammaticale niveau van t engels iets te laag isquote:
Vaak ook niet lekker zoals diet Cokequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen light producten eten.Eet dan gewoon wat minder van het normale product.
Moet je even naar die Spaanse gaan, die is gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Toto69 het volgende:
Kutkachel. Ik dacht wat is het koud in die douche man.
Light en Zero.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Wel gehad op school jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
ook opgegroeid daar, met uniform enzo?
Ja, en het is viezer. Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Light is vaak juist slechterBijv bij mayonaise en dergelijke halen ze het vet eruit en stoppen ze er suiker in terug
Minder kcal maar suiker is veel slechter voor je
Cola lightquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Dat leer je vanzelf wel joh. Geen betere leerschool dan hier denk ik. Je moet welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Haha ook leuk. Ik zou ook wel in engeland willen studeren, maar denk dat mn grammaticale niveau van t engels iets te laag is
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Moet je even naar die Spaanse gaan, die is gruwelijk nat.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Moet je even naar die Spaanse gaan, die is gruwelijk nat.
Light producten zijn vaak onzin of soms zelfs slechter. Light chips heeft 33% minder vet maar een stuk meer koolhydratenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef #ANONIEM het volgende:
zelfde rotzooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had het over eten, niet over drinken.
Maar ik kan mezelf wel weer heel redelijk redden in het engels. Spreken is geen probleem, schrijven alleenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel joh. Geen betere leerschool dan hier denk ik. Je moet wel
Dus? Het gaat ook op voor drinkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had het over eten, niet over drinken.
ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
Nu we het toch over light producten hebben. Light energy drink![]()
![]()
![]()
Een stuk meer suiker jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Light producten zijn vaak onzin of soms zelfs slechter. Light chips heeft 33% minder vet maar een stuk meer koolhydraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |